تیزر تریلر فیلم The Irishman منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

208

1398/5/10

15:43


 تیزر تریلر فیلم The Irishman منتشر شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر تریلر فیلم The Irishman به کارگردانی مارتین اسکورسیزی منتشر شده است. برای دیدن این تریلر جذاب در ادامه خبر با ما همراه باشید.

به تازگی شبکه شبکه نتفلیکس اولین تیزر تریلر فیلم مورد انتظار The Irishman (ایرلندی) منتشر کرده است که در این تریلر ما شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم هستیم. در این تریلر ما شاهد حضور ستارگان نام آشنای هالیوود چون، رابرت دنیرو، آل پاچینو هستیم. اتفاقات فیلم جدید مارتین اسکورسیزی در دوران بعد از جنگ جهانی دوم جریان دارد و داستان مردی با نام فرانک شیران ملقب به ایرلندی را روایت می کند. مردی که شایعات زیادی پشت او است و گفته می شود در قتل جان اف کندی و گم شدن جیمی هوفا نقش داشته است. در ادامه شما شاهد اولین تیزر تریلر این فیلم هستید:

در این فیلم بازیگرانی چون رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی، آنا پاکوین، بابی کاناوله، ری رومانو، هاروی کایتل، استیون گراهام، دومینیک لامباردوتزی، جرمی لوک، کاترین ناردوچی، جی. سی. مک‌کنزی، گری باسارابا، جسی پلمونس، جوزف روسو، کریگ وینسنت و ولکر وایت ایفای نقش دارند.

این فیلم بر اساس رمانی از چارلز برانت ساخته شده است، و داستان فرانک شیران ملقب به ایرلندی را روایت خواهد کرد که بیشتر به‌عنوان یک قاتل حرفه‌ای برای گروه‌های مافیایی شناخته می‌شود. دنیرو نقش شیران را در این اثر بازی می‌کند. جالب است بدانید که این فیلم با بودجه 140 میلیون دلاری ساخته شده که باید گفت برای چنین فیلمی بسیار زیاد است. فیلم The Irishman قرار است جشنواره فیلم نیویورک 2019 را بازگشایی کند و در پاییز امسال از شبکه Netflix منتشر خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو