دانلود سریال احضار قسمت یازدهم با کیفیت 4K Ultra HD

منبع: دوستیها

380

1398/5/23

17:45


دانلود قسمت 11 یازدهم سریال احضار Ehzar S01E11 با کیفیت 4K Ultra HD

قسمت 11 یازدهم سریال احضار به کارگردانی رامین عباسی زاده

دانلود قسمت 11 یازدهم سریال احضار, تماشای آنلاین سریال احضار قسمت یازدهم, دانلود رایگان قسمت یازدهم سریال احضار

کارگردان: رامین عباسی زاده | ژانر: ترسناک، هیجان انگیز | سال تولید: 1394 | تاریخ انتشار: 1398

تعداد قسمت ها: 11 اپیزود | مدت زمان هر قسمت: 1 ساعت | کیفیت: 4K UHD

فرمت: MP4 | حجم: متفاوت با هر کیفیت | تهیه کننده: حنان فیلم

خلاصه داستان:
هفت سال از مرگ گیسو میگذرد امیر (شوهر سابق گیسو) با صمیمی ترین دوست گیسو (پروا) در پی خیانتی آشکار درزمان حیات گیسو زندگی عاشقانه ایی ساخته اند. اما اتفاقاتی عجیب در موقعیتهایی ترسناک که همگی گویای حضور گیسو است همه چیز را دگرگون میکند…

بازیگران:
آرش مهاجر، صنوبر فرهپور، نارنین کیوانی، شهریار صیقلانی، ریحانه رضی، بنیامین پیروانی، رامتین غروی، ایمان خطیبی، سپیده آتشین، نوش آفرین رحمانی، ساغر سیامکی و علیرضا کمالی

دانلود رایگان سریال احضار , تماشای آنلاین سریال احضار

[دانلود با کیفیت 4K UHD با حجم 2.05 گیگابایت – 5.500 تومان]

[دانلود با کیفیت 1080p با حجم 786 مگابایت – 5.000 تومان]

[دانلود با کیفیت 720p با حجم 567 مگابایت – 4.500 تومان]

[دانلود با کیفیت 480p با حجم 452 مگابایت – 4.000 تومان]

دانلود قسمت 11 یازدهم سریال احضار, تماشای آنلاین سریال احضار قسمت یازدهم, دانلود رایگان قسمت یازدهم سریال احضار

درباره سریال:
رامین عباسی زاده که تهیه کنندگی سریالهایی همچون “او یک فرشته بود”، “پریدخت” و “پلیس جوان” را در تلویزیون انجام داده کارگردان “احضار” بوده و کوشیده نقش های اصلی این هارور را به بازیگران نوجویی بسپرد که میتوان از آنها با نام نسل تازه بازیگری ایران یاد کرد. احضار که در کنار زمینه های دلهره‌آور مایه‌های عاشقانه هم دارد. او در نخستین تجربه کارگردانی‌اش، این سریال را بر اساس فیلمنامه‌ای با طراحی خودش جلوی دوربین برده است.

حواشی:
پس از وقفه چند ماهه از پخش سریال احضار که تا سال 97 تا قسمت هشتم منتشر شده بود و به دلایل نامعلوم پخش سایر قسمت های آن منتفی شده بود، بالاخره با پیگیری های شرکت گلرنگ رسانه، پروانه نمایش سه قسمت پایانی احضار صادر شد. طبق گفته شهاب کاظمی مجری طرح سریال و مدیرعامل گلرنگ رسانه، زمان عرضه فینال سریال احضار با زمان تحویل نسخه اصلی از سوی کارگردان به گلرنگ رسانه مرتبط خواهد بود!!

ممنوع الکاری رامین عباسی زاده:
به دستور اداره کل نمایش خانگی ارشاد رامین عباسی زاده تهیه کننده سریال احضار از هر گونه فعالیت محروم شد! مصطفی سماوات سرپرست اداره نمایش خانگی ارشاد در گفتگو با فارس با اشاره به اعتراضات عوامل سریال “احضار” به بدحسابی تهیه کننده گفت: ما از این به بعد به هیچ عنوان به رامین عباسی زاده اجازه فعالیت نمیدهیم! این مدیر ارشاد ادامه داد: علیرغم پیگیریهای پخش کننده “احضار” ولی رامین عباسی زاده تهیه کننده سریال فینال سریال را در اختیار پخش کننده قرار نداده و همین اقدام موجب ممنوعیت از فعالیت رامین عباسی زاده تهیه کننده سریال است!

Ehzar Series S01E09 , Ehzar Series Episode 11

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو