دانلود قسمت دهم رالی ایرانی ۲ با کیفیت Full HD

منبع: دوستیها

454

1398/5/19

17:13


دانلود قسمت دهم مستند مسابقه رالی ایرانی ۲ با کیفیت عالی 1080p Full HD

قسمت دهم سریال رالی ایرانی ۲ به کارگردانی آرش معیریان

دانلود قسمت دهم رالی ایرانی, دانلود فصل دوم سریال رالی ایرانی قسمت 10 دهم, دانلود مسابقه رالی ایرانی 2 قسمت دهم

کارگردان: آرش معیریان | ژانر: کمدی، خانوادگی، مسابقه ای | تاریخ انتشار سری دوم: 1398

تعداد قسمت ها: نامشخص | مدت زمان هر قسمت: 1 ساعت | کیفیت WEB-DL

فرمت: MP4 | حجم: متفاوت با هر کیفیت | تهیه کننده: سعید ابوطالب

توضیحات:
رالی ایرانی یک سریال ویژه شبکه نماشی خانگی است که اولین فیلم مسابقه ایرانی است که در ژانر تلویزیونی واقع‌نما ساخته شده است. تجربه‌ای که با طراحی سعید ابوطالب تهیه‌کننده و کارگردان مستند مسابقه سرزمین دانایی آغاز شد و با افزوده شدن افراد دیگری چون آرش معیریان به عنوان کارگردان و با همان تیم بزرگ تجربه این ژانر در سینما ادامه یافت. مجری طرح و سرمایه‌گذار این مجموعه محمدرضا مصباح بوده‌است.

بازیگران:
فرزاد حسنی، امیرحسین رستمی، نیوشا ضیغمی، ترلان پروانه، امیرعلاس گلاب، فردین ناجی، کامبیز دیرباز، کامران تفتی، سیاوش خیرابی، نیما شاهرخ شاهی، بهناز شفیعی، متین ستوده، سمیرا حسینی و سالی بسمه

(قسمت دهم مسابقه رالی ایرانی 2 به زودی از دوستی ها)

@Doostihair

[دانلود نسخه 1080p BluRay با حجم … گیگابایت – 7.000 تومان]

[دانلود نسخه 1080p HQ با حجم … گیگابایت – 5.000 تومان]

[دانلود نسخه 1080p با حجم … گیگابایت – 4.500 تومان]

[دانلود نسخه 720p با حجم … مگابایت – 4.000 تومان]

[دانلود نسخه 480p با حجم … مگابایت – 3.500 تومان]

درباره سریال:
نخستین سری مجموعه در ۶ قسمت در سال ۱۳۹۱ ساخته شده و بر روی ۳ دی وی دی ارائه گشت. در سری نخست سه گروه دو نفره از هنرمندان به نام‌های محمدرضا فروتن و سیروان خسروی، الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری و سحر ولدبیگی و نیما فلاح در ۳ لوکیشن مختلف با هم رقابت می‌کردند و فرزاد حسنیبه عنوان مجری و داور آن‌ها را همراهی می‌کرد. برنده سری اول این مجموعه نیما فلاح و سحر ولدبیگی بودند. سری دوم پس از سری اول توزیع شد. در سری سوم هم نیما فلاح و سحر ولدبیگی ۲۰ میلیون تومان برنده شدند و این مجموعه به پایان رسید.

مجموعه رالی ایرانی (Rally Irani) در ایام جشن نیمه شعبان و با هدف جمع‌آوری کمک برای هم‌وطنان عزیز در مناطق سیل زده کشور، تهیه کنندگان و گروه کارگردانی مجموعه فیلم مسابقه رالی ایرانی، اقدام به برپایی مراسم رونمایی از این مجموعه کرده‌اند تا بتوانند به این وسیله ضمن ادای احترام به هموطنان آسیب دیده و گروه‌های داوطلبی که در این کمک رسانی شرکت داشته‌اند، امکان جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق هلال احمر در این مراسم را مهیا سازند. بخش‌هایی از این مجموعه رئالیتی شو در مناطقی از شمال و جنوب کشور ضبط شده است که در فروردین ماه دچار سیل شده‌اند. مراسم رونمایی مجموعه رالی ایرانی ۲ که با هدف توزیع در شبکه نمایش خانگی ساخته شده است، با حضور بازیگران و عوامل پشت دوربین و دیگر چهره‌های فرهنگی و هنری در ۲ سالن سینمای پردیس ملت همزمان برگزار شد.

درحال بارگذاری...

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو