بورس خرید مانتو در تهران

بورس خرید مانتو در تهران


منبع: زیبامون

3,211

1398/5/10

00:23


برای آشنایی با بورس خرید مانتو در تهران و بهترین مراکز خرید مانتو حتما این بخش از زیبامون دات کام رو بخونید.

بورس خرید مانتو در تهران

مانتو یکی از اصلی ترین پوشش ها برای خانوم های ایرانی هست و معمولا خانوم ها از سن نوجوانی به فکر خرید مانتو و پوشیدن آن هستند. یکی از موضوعات و چالش هایی که در رابطه با خرید مانتو وجود داره این هست که مدل مانتویی که انتخاب میشه دقیقا مطابق با سلیقه و خواسته شما باشه و هم اینکه قیمت مناسبی داشته باشه.

خرید کردن از مراکز خرید مخصوص مانتو نه تنها قدرت انتخاب خیلی زیادی رو در اختیار شما قرار میده بلکه این امکان رو هم فراهم میکنه تا بتونید قیمت ها رو مقایسه کنید و بهترین و مناسب ترین مانتو رو متناسب با بودجه خودتون خریداری کنید.

ما در این بخش از زیبامون دات کام به معرفی بورس خرید مانتو در تهران پرداخته ایم که با آشنایی بیشتر با این مراکز میتونید خرید بهتر و مقرون به صرفه تری داشته باشید.

 

بورس خرید مانتو در تهران: هفت تیر و فاطمی

شما میتونید جدیدترین و متنوع ترین مدل های مانتو رو در فروشگاه ها و مراکز خرید موجود در میدان هفت تیر و میدان فاطمی پیدا کنید. مانتو های مراکز فروش در این مناطق نه تنها شیک و جدید هستند بلکه دارای کیفیت خوب و قیمت مناسبی هم بوده و میشه گفت برای تمام سلیقه ها مدل مانتو مناسبی دارند. 

شما میتونید منتناسب با نیاز خودتون بهترین و شکیل ترین مانتو مجلسی، اداری، روزانه، مانتو نخی و ... رو در فروشگاه های میدان هفت تیر و فاطمی پیدا کنید و اگر در زمان حراج فصلی به این فروشگاه ها مراجعه کنید میتونید مانتو یا پالتو های فوق العاده ای رو با قیمت خیلی پایینی خریداری کنید.

 

مغازه مانتو فروشی

 

بورس خرید مانتو در تهران: بازار عبدل آباد و امامزاده حسن

مراکز خرید در شهر تهران بسیار گسترده هستند و اگر در شهرهای جنوبی تهران ساکن هستید میتونید برای خرید مانتو به بازار عبدل آباد یا بازار امامزاده حسن مراجعه کنید.

این مراکز برای ساکنان غرب و جنوب غرب تهران هم دسترسی راحت تری دارند. در این بازار هم مدل های متنوع و زیبایی از مانتو وجود داره که میتونید با سلیقه خودتون بهترین مدل رو انتخاب کنید و هم اینکه میتویند با صرف زمان بیشتر، مانتوهای شیک و با قیمت مناسب تری هم پیدا کنید.

 

بورس خرید مانتو در تهران: بازار تهران، بازار بزرگ رضا

بازار بزرگ رضا یکی از اصلی ترین مراکز خرید در بازار تهران واقع در خیابان 15 خرداد هست که میشه از اون به عنوان یک مرکز خرید مانتو خوب و عالی هم نام برد.

در این پاساژ علاوه بر مانتو های عادی و روزمره میتونید انواع مدل های مانتو مجلسی و شیک، پیراهن و لباس مجلسی، کیف و کفش، لوازم آرایش و ... رو هم خریداری کنید. علاوه بر این میشه گفت این بازار دارای مدل‌های به روز و جدیدی هست و یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید مانتو دخترانه ارزان در تهران به شمار میاد. 

 

فروشگاه مانتو

 

بورس خرید مانتو در تهران: جمهوری

تقاطع خیابان جمهوری و خیابان ولیعصر در تهران نیز یکی دیگر از مراکز خرید عالی برای مانتو هست. معمولا تولیدی های مانتو در این منطقه از تهران قرار دارند و فروشگاه های مخصوص مانتو زیادی نیز در این خیابان به چشم میخوره که معمولا قیمت مناسبی هم دارند.

اگر به دنبال خرید مانتوهای بسیار شیک، ترک و مانتو مجلسی های خاص هستید، بهتره سری به خیابان جمهوری بزنید و از مدل های موجود در فروشگاه های این خیابان هم دیدن کنید.

 

پاساژ تیراژه، میلاد نور و صادقیه

از دیگر مراکز خرید خوب و عالی برای مانتو میتونیم به پاساژهای تیراژه، میلاد نور و صادقیه اشاره کنیم. در این پاساژ ها نیز فروشگاه های مخصوص مانتو خیلی زیادی به چشم میخوره که با گشتن در این پاساژها میتونید مانتوهای زیبا و شکیلی رو تهیه کنید. البته این پاساژها حراج مخصوص به فصل هم دارند که با مراجعه در زمان حراجی ها میتونید مانتو های عالی رو با قیمت خیلی مناسبی تهیه کنید.

 

مانتو فروشی

 

پاساژ قائم تجریش

میدان تجریش و پاساژ قائم نیز از دیگر مراکز عالی برای خرید مانتو در شمال تهران هستند. این پاساژ اگرچه در شمال تهران قرار داره اما مانتوها و لباس هایی که در فروشگاه های آن به فروش میرسه، دارای قیمت مناسبی بوده و شما میتونید انواع مدل های مانتو رو با قیمت های مناسب از این پاساژ خریداری کنید. علاوه بر این مغازه ها و فروشگاه های محلی خیلی زیادی هم در اطراف میدان تجریش وجود داره که میتونید مدل های متنوع و زیبای مانتو رو خریداری کنید.

 

مطالب پیشنهادی:

مدل مانتو زنانه و دخترانه برای عید 98

مدل مانتو به سلیقه بهترین طراحان لباس به همراه تصاویر

انواع مدل آستین مانتو از کلوش تا رگلان + تصاویر

مدل مانتو با گیپور مشکی، مجلسی و کار شده + تصاویر

مدل های مانتو اسپرت تابستانی و دخترانه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو