مشاوره درمان ناباروری، یک مرکز رایگان

منبع: نی نی بان

97

1398/5/24

18:14


همزمان با برگزاری نمایشگاه مادر، نوزاد کودک؛ شهروندان می توانند از خدمات مشاوره رایگان درمان ناباروری استفاده کنند.
مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، همزمان با برگزاری نمایشگاه مادر نوزاد و کودک، به مراجعین نمایشگاه، خدمات مشاوره ای رایگان سلامت جنسی، تغذیه و رژیم درمانی، ناباروری و بارداری(Pregnancy) ارائه می دهد.
مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، در نمایشگاه مادر نوزاد و کودک که از تاریخ بیست و چهار لغایت بیست و هفتم مرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی برگزار می شود، غرفه ای دریافت کرد که ضمن ارائه خدمات آموزشی سلامت جنسی و تغذیه و رژیم درمانی، خدمات رایگان مشاوره سلامت جنسی، تغذیه و رژیم درمانی، بارداری و ناباروری را ارائه می دهد.
متقاضیان می‌توانند در تاریخ ۲۴ لغایت ۲۵ مرداد ۹۸ از ساعت ۱۲ تا ۱۵، مشاوره سلامت جنسی و از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۷ مرداد ماه ، مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دریافت نمایند.
همچنین روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ ۲۴ لغایت ۲۶ مرداد ۹۸، مشاوره بارداری و ناباروری از ساعت ۱۰صبح لغایت ۱۵ در این غرفه ارائه می شود.
کارگاه های تخصصی این مرکز نیز از ساعت ۱۳ لغایت ۱۴ هر روز در محل برگزاری کارگاه های آموزشی نمایشگاه برگزار خواهد شد.
کارگاه نقش سلامت جنسی در تحکیم خانواده، روزهای پنجشنبه و جمعه و کارگاه ملاحظات تغذیه ای قبل از بارداری تا شیردهی، روزهای شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو