با استفاده از یک صندلی شکمتان را آب کنید + آموزش

با استفاده از یک صندلی شکمتان را آب کنید + آموزش


منبع: نمناک

119

1398/5/23

13:43


یک سری از تمرینات ورزشی هستند که می توان بدون امکانات خاصی و فقط با یک صندلی انجام داد این حرکات می توانند باعث کوچک شدن شکم شوند.

با استفاده از یک صندلی شکمتان را آب کنید + آموزش

تمرین هایی برای داشتن شکم صاف و تخت که می توانید روی یک صندلی انجام دهید 

کار اداری مزایای زیادی دارد اما با این حال نشستن برای مدت طولانی می تواند به سلامتی و بدن شما آسیب برساند و بررسی برخی پروژه های تحقیقاتی علمی نشان می دهد افرادی که تجربه طولانی نشستن را دارند ممکن است که مبتلا به سرطان, دیابت, بیماری های قلبی و عروقی و چاقی شوند.

خبر خوب این است که ما در بخش ورزش و تناسب اندام نمناک تمرین هایی را پیدا کرده ایم که می توانید روی میز خود انجام دهید تا احساس تازگی و پر انرژی بودن داشته باشید.

حرکات سنگین شکم

تمرینات شکمی ساده با یک صندلی

تمرینات شکم فقط با استفاده از یک صندلی 

تمرین 6. بالا بردن زانو به سمت سینه:

این تمرین باعث تقویت ماهیچه های شکم می شود که تقویت ماهیچه های شکم باعث بهبود هضم می شود و به سوزاندن چربی کمک می کند. 

اقدامات شما:روی یک صندلی بنشینید و بدون لمس، پشت تان را به روی صندلی خود صاف نگاه دارید و پاهایتان را از هم جدا کنید و کمرتان را صاف کنید و سپس زانوی راست خود را بلند کنید و آن را به سمت سینه تان بکشید و شکم خود را نگه دارید و دست هایتان را روی ساق پاهای خود بگذارید تا ماهیچه های تان خود را بهتر بکشید.

تمرین را 20 - 30 بار روی زانو های خود تکرار کنید. 

5. بالا بردن دو زانو:

در اینجا تمام ماهیچه های شکم شما به طور موثر و آرام کار می کنند. 

اقدامات شما:پاهایتان را کنار هم بگذارید و دو طرف صندلی را با دو دست نگاه دارید و در حالی که کمرتان صاف است, زانوهایتان را بلند کنید و آن ها را به سمت سینه خود بکشید و ماهیچه های شکم باید تنش دار شوند و کف پاهایتان را پایین بیاورید و اما روی زمین نگذارید .

این تمرین را 10- 20 بار تکرار کنید.

تمرینات شکمی

انواع تمرینات شکم با صندلی

تمرینات نشسته روی صندلی برای شکم

4. بالا بردن دو زانو همراه با خم کردن بدن به طرفین:

تمرینات ماهیچه های مورب به سوزاندن چربی دو طرف شکم کمک می کند. 

اقدامات شما:روی لبه صندلی بنشینید و به طوری که کمرتان صاف باشد و صندلی را محکم با دو دست نگاه دارید و بدن تان را به طرفین خم کنید و تنها روی یک گلوت بنشینید و پا های خود را به هم متصل کنید و هر دو زانو را روی سینه خود بگذارید همان طور که در تمرین 5 توضیح داده شد بقیه تمرین را ادامه دهید و سپس به موقعیت اصلی خود بازگردید و به طرف دیگر خم شوید.

در هر طرف 10 - 20 بار این تمرین را تکرار کنید. 

3. خم شدن:

کمک به سوزاندن چربی طرفین شکم و باسن. 

اقدامات شما:کف پاهای خود را روی زمین نگه دارید و بازوهایتان را در سطح شانه هایتان صاف کنید و بالاتنه تان را به سمت راست بچرخانید و خم شوید و پای چپ خود را با دست راست تان لمس کنید و مدتی در این موقعیت بمانید و مجددا به موقعیت اصلی برگردید و حالا به پای راست خود خم شوید و آن را با دست چپ تان لمس کنید

این تمرین را 20 تا 30 بار در هر طرف تکرار کنید.

حرکات شکم با صندلی

تمریناتی عالی برای لاغری شکم 

تمریناتی که شکم شما را کوچک می کند

2. بالا بردن بدن بالای صندلی:

سوزاندن سریع چربی ها.

عضلات شکم, کمر و ماهیچه های شانه را درست می کند و برای افزایش شدت تمرین می توانید از یک صندلی با بازو استفاده کنید و دقت کنید که صندلی شما چرخ دار نباشد. 

اقدامات شما:در حالی که روی صندلی نشسته اید, دست ها را محکم بگیرید و بدن خود را در بالای صندلی بلند کنید تا باسن و پا های تان را در هوا آویزان کنید و از ماهیچه های شکم خود برای بالا بردن زانوهایتان به سمت سینه استفاده کنید و برای چند ثانیه در این موقعیت بمانید و سپس به آرامی به سمت موقعیت اصلی بازگردید و استراحت کوتاهی داشته باشید.

این تمرین را 4 بار تکرار کنید. 

1. بالا بردن زانو به سمت آرنج:

این تمرین برای کمر شما خوب است و روی عضلات مورب و پایین شکم شما عمل می کند و فقط برای انجام این تمرین, مطمئن شوید که زانوهایتان به آرنج شما برخورد می کند و در آن لحظه, بالاتنه تان باید کمی بچرخد. 

اقدامات شما:روی صندلی بنشینید و کمرتان را صاف کنید بدون اینکه صندلی را لمس کنید و دست هایتان را پشت سرتان بگذارید و زانوی راست خود را به سمت سینه تان بالا ببرید و همزمان آرنج خود را خم کنید تا با زانویتان برخورد کنید و سپس به موقعیت اصلی برگردید و زانو و آرنج ها را عوض کنید و 15 بار این تمرین را در هر طرف بدن تکرار کند .

سعی کنید 4 ست 15 تایی انجام دهید.

ورزش شکم با صندلی

کوچک کردن شکم با انجام تمریناتی روی صندلی

تقویتی ماهیچه مورب:

این 6 تمرین روی یک صندلی انجام می شوند و حالا دوست داریم که بایستید و یک کار دیگر برای تاثیر بیشتر انجام دهید و از صندلی دور نروید ؛ چنانچه بخش ورزش و تناسب اندام نمناک حین توضیحات هم اشاره کرد این ورزش همچنین کمر و شکم شما را تقویت می کند. 

اقدامات شما:پشت صندلی بایستید و به پشتی صندلی یا دسته هایش تکیه دهید و دست راست خود را بالای سرتان ببرید و دست بالا رفته خود را به آرامی پایین بیاورید و در عین حال, پای راست تان را بلند کنید تا دست تان بتواند پاشنه پایتان را لمس کند و سپس به موقعیت اصلی برگردید و 10 - 15 بار تکرار کنید و دست و پا ها را عوض کنید و مجدد 10 - 15 بار تکرار کنید.

برای هر طرف 4 ست انجام دهید. 

ما به شما توصیه می کنیم که این تمرینات ساده را انجام دهید و بدانید اگر ورزش را با برنامه غذایی سالم ترکیب کنید, می توانید به نتایج بزرگ تری دست یابید.  

تمرینات آب کردن شکم در حالت نشسته روی صندلی + آموزش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو