ژورنال انواع مدل سایه چشم جدید و مجلسی زنانه و دخترانه ۹۸ – ۲۰۱۹

ژورنال انواع مدل سایه چشم جدید و مجلسی زنانه و دخترانه ۹۸ – ۲۰۱۹


منبع: نمکستان

619

1398/5/24

11:00


ژورنال انواع مدل سایه چشم جدید و مجلسی زنانه و دخترانه ۹۸ – ۲۰۱۹

مدل سایه چشم ساده,مدل سایه چشم خلیجی,مدل سایه چشم جدید,مدل سایه چشم عروس,مدل سایه چشم مشکی,مدل سایه چشم ملایم,مدل سایه چشم لایت,مدل سایه چشم دخترانه

برای این مطلب از سایت تفریحی نمکستان گالری عکس های مدل سایه چشم دخترانه بسیار شیک و زیبا برای ایده گرفتن شما عزیزان آماده کرده ایم ، که در ادامه می توانید مشاهده نمایید.شما برای مدل سایه چشم تان انتخاب های بسیاری دارید ولی مهم تر از همه این است که کدام مدل سایه چشم بیشتر احساس راحتی میکنید یا بیشتر مناسب شماست ! مهم ترین موضو برای سایه چشم این اسست رنگ هایی که انتخاب میکنید مکمل یک دیگر باشند.در ادامه توضیح بیشتری خدمت شما ارایه میدهیم. همراه ما باشید.

مدل آرایش مژه و ابرو,مدل آرایش ابرو,مدل آرایش مژه

عکس جدید و زیبای مدل آرایش جذاب و مجلسی سایه چشم

مدل های آرایش چشم و ابرو برای عروس,مدل آرایش ابرو عروس,آرایش چشم عروس

عکس جدید و زیبای مدل سایه چشم مشکی و لایت بسیار جذاب و دخترونه

انتخاب سایه چشم

مهم ترین مسئله در انتخاب سایه چشم این است که رنگ‌هایی را انتخاب کنید که مکمل یکدیگر باشند. روشن ( برای روشن سازی اوایل پلک) ، متوسط ( برای پایین تا میان چشم) ، و تیره برای گوشه‌های چشم. اگر دوست دارید از سایه‌های کرمی استفاده کنید، اما می‌بینید که دچار چین و شکن می‌شود، پلک چشمان‌تان را با یک رنگ روشن آماده کنید،‌ سایه چشم پودری بزنید، و سپس از سایه کرم مانند استفاده کنید. سعی کنید اوایل روز از سایه پودری استفاده نکنید. چرا که هر چه از روز می‌گذرد آرایش شما محو می‌شود.

مدل آرایش لایت چشم,مدل آرایش لایت چشم عروس,مدل آرایش لایت چشم قهوه ای

عکس جدید و زیبای مدل سایه چشم عروس با مژه مصنوعی بسیار جذاب و شیک

چشمان درشت

کسانی که چشمانی درشت دارند نباید از سایه‌های روشن و به رنگ‌های تند و نامتناسب استفاده کنند. مگر اینکه بخواهید برای جشن‌هالووین آرایش کنید. سعی کنید از رنگ‌های مات و تیره استفاده کنید.

طراحی ناخن فانتزی,فرنچ ناخن فانتزی,لاک ناخن دخترانه فانتزی

عکس جدید و زیبای مدل آرایش چشم و سایه چشم با اکلیل

سایه‌های سرخ رنگ 

زدن سایه سرخ رنگ روی تمامی نقاط پلک پیشنهادی است که آرایشگران برای شما دارند. اما من می‌گویم اگر بخواهید از رنگ سرخ برای زدن سایه و استفاده از آن روی تمام نقاط پلک‌تان استفاده کنید رنگ چشمان‌تان را سرخ و یا صورتی نشان می‌دهد.بهتر است به جای این کار،‌از سایه‌هایی با رنگ‌های ملایم تر مانند صورتی مات وهلویی استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو