درباره رابطه زناشویی، یک نکته اساسی

منبع: نی نی بان

157

1398/5/10

02:22


کنترل ارگاسم به معنی کنترل خود درست قبل از به ارگاسم یا اوج لذت جنسی رسیدن است.
این مبحث به بررسی سلامت جنسی برای یک ارگاسم بهتر می پردازد اما، بیش از نیم قرن است که به دنبال راهی برای درمان انزال زودرس می باشند. برای این که ارگاسم طولانی تری داشته باشید در تحقیقی روش متوقف کردن و دوباره شروع کردن را پیشنهاد داه اند.
بدین مفهوم که خود را تحریک کنید و تا قبل از ارگاسم به مدت 30 ثانیه این کار را متوقف کنید و دوباره خود را تا رسیدن به ارگاسم تحریک کنید.
با این کار رابطه بهتری خواهید داشت اما کنترل خود در حین رابطه و از سر گیری آن همانند یک مارتن می ماند. اما برخی که این تکنیک را تجربه کرده اند بر این باورند که راه شما بسیار طولانی است و همین امر موجب می شود که مدت زمان بیشتری در تخت بمانید و یا ارگاسم بهتری داشته باشید.
با کنترل ارگاسم می توان آگاهی بیشتری نسبت به توانایی خود در ایجاد رابطه چه به صورت فردی و چه به همراه همسر خود کسب کنید در نتیجه هنگام ایجاد رابطه بهتر عمل خواهید کرد.

آنچه که باید قبل از کنترل ارگاسم باید بدانید
داشتن تجربه قطعا برای یک رابطه سالم برقرار کردن ضروری است. متخصصان بر این باورند که آگاهی داشتن از چگونگی عکس العمل بدن هنگام رابطه می تواند به کنترل ارگاسم بدون ایجاد اضطراب و افزایش مدت زمان رابطه کمک کند.
هنگامی که ارگاسم خود را کنترل می کنید باید در مورد 4 مرحله تحریک پذیری اطلاعات لازم را داشته باشید. دانستن این اطلاعات می تواند به کاهش مدت زمان بین توقف و تحریک پذیری دوباره کمک کند:
مرحله اول
پوست گرما و گر گرفتی را احساس می کند، عضلات دچار تنش می شوند، ضربان قلب افزایش می یابد، جریان خون به درون آلت تناسلی یا واژن یا کلیتوریس افزایش می یابد. واژن خیس خواهد شد و ترشحات از آن خارج می شوند.
مرحله دوم
هر اتفاقی که در مرحله اول رخ دهد در این مرحله دارای شدت بیشتری خواهد شد. احساس می کنید که به ارگاسم نزدیک می شوید. این همان مرحله ای است که باید خود را برای کنترل ارگاسم آماده کنید.
مرحله سوم، ارگاسم
در این مرحله یک سری واکنش های عصبی و عضلانی رخ می دهد، احساس وجد و خلسه به فرد دست می دهد، درون واژن بسیار روان می شود و مایع منی از آلت خارج می شود. اما زمانی که شما در حال یادگیری کنترل ارگاسم می باشید باید از این اتفاقات جلوگیری کنید.
مرحله چهارم
بعد به ارگاسیم رسیدن، تمام بافت ها به اندازه و رنگ طبیعی خود باز می گردند و تمام علائم حیاتی نیز عادی خواهند شد. این دوره زمانی شروع می شود که دیگر نمی توانید تحریک شوید و ممکن است که چند دقیقه تا چند روز به طول بیانجامد و فرد دیگر احساس نیاز به رابطه نداشته باشد.
احساساتی که در حین این چهار مرحله برای هر فردی اتفاق می افتد متفاوت خواهد بود.
مطالعات بیان می کنند که یکی از بهترین راه ها برای شناخت خود و داشتن یک رابطه خود با شریک زندگی، انجام خود ارضایی می باشد. زیرا از این را می توانید اطلاعات زیادی در مورد بدن خود به دست بیاورید که بعد تر در رابطه با همسر خود دچار سردگمی نخواهید بود. در نتیجه ارتباط بهتری برقرار خواهید کرد و سلامتی جنسی بهتری را تجربه خواهید کرد.

5 راه برای کنترل ارگاسم در منزل
اگر تمایل به کنترل ارگاسم دارید، سعی کنید که علائم خود قبل از ارگاسم را بشناسید و در مرحله قبل از ارگاسم خود را متوقف کنید. کلید این کار این است که به بدن خود گوش کنید و علائم و نشانه ها را تشخیص دهید. ممکن است که در اوایل این کار دچار اشتباه شوید اما ادامه دهید.
در این جا 5 تمرین به شما معرفی خواهد شد:
اول با ابتدایی ترین روش شروع کنید، متوقف کردن و شروع دوباره:
محیط اطراف خود را آماده کنید و به حالت ایده آل خود تبدیل کنید:
در را قفل کنید، چراغ ها را خاموش کنید، موزیک مورد علاقه خود را گوش کنید، از پخش کننده روغن را آماده کنید جو استفاده کنید و ادامه دهید.
خود را در حالت فیزیکی مناسبی قرار دهید:
چشمان خود را ببندید و شروع به لمس کردن خود کنید تا آلت تناسلی شما سفت یا واژن خیس شود.
سپس شروع به خود ارضایی کنید. آلت تناسلی یا کلیتوریس خود را نوازش کنید یا هر کاری که موجب تحریک شدن شما می شود.
هرگاه که احساس می کنید در حال ارضاع شدن هستید این کار را متوقف کنید. دست های خود را دور کنید یا حرکت خود را آهسته کنید. نفس عمیق بکشید یا چشمان خود را باز کنید.
دوباره فکر خود را بر چیزی که شما را هیجان زده می کند متمرکز کنید. به این که بدن تان چگونه تغییر می کند توجه کنید. آیا تنشی را احساس می کنید؟ هیجان بیشتری احساس می کنید؟ حرکت زیادی در خود می بینید؟
شروع به لمس دوباره خود کنید. بعد از توقف، مراحله 1 تا 3 را دوباره تکرار کنید. این کار را تا جایی که دوباره برای ارگاسم آماده شوید انجام دهید.
تا انتها ادامه دهید. به خود اجازه دهید که به ارگاسم برسید. ممکن است که احساس کنید ارگاسم شما طولانی تر شده است. به احساس خود توجه زیادی کنید و ببینید که آیا کنترل ارگاسم به احساس رضایت شما کمک می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو