بررسی کلکسیون طلا و جواهرات اسکارلت جوهانسون: زیبای هالیوود

بررسی کلکسیون طلا و جواهرات اسکارلت جوهانسون: زیبای هالیوود


1,026

1398/5/19

02:33


بررسی کلکسیون طلا و جواهرات اسکارلت جوهانسون: زیبای هالیوود

اسکارلت جوهانسون ٬ هنرپیشه توانمند سینمای امروز  جهان٬ هم  چنان در فهرست زیبا ترین بانوان هالیوود قرار دارد و یکی از پول ساز ترین بازیگران زن پرده نقره ایدر سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی شد. او به واسطه چهره فتوژنیک و میمیک صورت فوق العاده که هم چون نگینی٬ خوش تراش و براق است٬ نتوانسته در برخی از نقش ها به واسطه زیبایی چهره حضور پیدا کند. اسکارلت جوهانسون ٬ مدل تبلیغاتی نیز بوده و تبار لهستانی و دانمارکی دارد. او پوست صورت عالی دارد و چین و چروکی در آن دیده نمی شود. با این حال٬ معتاد سیگار است!

در گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران٬ نگاهی داریم به کلکسیون طلا و جواهرات اسکارلت جوهانسون . اگر شما هم نظر و دیدگاهی در این باره دارید٬ دیدگاه های خود را درباره سلیقه اسکارلت جوهانسون در انتخاب لباس و جواهرات از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید. اگر بخواهید در حوزه طلا و جواهرات فعالیت کنید٬ این رشته در دانشگاه های ایران تدریس می شود.

اسکارلت جوهانسون هنرپیشه توانمند سینمای امروز جهان

حتما بخوانید: دیدار با ۵۰ زن زیبا جهان در سال ۲۰۱۸

با ما همراه باشید.

آن چه باید درباره اسکارلت جوهانسون بدانیم

اسکارلت جوهانسون (SCARLETT JOHANSSON) متولد بیست و دوم  نوامبر ۱۹۸۴ میلادی  در شهر منهتن نیویورک است. او ۱۶۰ سانتی متر قد دارد و با وجود کوتاهی قامت٬ هم چنان یکی از خوش تیپ های هالیوود محسوب می شود. بازیگر و خواننده آمریکایی٬ همواره توسط مجلات مد و لباس جهان در فهرست خوشگل ترین بانوان سینما و جهان قرار می گیرد. او را در سال ۲۰۱۸ میلادی٬ پر درآمد ترین هنرپیشه زن جهان می دانند. وی در HOLLYWOOD WALK OF FAME حضور داشته و بارها در فهرست FORBES CELEBRITY HUNDRED  قرار گرفت.

در سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ با ROMAIN DAURIAC و از ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ با RYAN REYNOLDS  ارتباط داشت. یک فرزند به نام ROSE DAURIAC  دارد. اسکارلت جوهانسون مثل جورج کلونی و نیکول کیدمن٬ صفحه ای در توییتر و اینستاگرام ندارد. هر صفحه ای که در اینستاگرام و توییتر و فیسبوک درباره او منتشر شده٬ صفحه غیر رسمی محسوب می شود.

اسکارلت جوهانسون ٬ یک برادر دو قلو دارد که هانتر نامیده می شود. متولد بیست و دوم نوامبر سال ۱۹۸۴ میلادی که مقداری از اسکارلت جوهانسون بزرگ تر بوده و  گویا چند ثانیه از او زودتر متولد شد.

اسکارلت جوهانسون و برادرش هانتر

(تصویر دکلته رنگ بژ اسکارلت جوهانسون که با تاکسیدو مشکی برادرش ست شده است)

اسکارلت جوهانسون در مدرسه معروف کودکان حرفه ای منهتن نیویورک تحصیل کرد. برخی از سوپر استار های امروزی هالیوود مثل کری فیشر و سارا میشل در ان جا تحصیل کردند. پدرش٬ کارستن جوهانسون ٬ معماری نیویورکی بود. اما مادرش ٬ مشوق او در کار های هنری بود که بعدا مدیر برنامه هایش شد. نقش آفرینی مادر اسکارلت در هدایت او به سمت کارهای حرفه‌ای را می‌توان همتراز نقش مادر جاستین بیبر، خواننده جوان مطرح کانادایی در یوتیوب دانست.  پدر و مادر اسکارلت وقتی او ۱۳ سال داشت طلاق گرفتند و او نیز در ۲۰ سال اخیر دو بار تجربه جدایی دارد.

کودکی اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون ٬ خواهری به نام ونسا دارد که او نیز هنرپیشه است اما شهرت اسکارلت را ندارد.  این دو خواهر زیبا را در عکس زیر تماشا می کنید که مدل لباس شب مشکی آن ها می تواند الگویی جذاب برای بانوان مشکل پسند در سال  ۲۰۱۹ باشد. سالی که با رنگ مرجانی زنده، محبوب سلبریتی ها و شیک پوشان شده است.

اسکارلت جوهانسون و خواهرش

اسکارلت جوهانسون زمانی که فقط  ۹ سال داشت در فیلم شمال راب  رینر ایفای نقش کرد.  سپس  در فیلم نجواگر اسب ها و سپس در گمشده در ترجمه٬ هیولاهای هشت پا و دختری با گوشواره مروارید بازی کرد. عکس زیر مربوط به نقش آفرینی اسکارلت جوهانسون در فیلم دختری با گوشواره مروارید است. عکسی که احتمالا در بسیاری از کافه ها و رستوران ها و طلا فروشی های ایران و جهان به چشم شما خورده است.

اسکارلت جوهانسون در سریال تنها در خانه

در قسمت سوم از مجموعه تنها در خانه (HOME  ALONE) نیز او بازی کرد. عکس زیر مربوط به حضور اسکارلت جوهانسون در یکی از فصل های سریال  تنها در خانه است.

فعالیت اسکارلت جوهانسون در تلویزیون

فعالیت اسکارلت جوهانسون از تلویزیون شروع شد. زمانی که او فقط هشت سال داشت و سال اول مدرسه بود. وی در سال ۱۹۹۳ جلوی دوربین برنامه آخر شب به نام با کانن اوبرایان رفت .

اسکارلت از کودکی تا به امروز

یکی از نقش  هایی که اسکارلت جوهانسون نتوانست آن را تصاحب کند٬ نقشی بود که در سن سیزده سالگی برای بازی در فیلم PARENT TRAP به  او پیشنهاد شد اما در نهایت، این لیندسی لوهان بود که به جای او انتخاب شد.

پدر اسکارلت در دانمارک

(پدر اسکارلت جوهانسون در دانمارک به دنیا آمد و مادرش  ملانی٬ از خانواده ای لهستانی تبار متولد شد)

جالب است که بدانید٬ با درخواست او برای تحصیل در مدرسه هنرپیشگی مخالفت شده بود و مدرسه هنر تیش نیویورک٬ از پذیرش وی امتناع کرد. امتناعی که سبب دلسرد شدن اسکارلت جوهانسون برای ادامه فعالیت نشد و او نهایتا با پشتکار و تمرین توانست یکی از سوپر استار های هالیوود شود.

سیگاری بودن اسکارلت

(نکته عجیب درباره اسکارلت جوهانسون ٬ سیگاری بودن ایشان است که گویا تاثیر زیادی روی کیفیت پوست وی نگذاشته است)

شاید برای شما جالب باشد که بدانید این خوشگل هالیوود٬ مثل باراک اوباما٬ چپ دست است.

چپ دست بودن اسکارلت

حتما کسانی که کارتون نگاه می کنند٬ با فیلم SPONGEBOB آشنا هستند. صدا پیشه میندی٬ دختر KING NEPTUNE٬ اسکارلت جوهانسون بود.

اسکارلت جوهانسون صدا پیشه میندی

او در فیلم «گمشده در ترجمه» (Lost in Translation)  محصول پر فروش سال ۲۰۰۳ میلادی٬ که هم بازی بیل مری و سوفیا کوپولا بود و شخصیت شارلوت را بازی می کرد٬ توانست به شهرت خوبی دست پیدا کرده و فیلمی که با بودجه ۴ میلیون دلار ساخته شد را با ۱۱۹ میلیون فروش باکس آفیس همراه کند. موفقیتی عالی که نقطه  عطفی برای حضور اسکارلت جوهانسون در فیلم های دیگری شد.

اسکارلت جوهانسون در فیلم گمشده در ترجمه

اسکارت جوهانسون ۲ آلبوم به نام Anywhere I lay me head و BREAK UP دارد. او در حال حاضر نامزد یک  ژورنالیست فرانسوی است  که پس از جدایی از همسر سابقش NATE NAYLOR، با او وارد رابطه شد. جزییات را اینجا بخوانید.  تصاویر برهنه ای که از او در فضای مجازی  منتشر شد به دلیل سرقت گوشی موبایل وی بود که سارق پس  از دستگیری، به پرداخت ۶۶  هزار دلار محکوم شد.

اسکارت جوهانسون همسر سابق NATE NAYLOR

( اسکارلت جوهانسون ٬ عاشق حیوانات بوده و گربه ای به نام تروپر و سگی به نام شی هواهوا دارد)

اسکارلت جوهانسون روی  جلد کتاب THE BEAUTY BOOK FOR BRAIN CANCER رفت که مجله سرگرم کننده برای سلبریتی هاست و عوایدش به یک گروه خیریه درمانی می رسد. این کتاب که توسط DARREN TIESTE در سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد٬ تصاویری از سلبریتی های جهان است که عواید فروش آن در اختیار دو مرکز خیریه قرار دارد.  شرکت هایی مثل  ماری کلیر  از این کتاب حمایت کرده اند.

راز پوست سفید و بدون چین و چروک اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون ٬ راز پوست سفید و بدون چین و چروک خود را سرکه سیب می داند و البته٬ نوشیدن آب به اندازه کافی و پاک کردن آرایش پیش از خواب. استفاده از کانسلیرها و ضد آفتاب نیز توانسته پوست او را از کک و مک و لک حفظ کند. رازی که ماریا شاراپوا، اسطوره تنیس زنان جهان نیز سال های پیش از آن به عنوان عاملی برای زیبایی پوست خود نام برده بود.

اسکارلت جوهانسون روی جلد محصولات آرایشی L’OREAL

(فوتوشوتی از اسکارلت جوهانسون روی جلد محصولات آرایشی L’OREAL  فرانسه)

گشتی در کلکسیون جواهرات اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون در مراسمی در AMERICAN MUSEUM OF NATURAL HISTORY

(در این  تصویر شاهد مدل مو کوتاه اسکارلت جوهانسون با گردن بند و گوشواره الماس درخشنده از برند HARRY WINSTON  هستیم که وی در مراسمی در AMERICAN MUSEUM OF NATURAL  HISTORY به  نمایش درآورد)

کلکسیون های جواهرات اسکارلت

(در این عکس شاهد یکی از کلکسیون های جواهرات اسکارلت جوهانسون هستیم که گردن بندی الماس از برند MESSIKA است و تیپ ۲۰۱۸ ایشان را به نمایش می گذارد)

حتما بخوانید:  بررسی همه جواهرات کیم کارداشیان

برند MESSIKA محصولی فرانسوی است که برای آشنایی  با محصولات لوکس آن که برای بانوان مشکل پسند٬ همواره ایده هایی الهام بخش و دوست داشتنی دارد به سایت آن مراجعه کرده و طرح های سال ۲۰۱۹ آن را مشاهده کنید. مخصوصا اگر طراح طلا و جواهرات هستند و دوست دارید با طرح های محبوب زنان مدرن و شیک پسند آشنا شوید!

کلکسیون های لباس های اسکارلت

یکی از جاهایی که می شود درباره این سلبریتی اطلاعات خوبی بدست آورد٬ هشتگ او در اینستاگرام است.

گوشواره مرواریدی اسکارلت از برند ZOLOTAS

( اسکارلت جوهانسون در این تیپ مشکی و سفید خوش طرح٬ گوشواره مرواریدی از برند ZOLOTAS را رونمایی کرده است)

برند ZOLOTAS محصولی فرانسوی است که برای آشنایی با طرح های خوش تراش و دوست داشتنی آن که شما را به جشنواره ای از محبوب ترین حلقه ها و گردن بند ها و دست بندهای ۲۰۱۹ می  برد به این نشانی بروید.

مدل مو بلوند اسکارلت

( اسکارلت جوهانسون در این عکس٬ گل میخ الماس از برند HARRY WINSTON  را با مدل مو بلوند کوتاهش رونمایی کرده است)

برند هری وینستون٬ از معروف ترین برند های جواهرات جهان و محبوب لاکچری گرد ها به خصوص سلبریتی های سینما و موسیقی است. جدید ترین محصولات این جواهر ساز آمریکایی را در این نشانی دنبال کنید.

دکلته خوش فرم اسکارلت

گردن بندی که اسکارلت جوهانسون با این دکلته خوش طرح مشکی رنگ ست کرده است٬‌ در فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز  ایتالیا  که سپتامبر ۲۰۱۴  برگزار شد٬ رونمایی گردید و طلای  زرد ۱۸ عیار ساخته شده و محصولی از جواهر سازی بولگاری محسوب می شود. این گردن بند زیبا که از کلکسیون جواهرات او به  شمار می رود٬ از ۲۴ قیراط زمرد ساخته  شده و الماس های دایره ای در آن قابل مشاهده است.

حتما بخوانید: همه چیز درباره جواهرات لاکچری

یک صد و سی و دو قیراط یاقوت آبی و صورتی هم در طراحی این گردن بند فاخر خوش تراش بولگاری ایتالیا به کار رفته که ترکیب شکوهمندی برای این دکلته مشکی رنگ او است. اسکارلت جوهانسون از کالکشن  FLORA برند بولگاری٬ گوشواره میخی انتخاب کرده که ست خوبی با حلقه نامزدی اش از برند ART DECO  دارد.

حلقه نامزدی اسکارلت

حلقه نامزدی اسکارلت جوهانسون در این عکس٬ محصول  آرت دکو بوده که شامل یک الماس کوشن یک و دو صدم قیراطی در مرکز طرح است و با یک و بیست صدم قیراط٬ الماس برش خورده منحصر به فرد٬ ست پر زرق و برقی  را به ارمغان آورده است.

اوت کوتور های اسکارت جوهانسون

در عکس بالا٬ یکی دیگر از اوت کوتور های اسکارت جوهانسون جذاب و همیشه خندان را شاهد هستیم که از کالکشن لباس های خوش طرح خود٬ محصولی سبز رنگ  از برند ورساچه را به نمایش گذاشته است و در  مراسم فرش قرمز اسکار ۲۰۱۵ رونمایی کرد.  اسکارلت جوهانسون را در این عکس! با لباسی زیبا که گردن بندی کریستالی از سوراوسکی با آن ست شده است ٬ مشاهده می کنیم.

گردن بند آبشاری اسکارلت

این گردن بند آبشاری٬ از جواهرات منحصر به فردی  است که او در کلکسیون گران قیمت خود دارد و در روبروی شکار دوربین رسانه ها قرار داد. گوشواره او در این عکس٬ محصولی از PIAGET  است. برند محبوب سلبریتی های موسیقی و سینما که معمولا روی فرش قرمز های اسکار و گلدن گلوب شاهد هستیم. گوشواره MEDITERRANEAM GARDEN ساخته  شده از طلای رز گلد هجده عیار است که با پنج زمرد مشکی رنگ٬ ترکیب درخشان خود را به رخ می کشد.

گوشواره گران قیمت اسکارلت جوهانسون

این گوشواره گران قیمت پیاژه که عکس  آن را در تصویر فوق مشاهده می کنید٬ با دویست و هفتاد و هشت الماس برش برلیان و ۴ آکوامارین اشکی و دو تورمالین اشکی آبی رنگ٬ ظریف کاری شده است و یکی از زیبا ترین کالکشن  جواهرات اسکارلت جوهانسون را در رد کارپت ها به نمایش گذاشت. برند پیاژه٬ محبوب اسکارلت جوهانسون است که محصولات طلا و جواهرات سال ۲۰۱۹ آن  را در این نشانی دنبال کنید.

مدل های جواهرات اسکارلت جوهانسون

در عکس بالا٬ یکی  از دیگر از مدل های جواهرات اسکارلت جوهانسون را شاهد هستیم. او انگشتر  DRAGON FLOWER  را در مراسم فرش قرمز اسکار سال ۲۰۱۱  میلادی با این لباس اوت کوتور دوست داشتنی٬ رونمایی کرد که طراحی خاص از ANNA  HU بود. انگشتر دراگون فالور اسکارت جوهانسون٬ متشکل از دو یاقوت سرخ ۶.۷۱ قیراطی است که با الماس های طرح اشک٬ الماس های زرد و سبز و یاقوت های رنگارنگ تزیین شده است. این انگشتر از طلای زرد و سفید با عیار هجده تولید شد و ایده الهام بخش دوستی داشتنی برای علاقمندان طراحی طلا و جواهرات به شمار می رود.

خوشگل ترین جواهرات اسکارلت جوهانسون

محصول فاخر و گران قیمت برند آنا هو را که اسکارلت جوهانسون با پوشیدن آن در اسکار ۲۰۱۱ در کانون توجه تحلیل گران مد و جواهرات جهان قرار گرفت، مشاهده می کنید که ترکیب زیبا با لباس خوش طرح تور دار بلند از برند دولچه و گابانا را روایت می کند. جدید ترین محصولات این برند خوش نام را در سایت اینترنتی آن مشاهده فرمایید که در مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۹ میلادی نیز برخی از سلبریتی ها از محصولاتش استفاده کردند.

حتما بخوانید: لوکس  ترین مزون های  تهران را اینجا ببینید

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر  شما خوشگل ترین جواهرات اسکارلت جوهانسون کدام است؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو