21 تا از بهترین کرم ضد آفتاب های موجود در ایران

21 تا از بهترین کرم ضد آفتاب های موجود در ایران


منبع: اوما

340

1398/5/19

02:18


21 تا از بهترین کرم ضد آفتاب های موجود در ایران

یکی از مهمترین چیزهایی که حتما باید در خانه داشته باشید کرم ضد آفتاب است. فرقی نمی کند پوست شما چه رنگی دارد باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. کرم ضدآفتاب نه تنها به محافظت از پوست در برابر آفتاب می پردازد بلکه از سوختگی جلوگیری می کند و محصولی مناسب برای به کاهش روند پیری می باشد، همچنین پوست را در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند. به همین دلیل سعی کنید هنگام انتخاب کرم ضد آفتاب، کرم مناسب برای پوست خود را انتخاب کنید.

روش انتخاب کرم ضد آفتاب برای پوست هر فرد

1- پوست های حساس

برای افرادی که دارای پوست حساس ، اگزما یا پوست مستعد به پسوریازیس هستند، در هنگام انتخاب کرم ضد آفتاب باید محافظت بیشتر در نظر گرفته شود. در اکثر موارد ، آفتاب می تواند علائم اگزما را بهبود بخشد ، اما در موارد دیگر قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث بدتر شدن اوضاع می شود.

هنگام انتخاب کرم ضد آفتاب، لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید و سعی کنید از مواردی که می دانید پوست شما را تحریک می کند، اجتناب کنید. همچنین می توان از کرم غیرمعطر و مخصوص پوست های حساس استفاده کرد. نور آفتاب می تواند پوست شما را بسیار خشک کند ، بنابراین پوست را مرطوب نگه دارید و مایعات زیاد مصرف کنید. پیش از قرار گرفتن در معرض آفتاب از کرم ضد آفتاب غافل نشوید تا پوسستان شاداب بماند.

2- پوستهای مستعد به آلرژی

بسیاری از افراد پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب، دچار جوش های ناشی از گرما می شوند. این جوش ها فقط به خاطر قرار گرفتن در معرض آفتاب نیست بلکه ناشی از گرمای آن است. می توانید با خنک نگه داشتن خود، پوشیدن لباس های گشاد، نوشیدن مایعات و به حداقل رساندن ورزش شدید در گرما، از تشکیل این جوش ها جلوگیری کنید. با این حال ، اجتناب از گرما، به ویژه در خارج از کشور یا در یک مناطق شرجی دشوار است.

اگر مستعد تشکیل این گونه جوش هستید، از کرم هایی با خواص پیشگیری از آلرژی استفاده کنید. این کرم ها محافظت بالایی در برابر UVA و UVB فراهم می کنند و یک لایه محافظ روی پوست ایجاد می کنند که از حساسیت به نور خورشید، تشکیل تاول، قرمزی ، خارش و احتباس مایعات جلوگیری می کند .

3- پوست های تیره

یک تصور غلط وجود دارد که پوست تیره در برابر آفتاب آسیب نمی بیند. اما باید به یاد داشته باشید که خورشید به تمام انواع پوست با رنگ های مختلف آسیب می رساند. البته اگر پوست شما تیره باشد احتمالاً کمتر در معرض سوختن قرار می گیرید، اما آفتاب هنوز می تواند به پوست شما آسیب برساند. افرادی که پوست تیره تری دارند، در مناطقی از پوست که دارای رنگدانه کمتری است مانند کف پا و کف دست، بیشتر در معرض آسیب پوست قرار می گیرند.

در مورد پوست های تیره تر ، محافظت با اسپری به راحتی انجام می شود. اسپری 100٪ شفاف است و هیچ لکه ای باقی نمی گذارد. همچنین سریع خشک می شود و حاوی ویتامین E است که به پوست کمک می کند تا آبرسانی و تغذیه شود. 

4- پوست های روشن

اگر پوست روشن داشته باشید، مستعد آسیب سطحی (سوزش) و آسیب طولانی مدت ناشی از آفتاب می باشید. در صورتی که صورت شما کک و مک داشته باشد باید از کرم بیشتری در برابر آفتاب استفاده کنید. قرار گرفتن پوست روشن به مدت 5 - 10 دقیقه در برابر نور خوشید باعث ایجاد آسیب می شود. با این حال ، حتی برای پوست های تیره، یک ساعت قرار گرفتن در معرض آفتاب می تواند آسیب به پوست ایجاد کند.

فرقی نمی کند در طول تابستان کل روز بیرون باشید یا چند سال بیرون از خانه باشید، در هر صورت پوست های روشن باید از محافظ با فاکتور بالا استفاده کنند (SPF 30+). همچنین به یاد داشته باشید بعد از شنا دوباره ضد آفتاب اعمال کنید (حتی اگر کرم مقاوم در برابر آب باشد). همچنین بین ساعات 12:00 و 15:00 از سایه بان کنید و نواحی حساس پوست مانند شانه ها را نیز بپوشانید. برای مناطق حساس پوست مانند لب، می توانید از رژ محافظ لب استفاده کنید ، که مرطوب کننده است و محافظت در برابر UVA و UVA نیز فراهم می کند.

5- پوست های چرب

اگر پوستتان چرب باشد، گرمای تابستان باعث چربی بیشتر می شود. گرما باعث تولید بیشتر سبوم (چربی) می شود که باعث چرب شدن پوست می شود. استفاده از کرم ضد آفتاب نامناسب روی کرم مرطوب کننده باعث چرب شدن پوست و تاثیر منفی بر صورت می شود.

با این وجود ، حتی اگر مجبور هستید از کرم های مختلف بر روی پوست استفاده کنید تا کرم مناسب را پیدا کنید، نباید کرم ضد آفتاب را فراموش کنید. بسیاری از مرطوب کننده ها حاوی SPF هستند، اما این کرم ها بسیار رقیق تر و سبک تر از کرم های ضدآفتاب هستند و ممکن است از محافظت مناسب در برابر اشعه UV-A و UV-B برخوردار نباشند. به جای استفاده بیشتر از مرطوب کننده، می توانید کرم ضد آفتاب با خاصیت مرطوب کنندگی تهیه کنید.

بهترین ضد آفتاب های موجود در داروخانه ها

بنابراین فرقی نمیکند برای محافظت پوست از اسپری ، ژل ، کرم یا روغن استفاده کنید. ما تمام روش ها را آزمایش کرده ایم و سعی کردیم بهترین ضدآفتاب ها را به شما معرفی کنیم.

1- کرم ضد آفتاب رنگی بایودرما با SPF 50 به همراه اسپری

کرم ضد افتاب بیودرما

کرم ضد آفتاب بایودرما یکی از کرم های غیرمعطر است که دارای مواد معدنی برای پوست های حساس است. این کرم همراه با یک اسپری مایع عرضه می شود که باعث نرمی پوست می شود. این اسپری نیز غیر معطر، بدون پارابن و بدون فیلتر شیمیایی است. همچنین این کرم ضدآفتاب محافظت UVA و UVB را ارائه می کند و دارای آنتی اکسیدان ویتامین E برای جلوگیری از پیری زودرس می باشد. این کرم برای صورت و بدن قابل استفاده است.

ساخت کشور: فرانسه

قیمت: 143 تومان

مناسب پوست های : حساس

کرم ضد آفتاب بیودرما مدل ضد آفتاب فتودرم آنتی ایج SPF30  مناسب برای پوست های خشک است.


2- کرم ضد آفتاب مینرال اون (Avene) با SPF 50

کرم ضد افتاب اون

کرم اون به دو شکل بی رنگ یا رنگی موجود است. بافت مایع به سبکی آب است و SPF50 با 100٪ فیلترهای معدنی فراهم می کند. فیلترهای معدنی از دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی تشکیل شده اند. این کرم نیز غیرمعطر است و استفاده از آن هیچ اثری از براقی یا ماتی روی صورت نمی گذارد. البته نسخه بی رنگ کرم باعث سفیدی بسیار ناچیزی می شود. اما اگر می خواهید محافظت بالایی در برابر نور خورشید داشته باشید و کرم مناسب برای پوست های حساس می خواهید، این کرم گزینه عالی برای شما است  .

ساخت کشور: فرانسه

قیمت: 152 هزار تومان

مناسب پوست های : مخصوص پوست های حساس


3- کرم محافظ روزانه EXUVIANCE (اگزووینس) با SPF50

کرم ضد آفتاب اگزوینس

درست وقتی فکر کردم کرم مورد نظرم را پیدا کرده ام، کرم دیگری دیدم. این محصول یک فرمول مستقل است. بافت آن یادآور پایه های مایع فوق العاده سبک است. این کرم غیر معطر است و با لوازم آرایش به خوبی عمل می کند. این کرم حاوی مواد معدنی محافظ در برابر UVA و UVB (دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی) می باشد. همچنین حاوی عصاره چای سبز می باشد و دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و همچنین ویتامین E است. این کرم را می توان به صورت روزانه مصرف کرد.

ساخت کشور: امریکا

قیمت: 100 هزار تومن

مناسب پوست های : انواع پوست ها


4- کرم- ژل ضد آفتاب و ضد حساسیت EUCERIN(اوسرین) با SPF 50

کرم ضد افتاب اوسرین

کرم EUCERIN معمولا برای پوست های حساس مختلف مناسب است و اگر می خواهید کرم ضد آفتاب مناسب انتخاب کنید این کرم ارزش امتحان کردن را دارد. این کرم در برابر حساسیت به خوبی عمل می کند و دارای آنتی اکسیدان ها میباشد و عاری از عطر ، امولسیفایر و مواد نگهدارنده است. فیلترها شیمیایی هستند و باعث تحریکات پوستی نمی شوند و محافظت خوبی در برابر آفتاب ایجاد می کنند. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید بدون محافظ باعث می شود پوست به مرور زمان آسیب ببیند.

ساخت کشور: لهستان

قیمت: 94 هزار تومان

مناسب پوست های : انواع پوست ها


5- کرم ضد آفتاب بژ پر رنگ SPF50  مای 

کرم ضد افتاب مای

با خاصیت ضد پیری و ضد چروک، کاهش مواجهه با اشعه ماورای بنفش و آسیب های ناشی از آن شامل پیری زودرس پوست، انواع سرطان و سایر آسیب های پوستی

ساخت کشور:  ایران

قیمت: 26 هزار تومان

مناسب پوست های : نرمال تا خشک


6- کرم ضد آفتاب مینرال  الارو

کرم ضد آفتاب الارو

ترمیم کننده و بازسازی کننده پوست در برابر تحریکات آفتاب، دارای رنگ های صد درصد مینرال و طبیعی، مقاوم در برابر تعریق و آب، کرم ضدآفتاب صد در صد مینرال فاقد هر نوع ترکیبات شیمیایی با SPF30 است، حاوی فیلترهای ضدآفتاب صد درصد طبیعی و معدنی، بدون ایجاد حساسیت برای پوست های بسیار حساس، هایپوآلرژنیک ، فاقد اسانس و فاقد پارابن، مناسب افراد تحت درمان آکنه ، مناسب خانم های باردار و کودکان ، قابل استفاده در مکان هایی که امکان تجدید ضد آفتاب بصورت منظم وجود ندارد مانند کوه ساحل و اسکی ، مناسب تمام سنین، دارای رنگ ملایم جهت جلوگیری از سفیدی پوست، قابل استفاده پس از لیزر ، میکرودرم ، پیلینگ های شیمیایی

ساخت کشور: کانادا

قیمت: 85 هزار تومان

مناسب پوست های : حساس


7- کرم ضد آفتاب مولتی پروتکشن SPF50 دکتر ژیلا  ( بی رنگ )

کرم ضد افتاب دکتر ژیلا

محافظت ویژه پوست در برابر آفتاب، ضد التهاب و قرمزی پوست، ضد حساسیت و کاهش تعریق

ساخت کشور: ایران

قیمت: 59 هزار تومان

مناسب پوست های : خشک


8- ضد آفتاب نورسان گرجوال SPF50  

کرم ضد آفتاب نوروا

Melan-OX 24 موجود در این کرم سبب بالاترین سطح محافظت در برابر اشعه UVA,UVB ، مناسب برای انواع پوست کودکان ، بزرگسالان و حساس، فاقد پارابن، ضد آب، بی رنگ و ساختار غیر چرب

ساخت کشور: فرانسه

قیمت: 158 هزار تومان

مناسب پوست های : حساس


9- ضد آفتاب و مرطوب کننده پوست معمولی و خشک SPF60  پرودرما

کرم ضد آفتاب پرودرما

 

دارای +++PA و حفاظت کامل در برابر پرتوهای UVA و UVB نور خورشید، تامین رطوبت، نرمی و لطافت پوست، حاوی کمپلکس مواد مرطوب کننده موثر جهت پیشگیری از خشکی پوست، جلوگیری از ترک خوردگی و حفظ انعطاف پذیری پوست، مقاوم در برابر تعریق و شستشو، فاقد چربی، مناسب برای استفاده به همراه مواد آرایشی، دارای هیالورونیک اسید از عمده ترین و مهم ترین چیز جز تشکیل دهنده ی ماتریکس خارج سلولی پوست می باشد که با تامین و حفظ رطوبت مورد نیاز پوست سبب افزایش نرمی، انعطاف پذیری و جلوگیری از خشکی پوست می شود.

ساخت کشور: ایران

قیمت: 54 هزار تومان

مناسب پوست های : خشک


10- ضد آفتاب ضدلک رنگی SPF50  vichy

کرم ضد آفتاب ویشی

محافظت بالا در برابر اشعه UV با SPF50 مرطوب کننده و ضد آب ضد براقی و درخشندگی بر روی پوست

ساخت کشور: فرانسه

قیمت: 170 هزار تومان

مناسب پوست های : مختلط و معمولی


11-فلوئید ضدآفتاب بدون عطر بری سان مت +SPF50  اوریاژ

کرم ضد آفتاب اوریاژ

مناسب برای پوست های چرب مختلط، با محافظت بالا در برابر اشعه UVB و UVA با فاکتور حفاظتی SPF50، بدون عطر، فاقد چربی ، دارای بافت سبک، مرطوب کننده و آبرسان پوست، ضدحساسیت و غیر کومدون زا

ساخت کشور: فرانسه

قیمت: 115 هزار تومان

مناسب پوست های : چرب


12-کرم ضد آفتاب بایوتچ SPF50  ( بژ روشن ) ام کیو

کرم ضد افتاب ام کیو

مناسب برای انواع پوست، قوی ترین و موثرترین ضدآفتاب با دو عملکرد (ضدآفتاب + ضدلک)، مناسب برای پوست های دارای لک همراه با خاصیت روشن کنندگی، برطرف کننده انواع لک، کک، لک های ناشی از آفتاب، جای جوش، بارداری و افزایش سن، با خاصیت حفاظتی بالا در برابر اشعه های مضر UVA و UVB، قابل استفاده بعد از درمان های پوستی مانند لیزر، میکرودرم، پیلینگ شیمیایی و ...، پیشگیری از ایجاد لک خصوصا در افرادی که مستعد ابتلا به لک های ناشی از آفتاب هستند و مرطوب کننده و التیام بخش پوست

ساخت کشور: ایران

قیمت: 69 هزار تومان

مناسب پوست های : مختلط و معمولی


13- کرم ضد آفتاب 50 میلی لیتر سی گل SPF60 

کرم ضد آفتاب سی گل

دارای فیلتر حفاظتی مخصوص UVA & UVB، قاوم در برابر تعریق و آب
ساخت کشور: ایران

قیمت: 34 هزار تومان

مناسب پوست های : خشک


14- ضدآفتاب شون SPF50 فاقد چربی  ( بی رنگ )

کرم ضد افتاب شون

فاقد چربی، ترشح چربی غدد پوست را کنترل کرده، جلوگیری از براقی پوست، بالاترین حفاظت در برابر امواج مخرب UV، جلوگیری از پیری زودرس پوست، جلوگیری از سرطان های پوستی

ساخت کشور: ایران

قیمت: 22 هزار تومان

مناسب پوست های : چرب


15- کرم ضد آفتاب و ضد چروک SPF50  ( بی رنگ ) sunsafe

کرم ضد آفتاب سان سیف

دارای قدرت حفاظتی بالا و حاوی ترکیبات مؤثر ضد چین و چروک پوست، مناسب جهت انواع پوست ها، استفاده از فناوری سلول های بنیادی در جهت استحکام و افزایش طول عمر سلول های بنیادی پوست، حاوی کلاژن، لیپوزوم Q10، بایو پپتید، همراه با عصاره جلبک دریایی، عصاره بومادران و ویتامین C. در سه نوع مختلف : بدون رنگ، بژ متوسط، بژ تیره

ساخت کشور: ایران

قیمت: 75 هزار تومان

مناسب پوست های : مختلط و معمولی


16- کرم ضدآفتاب بیوتی درما مدل Invisible حجم 40 میلی لیتر

بیوتی درما ضد آفتاب

کرم ضدآفتاب بیوتی درما را نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب استفاده نموده هر چهار ساعت یکبار آن را تجدید نمایید

ساخت کشور: ایران

قیمت: 79 هزار تومان

مناسب پوست های :  پوست‌های چرب پوست‌های مختلط


17- کرم ضد آفتاب ایزدین مدل Fusion Fluid حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب ایزیدین

 ترکیبی از ساختار سبک و عملکرد رطوبت رسانی، ضد براقی با ساختار خیلی سبک که به راحتی جذب پوست می شود، حاوی اسید هیالورونیک و ویتامین E به عنوان ضدچروک و آنتی اکسیدان، با فرمولاسیون انحصاری تیکسوتروپیک که با اثر گرما و اصطکاک، بیشتر و رقیق تر و به راحتی جذب پوست می شود،  مناسب پوست نرمال تا خشک حتی پوست آتوپیک

ساخت کشور: فرانسه

قیمت: 113 هزار تومان

مناسب پوست های : معمولی


18- کرم ضدآفتاب بدون رنگ و فاقد چربی SPF50 لدورا 100 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب لدورا

 

فاقد چربی ، محافظت کننده از پوست در برابر UVAو UVB ، ضد آب ،بی رنگ. کرم ضد آفتاب لدورا محافظت کننده قوی پوست در برابر پرتوهای مضرآفتاب است. ترکیبات منحصر به فرد و مؤثر به کار رفته در این محصول از پوست در برابر پرتوهای مخرب UVA و UVB به طور همزمان محافظت می کند. این محصول از آسیب های سلولی ناشی از رادیکال های آزاد و پیری پوست جلوگیری کرده و مانع از آفتاب سوختگی و التهابات پوست می شود. همچنین فاقد چربی است و به همین دلیل روی سطح پوست حالت چرب و روغنی ایجاد نمی کند.

ساخت کشور: سوئیس

قیمت: 163 هزار تومان

مناسب پوست های : انواع پوست


19- کرم ضد آفتاب بیزانس مدل ORB30 حجم 30 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب بیزانس

مناسب برای پوست های مختلط و چرب، محافظت بالا از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب، تنها ضد آفتاب حاوی حلال آبی به جای روغن، مات کنندگی کامل پوست، کمک به رفع آکنه و پیشگیری از ایجاد جوش
کمک به رفع لک های ناشی از آفتاب، سبک ترین ضد آفتاب کرم پودری با قابلیت جذب بالا به دلیل عدم استفاده از روغن های سنگین و کومدوژنیک

ساخت کشور: فرانسه

قیمت: 91 هزار تومان

مناسب پوست های : پوست‌های چرب پوست‌های مختلط


20- کرم پودر ضد آفتاب مدیسان مدل Light Beige حجم 30 میلی لیتر

کرم ضدآفتاب مدیسان

قابلیت محفاظت بسیار عالی از پوست در برابر اشعه‌های خورشید با دارا بودن فیلترهای پیشرفته UVA و UVB، حاوی ماده موثره ضد چروک (ماتریکسیل)، توانایی بالا در حفظ رطوبت طبیعی پوست به علت دارا بودن چندین ماده موثره رطوبت رسان، حفظ تنفس طبیعی پوست

ساخت کشور: ایران

قیمت: 75 هزار تومان

مناسب پوست های : انواع پوست


21-کرم ضد آفتاب و ضد چروک گلنیک مدل Ultra High Protection حجم 40 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب گلنیک

این محصولات علاوه بر محافظت کامل از پوست در برابر پرتوهای مضر نور خورشید از قبیل UAV,UVB , IR ، با اثرات ضد پیری و جوانسازی خود ، شما را از خرید یک کرم ضد پیری و ضد چروک نیز تا حدودی بی نیاز می کند . این کرم که حاوی گیاه آنکاریای آمازونی ، ویتامین های E و C با اثر ضد رادیکال های آزاد بسیار قوی می باشد باعث حفظ رطوبت پوست در لایه های بالایی شده ، چروک های سطحی را کاهش داده و باعث لیفتینگ پوست در نواحی پیشانی ، گونه و گردن می گردد .

ساخت کشور: فرانسه

قیمت: 150 هزار تومان

مناسب پوست های : پوست‌های خشک پوست های حساس پوست‌های مختلط

1-Sun Protection Factor Explained. WHAT IS SPF SUNSCREEN?2019

2- Esha Saxena. 25 Best Sunscreens In India. March 25, 2019

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو