گزارش باکس آفیس/ فیلم اکشن Hobbs & Shaw در صدر جدول فروش قرار گرفت

گزارش باکس آفیس/ فیلم اکشن Hobbs & Shaw در صدر جدول فروش قرار گرفت


منبع: بلاکس آپ

445

1398/5/19

02:30


گزارش باکس آفیس/ فیلم اکشن Hobbs & Shaw در صدر جدول فروش قرار گرفت

این هفته فیلم سینمایی Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw (هابز و شاو) اکران خود را آغاز کرد و با کنار زدن فیلم لایو اکشن شیر شاه توانست در صدر جدول باکس آفیس قرار گیرد. برای ادامه گزارش باکس آفیس با ما همراه باشید.

در هفته ای که گذشت فیلم اسپین آف Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw (هابز و شاو) اکران خود را آغاز کرد و توانست با فروش خوبی که دارد در صدر جدول باکس آفیس قرار گیرد. این فیلم اکشن، ماجراجویی در هفته ای که گذشت اکران خود را در 4,253 سالن سینما شروع کرد و توانست 60,8 میلیون دلار در آمریکای شمالی بفروشد. این فیلم که محصول جدیدی از کمپانی یونیورسال است با بودجه سنگین 200 میلیون دلاری ساخته شده است و در کل فروش خوبی در آمریکای شمالی داشته است.

این فیلم در خارج از آمریکا و در کشورهای دیگر فروش خوبی داشته و توانسته مجموعا 120 میلیون دلار بفروشد، که با این حساب باید گفت فیلم اسپین آف مجموعه فیلم‌ های «سریع و خشمگین» توانسته 180.8 میلیون دلار در کل دنیا فروش داشته باشد. بیشترین فروش جهانی این فیلم در روسیه بود که فروش 8.1 میلیون دلاری را کسب کرد. بریتانیا با فروش 7.8 میلیون دلاری و اندونزی با فروش 7.6 میلیون دلاری دیگر مناطقی بودند که بیشترین استقبال را از این فیلم به عمل آوردند. هند با فروش 7.4 میلیون دلاری، مکزیک با فروش 6.9 میلیون دلاری، ژاپن با فروش 6.5 میلیون دلاری و تایوان با فروش 6.2 میلیون دلاری دیگر کشورهایی بودند که بیشترین استقبال را از این فیلم به عمل آوردند. نمایش این فیلم هنوز در چین شروع نشده و چینی ها از 23 اگوست به تماشای فیلم می‌نشینند.

از زمانی که یک نیروی قانون قدرتمند و قوی به نام هابز (با بازی دواین جانسون)، یک مامور وفادار سرویس امنیت دیپلماتیک آمریکا و یک یاغی مطرود به نام شاو (با بازی جیسون استاتهام)، مامور بسیار خوب سابق ارتش انگلیس، در سال ۲۰۱۵ و در فیلم Furious 7 (خشمگین 7) با یکدیگر برخورد کردند، مدام در تلاش هستند تا یکدیگر شکست بدهند و دیگری را پایین بکشند؛ به طوری که به هر دری می‌زنند تا به هدف خود برسند و از هیچ کاری هم دریغ نمی‌کنند. اما زمانی که یک آشوب‌طلب به نام بریکستون (با بازی ادریس البا) که از لحاظ ژنتیکی هم بسیار پیشرفته و سایبری است، کنترل یک تهدید زیستی موذی را در دست می‌گیرد، این دو دشمن قسم خورده تصمیم می‌گیرند تا با یکدیگر متحد شوند و تنها کسی را که می‌تواند از خودشان بدتر باشد، شکست دهند و از میان بردارند. این تهدید زیستی توانایی این را دارد که بشریت را برای همیشه تغییر دهد. بریکستون حتی یک مامور سرکش بسیار درخشان و شجاع سازمان MI6 (با بازی ونسا کربی) را شکست می‌دهد که از قضا، خواهر شاو است.

دواین جانسون در نقش لوک هابز، جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو، ونسا کربی در نقش هتی شاو، ادریس البا در نقش بریکستون، ایزا گونزالس در نقش مادام ام، هلن میرن در نقش مگدالن شاو، رومن رینز در نقش دوک هابز، کلیف کرتیس، جان تویی، استفانی فوگت و ادی مارسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw حضور دارند. این فیلم اکشن، ماجراجویی توسط دیوید لیچ کارگردانی شده است. 

در رتبه دوم جدول فروش فیلم سینمایی The Lion King (شیر شاه) قرار گرفته است. این فیلم که همچنان 4,802 سالن سینمای آمریکای شمالی در حال اکران است، توانسته در هفته ای که گذشت 38.2 میلیون دلار دیگر فروش داشته باشد و مجموع فروش داخلی خود را به رقم بسیار خوب 430,8 میلیون دلار برساند. این فیلم در خارج از خاک آمریکا نیز توانسته در مجموع 764,9 میلیون دلار بفروشد، که با این حساب باید گفت که فیلم لایو اکشن شیر شاه توانسته مجموعا 1 میلیارد و 195,7 میلیون دلار در کل دنیا بفروشد. 

دونالد گلاور در نقش سیمبا، جیمز ارل جونز در نقش پادشاه موفاسا، چویتل اجیوفور در نقش اسکار، بیانسه در نقش نالا، سث روگن در نقش پومبا، جان الیور در نقش زازو، بیلی ایکنر در نقش تیمون، الفری وودارد در نقش سارابی (مادر سیمبا)، جان کانی در نقش رافیکی، فلورنس کازومبا در نقش شنزی، اریک آندره در نقش عزیزی، کیگان-مایکل کی در نقش کماری، جی‌دی مک‌کرری در نقش کودکی سیمبا و شهدی رایت جوزف در نقش کودکی نالا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Lion King به‌عنوان صداپیشه حضور دارند. 

فیلم سینمایی Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) به کارگردانی کوئنتین تارانتینو در هفته دوم اکرانش توانسته فروش خوبی داشته باشد و در رتبه سوم جدول فروش قرار گیرد. این فیلم پرستاره در هفته ای که گذشت با افت فروش 50 درصدی روبرو شد و توانست 20 میلیون دلار بفروشد و مجموع فروش خود را در آمریکای شمالی به رقم بسیار خوب 78,8 میلیون دلار برساند. نهمین فیلم تارانتینو با بودجه 90 میلیون دلاری ساخته شده است و هنوز اکران خود را در بازارهای بین المللی آغاز نکرده است. 

ما با فیلم روزی روزگاری در هالیوود به سال ۱۹۶۹ و شهر لس آنجلس می‌رویم؛ زمانی که همه چیز در حال تغییر کردن است. در این برهه زمانی بازیگر محبوب و ستاره تلویزیون یعنی ریک دالتون (با بازی لئوناردو دی‌کاپریو) و بدلکار همیشگی او یعنی کلیف بوث (با بازی برد پیت) به شدت در تلاش هستند تا در صنعت فیلمسازی‌ای که دیگر به سختی آن را می‌شناسند و دیگر مثل قبل نیست، راهی برای خودشان باز کنند. نهمین فیلم یکی از بهترین نویسندگان و کارگردان‌های هالیوود یعنی کوئنتین تارانتینو دارای یک تیم بازیگری بزرگ و چندین خط داستانی مختلف است؛ آن هم به مناسبت آخرین سال‌های دوران طلایی هالیوود.

لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، آل پاچینو، تیموتی اولیفانت، دیمون هریمن، کرت راسل، جیمز مارسدن، بروس درن، تیم راث، مایکل مدسن، دمین لوییس، لوک پری، امیل هرش،‌ داکوتا فانینگ، کلیفتون کالینز جونیور، کیث جفرسون، نیکلاس هموند، اسکوت مکنری، جولیا باترز، مایا هاوک، لینا دانم، لورنزا ایزو، آستین باتلر، رافائل زاویروچا، دنی استرانگ، رومر ویلیس، مارگارت کوالی، مدیسن بیتی، ویکتوریا پدرتی، دریما واکر و سیدنی سوئینی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Once Upon a Time in Hollywood ایفای نقش دارند.

در رتبه چهارم جدول فروش فیلم سینمای Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) قرار گرفته است. این فیلم که همچنان در 3,446 سالن سینمای آمریکای شمالی در حال اکران است، در هفته پنجم اکرانش توانسته فروش خوبی را پشت سر بگذارد. این فیلم در هفته ای که گذشت توانست 7.7 میلیون دلار دیگر بفروشد و مجموع فروش خود را در آمریکای شمالی به رقم 360,3 میلیون دلار برساند. این فیلم ابرقهرمانی در بازارهای بین المللی نیز توانسته مجموعا 715 میلیون دلار بفروشد. در کل فیلم جدید مرد عنکبوتی توانسته مجموعا 1 میلیارد و 75 میلیون دلار در سراسر دنیا بفروشد، که با توجه به بودجه ساخت 160 میلیون دلاریش فروش فوق العاده ای تا به الان داشته است.

در رتبه پنجم جدول انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) قرار گرفته است. این انیمیشن در هفته هفتم اکرانش با افت فروش 31 درصدی روبرو شد و در نهایت توانست 7,1 میلیون دلار فروش داشته باشد و مجموع فروش داخلی خود را به رقم بسیار خوب 410 میلیون دلار برساند. این فیلم در خارج از آمریکا و در بازارهای بین المللی نیز توانسته 549,2 میلیون دلار بفروشد. با این حساب فیلم جدید سری انیمیشن داستان اسباب بازی توانسته 959,2 میلیون دلار در کل دنیا فروش داشته باشد. تام هنکس، تیم آلن، آنی پاتس، جون کیوسک، استل هریس، والاس شاون، جان راتزنبرگر، جف پیجن، مدلین مک گرو، بلیک کلارک، تونی هیل، جردن پیل، کیگان-مایکل کی، کیانو ریوز، کریستینا هندریکس و الای مکی، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Toy Story 4 حضور دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو