خالاقان سریال Game of Thrones به نتفلیکس پیوستند

منبع: بلاکس آپ

135

1398/5/19

17:12


خالاقان سریال Game of Thrones به نتفلیکس پیوستند

براساس جدیدترین اخبار خالقان سریال پرطرفدار Game of Thrones (بازی تاج و تخت) با قرار دادی 200 میلیون دلاری به شبکه Netflix پیوستند. برای اطلاعات بیشتر در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

همانطور که میدانید مدتی پیش فصل آخر سریال بازی تاج و تخت از شبکه HBO پخش شد و پرونده این سریال بسته شد. سریال بازی تاج و تخت در حالی تمام شد که با سیل عظیمی از انتقادات از طرف مخاطبانش روبرو شد و بیشتر این اعتراضات به خالقان این سریال، یعنی دیوید بنیاف و دی‌بی وایس وارد شده بود. حال در جدیدترین اخبار اعلام شده که دیوید بنیاف و دی‌بی وایس با قراردادی بسیار بزرگ به شبکه نتفلیکس پیوسته اند. طبق خبری که وب سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، شبکه نتفلیکس قرار دادی 200 میلیون دلاری با بنیاف و وایس بسته است که طبق آن این دو نفر باید برای نتفلیکس فیلم و سریال بسازند. بنیاف و وایس با امضای این قرار داد دیگر هیچ همکاری با شبکه HBO نخواهند داشت.

باید گفت که انتقادات مردم از بنیاف و وایس باعث نشده که رقابت برای تصاحب آنها کم شود. نتفلیکس نیز در رقابت با غول بزرگ رسانه‌ای اچ‌بی‌او، دیزنی، اپل و آمازون توانسته بود برنده شود و توانسته با رقم بسیار بالا نظر این دو تهیه کننده و نویسنده را جلب کند. به این ترتیب همه پروژه‌های این زوج سرگرمی ساز به جز سه گانه جدید «جنگ ستارگان» برای دیزنی به حالت تعلیق درمی‌آید، از جمله سریال «کنفدرت» برای HBO که قرار بود تاریخ آلترناتیو ایالات متحده را روایت کند که در آن جنوبی‌ها در جنگ داخلی پیروز می‌شدند و برده‌داری ادامه پیدا می‌کرد. بنیاف و وایس که در جوایز امی امسال برای آخرین بار با «بازی تاج و تخت» نامزد جایزه شده‌اند، در بیانیه‌ای از شبکه اچ‌بی‌او بابت یک دهه همکاری تشکر کرده‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو