استایل هیپی، سبکی آزاد و راحت

استایل هیپی، سبکی آزاد و راحت


منبع: زیبامون

573

1398/5/19

02:14


در این پست با زیبامون به بررسی استایل هیپی می پردازیم، با ما همراه باشید.

استایل هیپی، سبکی آزاد و راحت

در دهه ی 1960 گروهی از جامعه ی جوانان آمریکا، به نام هیپی در اعتراض به جنگ ویتنام در سان فرانسیسکو، شروع به فعالیت کردند. مردم به طولانی شدن این جنگ معترض و خواستار پایان جنگ بودند، در این میان هیپی ها نقش بسیار مهمی در شکل گیری اعتراضات داشتند.

 

استایل هیپی

 

کلمه ی هیپی از لغت هیپستر می آید و به معنی نوگرا می باشد. هیپی ها طرفدار گیاه خواری هستند و اکثرا در جاهای بکر و طبیعت زندگی می کنند. یکی از دلایل محبوبیت این گروه آزادی در انتخاب است و از گروه های مختلف مذهبی می توانند به این گروه بپیوندند. هیپی ها به فلسفه، هنر، موسیقی، مفاهیم معنوی علاقه دارند و از فلسفه ی شرق ایهام گرفته اند. در ادامه با زیبامون همراه باشید تا بیشتر با خرده فرهنگ هیپی و استایلشان آشنا شوید.

 

استایل هیپی

 

موسیقی هیپی ترکیبی از سبک راک، سنتی و بلوز است، که اجراهای خیابانی هم اجرا می کنند.

 

استایل هیپی

 

مدل لباس پوشیدن هیپی ها چگونه است؟

هیپی ها، لباس های آزاد و بی تکلف را به ست کردن و لباس های اتو کشیده ترجیح می دهند.

 

استایل هیپی

 

هیپی ها به تفکیک لباس زنانه و مردانه اعتقاد ندارند و هر دو جنس در این استایل می توانند هر مدل و هر رنگی را که می پسنند، انتخاب کنند. در این سبک زن ها و مرد ها می توانند موهای خود را بلند کنند، شلوار جین گشاد گلدار بپوشند و کفش های باله به پایشان کنند.

 

استایل هیپی

 

لباس های هیپی ها از رنگ های شاد و متنوعی انتخاب می شود. رنگ آمیزی لباس ها می تواند به صورت مارپیچی، ماندلا و نماد صلح باشد. طرح گلدار از طرح های محبوب هیپی ها محسوب می شود چون آن ها گل را نماد صلح و عشق می دانند و جدای طرح لباس روی سرشان تاج گل قرار می دهند.

 

استایل هیپی

 

لباس بومیان هند، آمریکا جنوبی، آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا منبع الهام هیپی ها بوده است. لباس های راحت و گشاد که طرح های گلدوزی شده و منجوق دوزی در آن ها زیاد دیده می شود. گاهی لباس ها بسیار بلند و گاهی کوتاه هستند و در زمستان کت های چرم، جیر و پوست از انتخاب هیپی ها هست. شلوار دم پا گشاد و جلیقه از انتخابات همیشگی هیپی ها بوده است.

 

استایل هیپی

 

اکسسوری استایل هیپی

هیپی ها  به صنایع دستی، زیور آلات، گوشواره های صدفی، جواهرات بومی، زیور آلات سنگی، کلاه، هد بند، دستمال رنگی، عینک گرد و کمربند علاقه دارند و از اکسسوری هیپی ها محسوب می شود. به طور کلی هیپی ها، اکسسوری های طبیعی که از سنگ، چوب و صدف درست شده باشد را بیشتر می پسندند.

 

استایل هیپی

 

مردان هیپی اکثرا با ریش و مویی بلند و زنان هیپی با موهایی بلند و آرایشی ملایم دیده می شوند آن ها بر این اعتقادند بر اساس عناصر طبیعی به چهره ی طبیعی باید بها داد.

 

استایل هیپی

 

سبک هیپی کاملا خود ساخته و به دور از چارچوب و قوانینی خاص شکل گرفته است.

 

استایل هیپی

 

هنرمندان معروف علاقه مند به سبک هیپی

میتوان به باب دیلن، رولینگ استونز و بیتلز ها اشاره کرد. همچنین رمان نویس معروف دهه های 60 و 50 به نام ken kesey که سفر های گروهی و شاد خود را با اتوبوس و سبک هیپی آغاز کرد.

 

استایل هیپی

 

استایل هیپی

 

استایل هیپی

 

مطالب پیشنهادی:

منتخب استایل های مگان مارکل

استایل کیتی اسپنسر، انتخاب بهترین مدل های لباس

بافت مو و اکسسوری، مدل های جدید و شیک 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو