معرفی کامل چای های گیاهی و خواص درمانی آنها

معرفی کامل چای های گیاهی و خواص درمانی آنها


منبع: نمناک

435

1398/5/10

09:45


چای های گیاهی از فواید و خواص بی نظیری برخوردار هستند، در ادامه با مزایای مصرف بهترین چای های گیاهی آشنا خواهید شد.

معرفی کامل چای های گیاهی و خواص درمانی آنها

خواص چای های گیاهی

چای های گیاهی مختلفی وجود دارد که هر کدام دارای خواص دارویی بسیاری هستند, با خواص انواع چای گیاهی و طبع آن ها آشنا شوید. -چای های گیاهی پر از آنتی اکسیدان هستند، که برای خنثی کردن اثرات مضر رادیکال های آزاد و استرس اکسیداتیو که یکی از دلایل اصلی سرطان می باشد، مفید هستند و فلوراید موجود در چای های گیاهی، سلامت دهانی را بهبود می بخشد و از کرم خوردگی جلوگیری می کند.

-ویتامین D موجود در چای گیاهی استحکام استخوان را بهبود می بخشد.

-آنتی اکسیدان EGCG (اپیگالوکاتچین گالات) سلامت قلب پس از حمله قلبی و سکته را بهبود می بخشد.

-چای های گیاهی،بدن ما را با کمی آب مورد نیازشان محافظت می کند. آن ها همچنین به بدن ما کمک می کنند تا با عفونت و تهوع مبارزه کنیم.

بهترین چای های گیاهی و مصارف و مزایای آن ها:

1.یونجه :

اعراب آن را "پدر همه غذاها" می نامند در حالی که افراد غربی آن را علوفه دامی تلقی می کنند. طبق آنچه در بخش سلامت نمناک می گوییم این گیاه غنی از مواد معدنی و مواد مغذی است، که در برابر بیماری های قلبی و سرطان بسیار مفید است و برای کیست یا التهاب مثانه و روماتیسم خوب است.

اشتها را افزایش می دهد و از نفخ و انباشته شدن آب در بدن جلوگیری می کند و یبوست را تسکین می دهد.

2. چای گیاهی ریشه سنبل ختایی:

دارویی نیروبخش برای مشکلات معده، سرماخوردگی، تب، قولنج، و تقویت قلب. این چای را نیز می توان به صورت قطره در چشم و گوش ها ریخت و به طور اعجاب آوری به آنها کمک خواهد کرد.

توجه داشته باشید که همیشه مجبور نیستید از مزایای نوشیدن چای گیاهی استفاده کنید.

3. چای گیاهی بادیان رومی (بادیان ستاره ای) :

به بیرون راندن گاز کمک می کند، گوارش را تقویت می کند، حالت تهوع و درد شکمی را تسکین می دهد، سرفه و سرما خوردگی را تسکین می دهد و به رفع گرفتگی کمک می کند.

تولید شیر را در مادران شیرده تحریک می کند و ممکن است علائم یائسگی را کاهش دهد. همچنین یک ادویه است و می تواند اثر بخشی گیاهان دیگر را نیز افزایش دهد.

4. چای گیاهی کوهوش سیاه :

علائم یائسگی را تسکین می دهد و هنگامی که به عنوان یک شل کننده ماهیچه استفاده می شود، یک درمان ضد التهاب طبیعی برای روماتیسم مفصلی است.

5. اذان الحمار:

تب را پایین می آورد، علائم سرماخوردگی را تسکین می دهد، اثر آرامش بخشی دارد، و در یک نوشیدنی / چای گرم یک اکسپکتورانت عالی است - یعنی، خلط را از بین می برد.

در یک نوشیدنی سرد، یا چای گیاهی، به عنوان ملین خفیف استفاده می شود.

6. بابا آدم:

بهترین تصفیه کننده طبیعی خونی است و به رهایی بدن از وزن اضافیی کمک می می کند و باعث تسکین درد مفاصل، روماتیسم و کمر درد می شود و خارش پوست را تسکین می دهد.

7. چای گیاهی گل گاوزبان :

این چای گیاهی را می توان برای شستن چشمان ملتهب استفاده کرد یا نوشید، برای تصفیه خون، تب و یرقان، و دفع سموم خوب است. همچنین می تواند به عنوان شل شدن خلط استفاده شود.

خواص چای های گیاهی

خواص مصرف چای های گیاهی 

8. کوله خاس :

در اروپا محبوب است تا گردش خون ضعیف در پاها (سندرم پای بیقراری) را درمان کند. این گیاه گردش دست ها و پاها را بهبود می بخشد و تورم پاها را کاهش می دهد و ورم مفاصل و روماتیسم را کاهش می دهد. بواسیر را هم می کاهد.

9. چای گیاهی گل همیشه بهار :

در مصرف موضعی، خارش پوست را درمان می کند و التیام را بهبود می بخشد. در مصرف داخلی، مانند یک چایی، ممکن است به جلوگیری از انحطاط ماکولار کمک کند.

10. دانه های زیره :

زیره که در پخت و پز به کار می رود ،یک کمک گوارشی عالی است، گاز را از بدن دفع می کند، حالت تهوع را کاهش می دهد و اشتها را بهبود می بخشد و چنانچه در بخش درمان سرفه و خلط گلو دربخش سلامت نمناک خواندید به بیرون آوردن خلط در سرفه و سرماخوردگی نیز کمک می کند و شیر مادر را در مادران شیرده افزایش می دهد.

11. ارجنگ :

یکی از بهترین درمان های گیاهی برای یبوست است، اما نه عادت، همچنین برای سنگ صفرا و یا شکایات کبدی مفید است. با این حال،مزه تلخ و ناخوشایندی دارد، بنابراین عاقلانه است که به جای اینکه آن را مستقیم بخورید، قرص شکلاتی اش را بخرید و مصرف کنید.

12. چای گیاهی علف گربه :

فواید این چای گیاهی عالی برای پاک سازی کولیک و گاز و گرفتگی عضلات در روده ها مفید است، برای کودکان نیز ایمن است.

13. چای گیاهی بابونه :

مناسب برای هضم، استراحت، روماتیسم و کمر درد، تسکین درد، تسکین تحریک پوست، تسکین سوختگی و چیزهای دیگر!

14. چای گیاهی علف نخودی :

مزاحم باغبان شمرده می شود, مانند اسفناج هم می توان آن را خورد و مرهم خوبی با آن ساخته می شود. هم چنین می تواند تازه, خشک و یا پودر استفاده شود. برای برونشیت, ذات الریه, سرفه, سرماخوردگی, خشونت صدا و التهابات مفید است.

هر چیزی را درمان می کند و تسکین می دهد. یکی از بهترین فواید چای گیاهی در داروسازی خداست.

15. چای گیاهی میخک (یا شکوفه های میخک) :

تسکین دهنده درد است, و استفراغ را کنترل می کند. چای گیاهی اش بهتر است. شما بیشتر مزایای چای گیاهی را دریافت می کنید.

16. گیاه علف شیر :

این گیاه می تواند مانند اسفناج, فواید چای گیاهی خوبی برای مشکلات کلیوی و مثانه باشد, یک شستشو خوب برای پوست است و پوستی شفاف ایجاد می کند و اثر خود را در تب, و برای سنگ مثانه , برای امراض پوستی و استسقا می رساند.

17. چای گیاهی دارچین :

تمیز کردن مغز و فرآیندهای فکری, برای از بین بردن گاز معده و اسهال عالی است. یک ادویه هم محسوب می شود.

چای های گیاهی مفید

خواص چای گیاهی دارچین 

18. کلاله ذرت :

یک درمان خوب برای مشکلات کلیوی و مثانه ای است, خصوصاً زمانی که درد در غده پروستات در زمان ادرار بسیار است. پیش گیری از این بیماری می تواند مفید باشد.

19. قاصدک :

یک داروی ادرار آور و هضمی طبیعی غنی از پتاسیم و لسیتین است که از کبد, منبع عالی ویتامین A محافظت می کند و کم خونی فقر آهن را هم کاهش می دهد.

20. دونگ کوئی:

کنترل کلی برای سیستم تناسلی زنانه دارد, کاهش درد قاعدگی را همراه دارد, کم خونی را می کاهد و فشار خون بالا را کاهش می دهد. شما می توانید این را به عنوان یک مکمل دریافت کنید.

21. چای گیاهی سرخارگل :

سرخارگل سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد و می تواند حداقل دوازده علامت بالینی سرماخوردگی را کاهش دهد. سرخ پوستان بومی دشت های بزرگ این گیاه به عنوان درمان زخم های پوستی و زخم های پوستی استفاده می کردند و آن را مستقیماً به دهان و گلویشان می زدند. همچنین در درمان کاندیدا نیز موفق بوده است.

**هشدار می دهند از آنجایی که سیستم ایمنی بدن را تحریک می کند, آن هایی که بیماری های خود ایمنی دارند نباید از سرخارگل استفاده کنند.

22. چای گیاهی میوه اقطی :

این چای قرن ها توسط کولی ها برای سرماخوردگی, آنفولانزا و اعصاب استفاده می شود. چای این گل ها برای التهاب و لرزش پلک ها مناسب است. به عنوان یک پماد و / یا یک چای, برای تمام بیماری های پوستی ارزشمند است.

23. چای گیاهی بابونه گاوی :

تب و علائم میگرن شامل تهوع, استفراغ و درد سر را کاهش می دهد.

24. چای اکالیپتوس :

کمی بوی شدید تنفسی در سرما خوردگی و انفولانزا دارد. برای بیرون راندن خلط مفید است. به عنوان یک ضد عفونی کننده خوب است و می تواند به کاهش سفتی و ورم مفاصل مبتلا به روماتیسم کمک کند.

25. چای گیاهی گل خوش :

به ویژه برای درمان دردهای چشمی, التهاب چشم مفید است. می تواند به میزان زیادی آبریزش بینی, گلودرد, خارش چشم به خاطر سرماخوردگی یا آلرژی را کاهش دهد.

26. چای گیاهی دانه یا برگ های رازیانه:

مناسب برای طعم دادن به غذاهای سالم و داروها است. شستشو دهنده خوب چشم است, و برای گاز, معده اسیدی, نقرس, دل درد, قولنج مفید است.

برای بچه های کوچک اگر در دوزهای کم داده شود هم مفید است. فواید این چای گیاهی نیز برای گزش مار, گزش حشرات, مسمومیت غذایی و برای ایجاد مانع در کبد, طحال و گال و صاف کردن زردی مفید است. هم ادرار و هم جریان قاعدگی را افزایش می دهد.

27. چای گیاهی زنجبیل شامی:

برای سرفه, آسم و برونشیت خوب و مفید است و هنگام ترکیب با گیاه سرخارگل به خوبی عمل می کند. آرام کننده است و یک داروی نیروبخش برای غشاهای مخاطی است، که خلط را بیرون می آورد و باعث تقویت ریه ها می شود و یک فنجان از این چای برای سیاه سرفه خوب است. این گیاه فواید چای گیاهی دیگری نیز دارد.

چای گیاهی

چای گیاهی زنجبیل 

28. چای گیاهی سیر:

کمک بسیار خوبی برای جلوگیری از بیماری های قلبی است. فشار خون و چربی بالا را کاهش می دهد و با عفونت ها مبارزه می کند و حتی می تواند سلول های سرطانی را از بین ببرد. برای هضم هم عالی است.

29. چای گیاهی زنجبیل :

حالت تهوع را کم می کند و اشتها را احیا می کند. همچنین برای بیماری صبحگاهی بسیار خوب است و یک ادویه محسوب می شود.

30. گینگو:

باعث بهبود گردش خون در بدن می شود، عملکرد ذهنی و توانایی تمرکز را بهبود می بخشد، شاید برای تسکین علائم بیماری آلزایمر هم بتواند مفید باشد و برای درمان بواسیر استفاده می شود.

31. چای گیاهی جینسینگ :

در مناطق گرمسیری برای جلوگیری از انواع بیماری ها استفاده می شود. این چای گیاهی موثر برای مشکلات سرما خردگی، مشکلات سینه و سرفه مفید است.

داغ خوردنش باعث ایجاد عرق می شود. همچنین برای مشکلات شکمی و یبوست مفید است. اشتها را تقویت می کند و اختلالات گوارشی را درمان می کند.

32. روئینه زردین :

به طور داخلی برای درمان سنگ ها و مثانه و عفونت های ادراری به کار می رود. این گیاه گاهی در داروهای سرفه هم هست و برای درمان روماتیسم به کار می رود.

33. آب بشقابی :

حافظه را بهبود می بخشد، اثر آرامش بخشی دارد، می تواند گرفتگی ناشی از سرماخوردگی را از بین ببرد، التیام پس از زایمان را بهبود می بخشد، گردش را بهبود می بخشد و درد و تورم را در التهاب وریدها کاهش می دهد.

34. چای گیاهی زوفا :

به تسکین سر درد و گرفتگی سینه کمک می کند، اکسپکتورتنت خوبی است، گاز را کم می کند، اشتها را بهبود می بخشد، و برای غرغره کردن گلو خوب است.

35. چای گیاهی  عسل:

گلو را تسکین می دهد و با آنتی اکسیدان هایش به تحریک ایمنی بدن می رود.

36. رازک:

اثر آرامش بخشی دارد، هضم را تسکین می دهد و یک مسکن قدیمی است. یک فنجان از این چای را بعد از شام بنوشید. هم چنین انقباض ها و اسپاسم های عضلانی را تسکین می دهد و اشتها را تحریک می کند.

37. دم اسبی:

به بدن کمک می کند تا کلسیم را جذب کرده و ناخن ها، پوست، مو و بافت های ارتباطی را تغذیه کند و آنطور که در بخش سلامت نمناک گفته شده است روغن اضافی را از پوست و مو حذف می کند و باعث می شود که موهای فرد قوی تر، ضخیم تر و پرتر شوند.

38. چای سبز :

این چای گیاهی رادیکال های آزاد را تحت کنترل نگه می دارد، خطر سرطان را کاهش می دهد و به جلوگیری از بیماری های قلبی کمک می کند.

چای سبز

خواص چای سبز 

39. یاسمن :

گل هایش چای خوش مزه و اشتها آوری را می سازند. یاسمن اثر آرامش بخشی دارد و نوشیدنش بعد از شام خوب است.

40. چای گیاهی کاوا :

نوعی گیاه است و اثرات جانبی ندارد و بر ذهن فرد تاثیر نمیگذارد. به شما کمک می کند تا یک خواب خوب شبانه داشته باشید، شما را آسوده می کند، آب بدن را حفظ می کند و مزایای چای گیاهی خوب را دارد.

41. اسطوخدوس :

آرامش بخش است و کمک می کند تا خوب بخوابند و احساس آرامش کنند. در آروما تراپی بسیار مشهور است. مطالعات اخیر نشان می دهد که فواید بسیاری دارد و یک مطالعه نشان می دهد که می تواند جایگزین قرص های خواب آور شود.

42. چای گیاهی بادرنجبویه :

این یکی از اعضای خانواده نعناع است و یک درمان برای گاز و قولنج است. گیاه شناسان آن را به شربتی تبدیل کرده اند که برای نارحتی های معده، تنش عصبی و بی خوابی خوب است.

چای بادرنجبویه به هنگام تلاش برای کاهش تب باعث ایجاد عرق می شود. کرمی که از آن ساخته می شود، برای برفک در اطراف دهان مناسب است.

43. آب لیمو :

از کمبود ویتامین C جلوگیری می کند و یک تصفیه کننده بزرگ و التیام دهنده بدن است. با آب می تواند هر روز برای پیش گیری از بیماری ها مصرف شود.

44. علف لیمو :

کل بدن را تصفیه می کند.

45. چای گیاهی مرزنجوش:

یک داروی نیروبخش خوب، به خصوص وقتی که با بابونه و جنتیانا ترکیب شود، برای ترش کردن معده مفید است، و با از دست دادن اشتها، سرفه، طحال و بیماری های فورانی، همچنین برای گاز سمی حشرات، گاز مار، یرقان و دندان درد سر و کار خوب عمل می کند.

46. چای گیاهی شیرین بیان:

چندین مزیت این چای گیاهی؛ کاهش درد زخم، می تواند علائم یائسگی را تسکین دهد، درد و سفتی ورم مفاصل را تسکین می دهد، ممکن است به جلوگیری از رشد تومورهای خاص کمک کند، و برای درمان هپاتیت B مورد استفاده قرار می گیرد.

47. زیرفون:

روش درمانی قدیمی برای عرق کردن، و پاک سازی کلیه ها، مثانه و معده؛ با ارزش برای تسکین سرفه و خشونت صدا، گلو درد (غرغره)، و نیز صرع و سردرد.

48. پنیرک :

برگ های تازه این گیاه گلدار زینتی مانند کاهو خورده می شوند.

49. چای گیاهی به لیمو:

باعث افزایش احساسات خواهد شد.

چای گیاهی به لیمو

خواص و فواید چای به لیمو 

50. مارشمالو :

اثر آرامش بخشی بر بدن، تسکین درد و سوزش سینه در سرماخوردگی دارد، خلط را بیرون می آورد و همچنین درد ناشی از زخم، انتیتیس و کولیت را تسکین می دهد.

51. چای گیاهی نعناع:

برای گرفتگی عضلات و درد معده مفید است، گاز معده را تسکین می دهد و به هضم غذا کمک می کند، احساس ناخوشی را کاهش می دهد و می تواند به بی خوابی کمک کند.

52. برنجاسف :

برای آماس و التهاب ها مفید است و برای رهایی از سنگ کلیه و مثانه و سنگ ها و نقرس مناسب می باشد.

53. گل ماهور :

با ارزش برای آسم، کفل، برونشیت، و همه عفونت های قارچی و تب یونجه.

54. چای گیاهی گزنه :

گزنه از خنازیر جلوگیری می کند، درمان خوبی برای مشکلات کلیوی و سنگ ها، نورالژی است، کرم های روده را بیرون می کشد و خارج می کند و جریان قاعدگی را افزایش می دهد.

برای اسهال، اسهال خونی، خونریزی، تب و سرماخوردگی مفید است. این چای خلط را از ریه ها و معده بیرون می کند. برگ هایش می توانند مانند اسفناج خورده شوند.

55. چای پونه کوهی:

تصور می شود که برای صدها سال به عنوان داروی ضد عفونی کننده طبیعی و ضد میکروبی استفاده می شده است، تا به درمان سرماخوردگی یا انفولانزا کمک کند و التیام زخم های پوستی را تقویت کند. روغن پونه کوهی برای ضد عفونی کردن بیمار به کار می رود و آنطور که در بخش خواص پونه در سلامت نمناک توضیح دادیم هم چنین در زمستان بسیار محبوب تر است.

56. چای پوست پرتقال :

باید مانند کل پرتغال یا آب پرتقال نیز اثر مشابهی داشته باشد. تقویت و دوباره سازی و التیام و تصفیه دستگاه گوارش را انجام می دهد.

57. پودر ریشه زنبق زرد :

از ریشه گیاهان عنبیه تشکیل یافته است، ممکن است به صورت داخلی برای سرفه، خلط و اسهال گرفته شود. ظاهر زخم های عمیقی است.

58. چای گیاهی آویشن:

داروی اکسپکتورانت و ضد عفونی کننده است و شناخته شده برای خواص ضد قارچی است. در بخشی از خواص آویشن در بخش سلامت نمناک خوانیدید که برای غرغره گلو درد مفید است. برای تب خوب است.

وقتی گرم شوید عرقتان را در می آورد. با بیماری سیاه سرفه, آسم و مشکلات ریوی مبارزه می کند.

درمان خوبی برای گاز روده و گرفتگی عضلات شکم و اسهال, حتی برای کودکان زمانی که در دوزهای مکرر تجویز می شوند. همچنین می تواند سردرد را کاهش دهد.

چای آویشن

خواص چای گیاهی آویشن  

59. برگ های تمشک :

رحم را برای زایمان آماده می کند و باور بر این است که نیروی زایمان را کوتاه می کند. گرفتگی قاعدگی را کم می کند و هم چنین برای گلو درد و تب مفید است.

60. چای گیاهی شبدر سرخ:

بدن را آسوده و ریلکس می کند، برای التهاب پوست و علائم یائسگی خوب است. شبدر سرخ باعث بهبود تومورهای سرطانی می شود و نوشیدن آن به عنوان یک چای به آب یا قهوه ایمن تر است.

61. چای گیاهی تمشک قرمز :

هر دو برگ های خشک و دانه های تمشک از غشا مخاطی فاصله می گیرند، برای درمان اسهال خونی و اسهال در نوزادان بسیار عالی است، این بیماری می تواند جریان قاعدگی را افزایش داده و حالت تهوع را کاهش دهد.

همیشه در فواید چای گیاهی آرامش بخش است.

62.میوه گل نسترن:

اینها انواع توت قرمز روشن هستند که پس از گل رز, به ویژه چمن زار وحشی, باقی می مانند. این توت ها مملو از ویتامین C هستند! آن ها را به هر چایی اضافه کنید تا غنی از ویتامین C شود.

63. رزماری :

مطالعات اخیر رز ماری نشان می دهد که ممکن است به جلوگیری از سرطان سینه کمک کند. این، یک روش درمانی قدیمی برای سرماخوردگی, کولیک و عصبی است.

برای سردردهای عصبی, مانند شستشوی دهان, گلو درد و تنفس بدبو و شکایات زنان خوب است. (برای عطرها و شامپو استفاده می شود).

64. چای گیاهی مریم گلی :

محبوب برای پخت و پز است, اما هم برای درد لثه و همچنین برای گرفتگی عضلات شکم و برای هضم, برای افرادی توصیه می شود که همیشه به عنوان درمان شناخته می شوند.

65. ساسافراس :

داروهای گیاهی زیادی برای تصفیه خون و کل سیستم بدن مفید هستند. مزه دیگری دارد که ناخوشایند است. نیروبخش برای روده ها و معده و برای کاهش گاز و کولیک خوب است.

شستشو دهنده خوب برای چشم ها, و خوب برای کلیه ها, مثانه, درد قفسه سینه و گلو نیز برای رگ های واریسی می باشد.

66. عشبه بیابانی :

درمانی خوب پس از مسمومیت است, معده را هم تمیز می کند. هم چنین برای التهاب داخلی, سرماخوردگی, خلط و تب نیز خوب است.

67. نارون امریکایی:

گلو درد را تسکین می دهد. همچنین احساس خوبی برای گلو، بعد از استفراغ می دهد.

68. چای گیاهی نعناع تند:

یکی از خانواده های نعناع است, به ویژه در معده و روده, برای سوهاضمه, اسپاسم, ادم, تهوع و استفراغ بسیار مورد توجه است. (هشدار:نعناع را بجوشانید!)

چای گیاهی نعناع

 فواید و خواص چای گیاهی نعناع تند

69. چای گیاهی استویا :

اولین بار در پاراگوئه یافت شد, این گیاه 200 برابر شیرین تر از شکر است, اما کاملاً طبیعی است. در ژاپن و چند کشور دیگر زیاد استفاده می شود. برگ استویا تازه و خشک را می توانید برای تهیه چای استفاده کنید.

70. گل راعی:

درمان افسردگی, تسکین دهنده درد رحمی, بهبود التیام زخم های پوستی و به بدن در مبارزه با عفونت ویروسی کمک می کند. هنوز ثابت نشده است, اما به کنترل اشتها و در نتیجه کاهش وزن هم کمک می کند.

71. چای گیاهی برگ های توت فرنگی :

برگ های خشک شده اش, چای خوبی را می سازند که یک ماده مقوی و اشتها آور است. معده را پاک می کند و برای اگزما و جلوگیری از تعریق شبانه خوب است.

72. چای گیاهی گل ساعت :

اثر آرامش بخشی دارد، برای بی خوابی عالی است، می تواند سردردهای عصبی را تسکین دهد و به خاطر عصبی بودن ماهیچه خوب است.

73. انگور خرس :

ادرار اور خوبی است و درد التهاب مثانه و گلو درد را تسکین می دهد و به خاطر حفظ آب, نفخ شکمی را خوب می کند.

74. چای گل شاه پسند :

کمک فوق العاده ای برای تب است, اغلب یک شبه سرماخوردگی را درمان می کند. همچنین درمان های سیاه سرفه, ذات الریه, آسم و خلط خلط از گلو و قفسه سینه. همچنین عرق می ریزد.

75. بنفشه (برگ ها و گل ها) :

سردرد شدید را از بین می برد, و با گیاهان دیگر ترکیب می شود و می تواند برای سرطان, زخم و زخم بس تر و پماد برای خارش ایجاد شود. البته به عنوان یک چای.

76. چوب گردو سفید :

قابض قوی است، با عفونت های قارچی و عفونت های باکتریایی مبارزه می کند و به افزایش نظم در روده ها کمک می کند. عالی برای لوکوره و مشکلات رحمی. باعث بیرون راندن کرمک می شود. خون ریزی را در داخل متوقف می کند, سنگ صفرا و سنگ کلیه را از بین می برد, و چای هم برای حمام زخم ها و زخم ها و رگ های واریس خوب است.یام وحشی - بسیار آرامش بخش برای اعصاب، گاز اخراج شده، خوب برای درد در مجرای ادرار و در دوران بارداری و زایمان، همراه با زنجبیل از سقط جنین جلوگیری می کند. فواید چای گیاهی خوبی برای کودکان هم دارد.

77.بومادران :

برای خونریزی ریه ها بسیار عالی است.

اگر با داروهای ساده دیگر شروع به سرماخوردگی کند، در عرض بیست و چهار ساعت آن را از بین خواهد برد. برای تب خوب است اگر داغ باشد، برای سرکوب یا کم کردن ادرار، زخمهای کهنه مفید است. به عنوان یک چایی، برای لوکوره هم خوب است. این گیاه گاز را اخراج می کند و برخی از آن ها موثرتر از کنین است.

 

77 نوع چای های گیاهی و خواص معجزه آسای آن ها

گیاهی تسکین خواص چای استرس سلامت قلب حمله قلبی یونجه التهاب مثانه روماتیسم یبوست سرماخوردگی بادیان رومی حالت تهوع سرما خوردگی علائم یائسگی یائسگی اکسپکتورانت خارش پوست گل گاوزبان تصفیه خون مصرف چای گردش خون ضعیف سندرم پای بیقرار ورم پاها بواسیر درمان سرفه خلط گلو گرفتگی عضلات بابونه نخود اسفناج برونشیت میخک دارچین اسهال پتاسیم ویتامین A کم خونی فقر آهن کاهش درد قاعدگی فشار خون بالا درمان زخم آنفولانزا میگرن اکالیپتوس آبریزش بینی خارش چشم آلرژی رازیانه نقرس دل درد مسمومیت غذایی زنجبیل فشار خون بیماری آلزایمر درمان بواسیر جینسینگ سر درد چای سبز خواص چای سبز نعناع کمبود ویتامین ترش کردن معده شیرین بیان هپاتیت گلو درد سردرد پنیرک کاهو به‌لیمو درد معده سنگ کلیه گزنه چای پونه درمان سرماخوردگی پونه خواص پونه پرتقال زنبق آویشن خواص آویشن تمشک درمان اسهال گل نسترن رزماری سرطان سینه درد قفسه سینه واریس افسردگی کاهش وزن توت فرنگی تعریق شبانه انگور نفخ شکم دوران بارداری سقط جنین بومادران

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو