میکرودرم چیست؟ + فواید میکرودرم برای پوست

میکرودرم چیست؟ + فواید میکرودرم برای پوست


منبع: زیبامون

326

1398/5/19

17:02


در این مطلب زیبامون به فواید میکرودرم برای جوان سازی و پاکسازی پوست می پردازد، با ما همراه باشید.

میکرودرم چیست؟ + فواید میکرودرم برای پوست

میکرودرم که برای اولین بار در سال 1985 در ایتالیا انجام شد، روشی است برای پاکسازی و جوان سازی پوست. که به مرور زمان در کل اروپا به عنوان یکی از بهترین روش های جوان سازی پوست بدون عمل، طرفدار پیدا کرد. پیر شدن و چین و چروک پوست چیزی نیست که بشود جلوی آن را صد در صد گرفت ولی می شود آن را به تعویق انداخت. در این روش با تحریک پوست به کلاژن سازی بیشتر، روند چین و چروک شدن پوست را کم می شود و به رفع چین و چروک های قبلی کمک می کند. میکرودرم علاوه بر پاکسازی و جوان سازی به رفع جای جوش، جای زخم، لکه های تیره، رفع چین و چروک و منافذ پوست کمک می کند. در ادامه با زیبامون همراه باشید تا باهم بیشتر از فواید میکرودرم بدانیم.

 

میکرودرم

 

میکرودرم چگونه انجام می شود؟

در این روش که نوعی روش بازسازی پوست است، دستگاهی در حال چرخش بر روی پوست قرار می گیرد و با ظرافت لایه های بیرونی پوست و سلول های مرده را از روی پوست برمی دارد و پوست جوان تر و شاداب تر می شود. متخصصین با تعیین میزان دقیق و به اندازه ی جریان کریستال دستگاه را بر روی پوست می گذارند و معمولا دو بار روی پوست حرکت می دهند اما در قسمت هایی که پوست ضخیم تر است و یا لکه های تیره وجود دارد ممکن است نیاز باشد سه بار این فرایند انجام شود. در حین این کار حتما باید چشم شخص بسته باشد و محافظت شود و همچنین متخصصی که این کار را انجام می دهد دستکش داشته باشد و از ماسک و عینک استفاده کند.

 

میکرودرم

 

دستگاه میکرودرم

دستگاه میکرودرم کریستالی از متراکم کننده ای تشکیل می شود که هوا را از یک طریق به داخل دستگاه می کشد و با قرار گرفتن سر دستگاه روی پوست خلا ایجاد می کند. کریستال های اکسید آلومینیوم، که با نام کرندوم که سخت ترین ماده معدنی پس از الماس شناخته می شود روی سطح پوست پخش می شوند و سلول های مرده ی پوست را از پوست جدا می کنند و منافذ باز پوست را بهبود می بخشد. و بعد از آن سلول های مرده و کریستال ها به سرعت وارد لوله ی دیگر می شوند و وارد کیسه ی ضایعات دستگاه می شوند.

 

میکرودرم

 

فواید میکرودرم

• کوچک کردن منافذ باز صورت.

• تحریک پوست برای تولید کلاژن بیشتر که عامل اصلی شادابی و جوانی پوست است.

• کاهش و رفع چین و چروک های ریز مانند اطراف چشم.

• لایه برداری و پاکسازی پوست.

• بهبود و رفع لکه های تیره که بر اثر آفتاب و یا افزایش سن به وجود آمده اند.

• روشن سازی پوست و بهبود پوست های تیره مانند پوست کشاله ی ران و زیر بغل.

 

میکرودرم

 

عوارض میکروردم

برای گرفتن نتیجه ی عالی و بدون ضرر در وهله ی اول باید مکانی را انتخاب کنید که از دستگاه و کیفیت کارشان مطمئن باشید و همچنین متخصص، کار میکرودرم را انجام دهد. بعد از انجام میکرودرم در بعضی افراد جوش و قرمزی پوست مشاهده می شود که جای نگرانی نیست و با مراقبت می توان این عوارض را به صفر رساند.

 

میکرودرم

 

مطالب پیشنهادی:

بعد از میکرودرم صورت باید چه کار کنیم؟

تاثیر استرس بر روی سلامت پوست

راه های کاهش چین و چروک و داشتن پوست زیبا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو