زمان انتشار نسخه بلوری فیلم John Wick 3: Parabellum مشخص شده است

زمان انتشار نسخه بلوری فیلم John Wick 3: Parabellum مشخص شده است


منبع: بلاکس آپ

528

1398/5/10

00:43


زمان انتشار نسخه بلوری فیلم John Wick 3: Parabellum مشخص شده است

به تازگی تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) منتشر شده است. برای دانلود این فیلم و دیگر فیلمهای روز دنیا می توانید به بخش دانلود فیبلم سینمایی بروید.

در تازه ترین اخبار کمپانی لاینزگیت با انتشار ویدیویی تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) را اعلام کرده است. شرکت لاینزگیت اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی قسمت سوم فیلم John Wick (جان ویک) در تاریخ 23 آگوست امسال (1 شهریور) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی این فیلم اکشن که شامل بلوری، DVD و 4K Ultra HD می‌ شود، در تاریخ 10 سپتامبر امسال (19 شهریور) خواهیم بود. در ادامه تریلر جدید را تماشا خواهید کرد:

نسخه بلوری فیلم John Wick 3: Parabellum دارای صحنه های اضافه تری خواهد بود. همچنین پشت صحنه هایی از این فیلم در نسخه خانگی قرار گرفته است و بازیگران نیز در رابطه با صحنه های اکشن و مهم فیلم صحبت هایی داشته اند. در ادامه پوستر رسمی نسخه بلوری فیلم John Wick 3: Parabellum منتشر شده که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید:

کیانو ریوز در نقش جان ویک، لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باوری، لنس ردیک در نقش کارون، ایان مک‌شین در نقش وینستون، هلی بری در نقش سوفیا، آسیا کیت دیلون در نقش قاضی، مارک داکاسیوس در نقش زیرو، جیسون منتزوکس در نقش مرد تیک تاک، آنجلیکا هیوستون در نقش روما روسکا و هیرویوکی سانادا در یک نقش شرور و منفی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick 3: Parabellum حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول، چاد استاهلسکی وظیفه کارگردانی و دریک کولستاد وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم John Wick را بر عهده داشته‌اند. لازم به ذکر است که فیلم John Wick 4 (جان ویک ۴) قرار است در تاریخ 21 می 2021 (31 اردیبهشت 1400) اکران شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو