تریلر جدید فیلم تحسین شده قصر شیرین منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

176

1398/5/19

02:30


تریلر جدید فیلم تحسین شده قصر شیرین منتشر شد

در جدیدترین اخبار سینمای ایران، تریلر جدیدی از فیلم قصر شیرین به کارگردانی رضا میرکریمی منتشر شده است که در ادامه می توانید این تریلر را تماشا کنید.

در جدیدترین اخبار تریلر جدیدی از فیلم تحسین شده قصر شیرین به کارگردانی رضا میرکریمی منتشر شده است. فیلم «قصر شیرین» بعد از نمایش در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، در جشنواره های بین المللی نیز حضور داشته است. این فیلم به تازگی جایزه‌ های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای حامد بهداد را از جشنواره شانگهای کسب کرده است و اکنون نیز بر روی پرده های سینما است. حال تریلری جدید از این فیلم منتشر شده که در آن شاهد تصاویر جدیدی از این فیلم هستیم. در ادامه شاهد این تریلر هستید:

در این فیلم بازیگرانی چون حامد بهداد، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد اشکان‌فر، محمد عسگری، یونا تدین، نیوشا علیپور و بابک لطفی خواجه‌پاشا و زهیر یاری ایفای نقش دارند. رضا میرکریمی که کارگردانی فیلم «قصر شیرین» را برعهده دارد، پیش از این ساخت فیلم‌ هایی چون «دختر» و «یه حبه قند» را در کارنامه هنری خود دارد. در آخر این را باید اضافه کنیم که فیلم «قصر شیرین» یکی از گزینه های اصلی سینمای ایران برای شرکت در مراسم اسکار سال 2020 است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو