تصاویر جدید فصل سوم سریال 13 Reasons Why منتشر شد

تصاویر جدید فصل سوم سریال 13 Reasons Why منتشر شد


منبع: بلاکس آپ

638

1398/5/24

14:53


تصاویر جدید فصل سوم سریال 13 Reasons Why منتشر شد

به تازگی تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال 13 Reasons Why (سیزده دلیل برای اینکه) منتشر شده است. برای دیدن این تصاویر در ادامه خبر با ما همراه باشید.

مدتی پیش بود که تریلر رسمی فصل سوم سریال 13 Reasons Why (سیزده دلیل برای اینکه) منتشر شد، که در آن ما شاهد تصاویر رسمی فصل سوم این سریال مورد انتظار بودیم. علاوه بر تریلر تاریخ انتشار این سریال اعلام شد و گفته شد که در تاریخ 23 آگوست امسال (1 شهریور) توسط شبکه Netflix منتشر خواهد شد. حال نیز در جدیدترین اخبار تصاویر جدیدی از فصل سوم منتشر شده است. در تصاویر منتشر شده ما شاهد حضور شخصیت هایی چون کلی، تونی، الکس، جاستین و جسیکا هستیم و همچنین در یک تصویر به مرگ برایس واکر اشاره شده که تمرکز اصلی فصل سوم نیز بر روی همین قضیه است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

لازم به ذکر است که مدتی پیش اعلام شد که سریال 13 Reasons Why برای فصل چهارم تمدید شده است و فصل چهارم قرار است که آخرین فصل این سریال باشد. برایان یورکی، شورانر دو فصل اول، برای ساخت و نوشتن فیلمنامه فصل سوم سریال Thirteen Reasons Why بازگشته و همچنین در فصل پایانی این سریال نیز حضور دارد. 

اتفاقات فصل سوم 8 ماه پس از حوادث فصل دوم و حرکت غیر قابل تصور تایلر آغاز می‌شود که حال کلی، تونی، جسیکا، الکس، جاستین و زک به‌دنبال کمک به تایلر و بهبودی و درمان او هستند که در همین حین اتفاقاتی رخ می دهد. دیلان مینت، برندون فلین، جاستین پرنتیس، آلیشا بو، کریستیان ناوارو، مایلز هایزر، دون دروید، راس باتلر، تیموتی گرانادروس، ان وینترز، استیون وبر، برندا استرانگ، ایمی هارگریوس و گریس سیف، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Thirteen Reasons Why حضور دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو