اولین تریلر فصل سوم سریال 13 Reasons Why منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

476

1398/5/19

02:29


اولین تریلر فصل سوم سریال 13 Reasons Why منتشر شد

به تازگی اولین تریلر فصل سوم سریال 13 Reasons Why منتشر شده است که خبر از اتفاقاتی جدید در این سریال می دهد. همچنین اخبار جدیدی نیز از آینده این سریال منتشر شده است. با ما باشید.

در جدیدترین اخبار شبکه Netflix اولین تریلر سریال 13 Reasons Why (سیزده دلیل برای اینکه) را منتشر کرده است که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی فصل سوم این سریال مورد انتظار هستیم. فصل سوم این سریال همانند دو فصل گذشته دارای 13 اپیزود است و قرار است در تاریخ 23 آگوست امسال (۱ شهریور) منتشر شود. شبکه نت فلیکس علاوه بر این تریلر اعلام کرده که فصل چهارم این سریال ساخته خواهد شد و در این فصل سریال 13 Reasons Why به پایان خواهد رسید. گفته شده که مراحل فیلمبرداری فصل چهارم از همین حالا آغاز شده است. همانطور که در تریلر شاهد هستیم، برایس واکر مرده است و بنظر می رسد که فردی او را به قتل رسانده است و تمرکز اصلی این سریال بر روی همین موضوع است. در ادامه شاهد تریلر رسمی فصل سوم سریال 13 Reasons Why هستید:

هنوز اطلاعاتی از تاریخ انتشار فصل چهارم سریال 13 Reasons Why منتشر نشده است. اتفاقات فصل سوم 8 ماه پس از حوادث فصل دوم و حرکت غیر قابل تصور تایلر آغاز می‌شود که حال کلی، تونی، جسیکا، الکس، جاستین و زک به‌دنبال کمک به تایلر و بهبودی و درمان او هستند که در همین حین اتفاقاتی رخ می دهد. دیلان مینت، برندون فلین، جاستین پرنتیس، آلیشا بو، کریستیان ناوارو، مایلز هایزر، دون دروید، راس باتلر، تیموتی گرانادروس، ان وینترز، استیون وبر، برندا استرانگ، ایمی هارگریوس و گریس سیف، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Thirteen Reasons Why حضور دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو