بیوگرافی مختصر شخصیت و آهنگ های مهراد جم

بیوگرافی مختصر شخصیت و آهنگ های مهراد جم


منبع: آسمونی

575

1398/5/18

21:31


مهراد جم خواننده‌ای است که با این سن و سال میتوان او را یکی از استعداد های موسیقی پاپ ایران معرفی کرد. وی کسی است که در عرض کمتر از 6 ماه به جایی رسیده که برای دیگران آرزویی بیش نیست. مهراد جم ترانه سرا و خواننده 22 ساله است که کار های خود را با همکاری و تنظیم های فوق العاده زیبایِ مسعود جهانی منتشر میکند. مهراد، متولد 14 مرداد میباشد و با این سنِ بسیار کم فقط با انتشار 5 آهنگ توانسته محبوبیت فوق العاده زیادی بین طرفداران و شنوندگان پاپ ایرانی کسب کند.

کارنامه کاری مهراد جم به اینگونه است که در اواخر سال 97، در ماه اسفند وی آهنگ نامرد بودی و آهنگ گلِ بی گلدون را منتشر کرد و بعد از آن، بعد گذشت دو ماه در اردیبهشت آهنگ شمال را منتشر کرد که به گونه‌ای میتوان این آهنگ را سکویِ پرتابِ مهراد جم شناخت. زیبایی ترانه و هماهنگی حس و حال آهنگ با روز های اردیبهشتی نیز به بیشتر شنیده شدن این آهنگ بیشتر کمک کرد.

همین آهنگ شمال دلیل شد که صدای کار بعدی وی به نام غمت نباشه درست بعد از انتشار از بیشتر ماشین ها به گوش برسد و در اکثر پیج های اینستاگرامی استوری های وی را مشاهده کنیم و روند محبوبیت مهراد جم همینگونه طی شد تا به کار زیبای شیک و پیک رسید که بیشتر از دو کارِ قبلی در بین عموم مردم همه گیر شد.

نکته قابل توجهی که میتوان درمورد مهراد جم به آن اشاره کرد، ترانه سرایی کار هایش است که تابحال ترانه سرایی تمامی کار های مهراد جم را خودش انجام داده، البته ناگفته نماند که میثاق راد نیز نقشی در ترانه سرایی آهنگ غمت نباشم ایفا کرده است ولی با این حال این حجم از محبویت و معروفیت زودرس آهنگ های مهراد جم نشان از استعداد مهراد در زمینه ترانه سرایی دارد.

استعدادی که بعضی خوانندگان پیش کسوت یا غیر تازه کار و حتی برخی بازیگران معروف کشور متوجه آن شده اند و حتما شما هم آنها را موقع خواندن آهنگ های جدید مهراد جم مشاهده کرده اید.

ما در سایت سل صدا به جمع آوری آهنگ های مهراد جم کرده ایم و آهنگ های وی را با متن آهنگ و ریمیکس های آهنگ مهراد جم در کنار هر مطلب قرار داده‌ایم. همینطور برای راحتی شما کد پیشواز ایرانسل و همراه اول آهنگ هارا برای شما طرفداران قرار داده‌ایم. شما میتوانید از سایت سل صدا برای دانلود آهنگ استفاده کنید.

همچنین مدتی است که مسعود جهانی وعده انتشار آهنگ جدیدی از مهراد جم را داده و چند ثانیه از این آهنگ را در صفحه خود به اشتراک گذاشته که همین چند ثانیه، به شدت درمیان طرفداران محبوب شده، میتوانید برای آهنگ مهراد جم خیالت راحت به سل صدا سر بزنید و آهنگ را متن و پخش آنلاین از سل صدا دریافت کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو