پاسخ تند دختر بروس لی به تارانتینو: درباره پدرم خفه شو!

منبع: آی سینما

138

1398/5/25

00:39


پاسخ تند دختر بروس لی به تارانتینو: درباره پدرم خفه شو!

آی سینما: بعد از صحبت‌های اخیر کوئنتین تارانتینو درباره بروس لی اسطوره فیلم‌های رزمی که او را «متکبر» خوانده بود، شنون لی دختر بروس لی واکنش تندی نشان داده و گفته تارانتینو بهتر است درباره این موضوع خفه شود!

دختر بروس لی در گفت‌وگو با ورایتی درباره صحبت‌های اخیر تارانتینو در مسکو درباره پدرش به ورایتی گفت: «او می‌تواند درباره این موضوع خفه شود. واقعا خوب است که این کار را بکند. یا می‌تواند عذرخواهی کند و بگوید: واقعا نمی‌دانم بروس لی چه جور آدمی بود. فقط برای فیلمم اینطور نوشتم. ولی نباید اینطور فرض شود که او واقعا چنین آدمی بود.»

شنون لی در ادامه بیشتر توضیح داده و از کارگردان «روزی روزگاری در هالیوود» گرفته است: «یکی از مشکلات پاسخ او این است که از یک طرف می‌خواهد آن را واقعی جلوه دهد و از طرف دیگر می‌خواهد داستانی و خیالی باقی بماند.»

تارانتینو در پاسخ به انتقاد دختر و دوستان بروس لی که گفته بودند او هیچوقت با لحن تند و غیر محترمانه درباره محمدعلی کلی صحبت نکرده، به زندگینامه همسر بروس لی اشاره کرده و گفته بود: «اگر آدم‌ها می‌گویند: «خب، او هیچوقت نگفته می‌تواند محمدعلی کلی را شکست دهد» باید بگویم بله گفته. نه تنها خودش گفته، بلکه همسرش لیندا لی همین را در اولین زندگینامه‌اش که خواندم، گفته. قطعا همین را گفته.»

اما حالا مشخص شده آنچه در آن زندگینامه درباره محمدعلی کلی گفته شده، نقل قولی از یک منتقد بوده و نه حرف‌های لیندا لی همسر بازیگر «اژدها وارد می‌‌شود».

در سکانسی از «روزی روزگاری در هالیوود» فیلم جدید کوئنتین تارانتینو، بروس لی (با بازی مایک موه) سر صحنه سریال «زنبور سبز» لاف می‌زند که می‌تواند محمدعلی کلی را در مبارزه شکست دهد و سپس با شخصیت کلیف بوث (با بازی برد پیت) مبارزه می‌کند و از او شکست می‌خورد.

9417

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو