ایوان مک‌گرگور به نقش قدیمی‌اش برمی‌گردد

منبع: ایران آرت

126

1398/5/25

15:39


مک‌گرگور برای ایفای مجدد نقش استاد جدای در سریال‌های شبکه‌ی جدید دیزنی+ که نوامبر آینده راه اندازی می‌شود، در حال مذاکره است.

ایران آرت: نیرو ممکن است بار دیگر «یوان مک‌گرگور» را یاری کند. این بازیگر ۴۸ ساله‌ی اسکاتلندی در حال مذاکره با دیزنی است تا نقش «ابی-وان کنوبی» را سریال جدیدی برای «دیزنی+» تکرار کند. مک‌گرگور که از سال ۲۰۰۵ و اپیزود سوم «جنگ ستارگان: انتقام سیث» (Revenge of the Sith) در چندگانه‌ی «جنگ ستارگان» ظاهر نشده در «تهدید شبح» (The Phantom Menace) و «حمله‌ی کلون‌ها»‌ (Attack of the Clones) هم نسخه‌ی جوان‌تر «ابی-وان» را بازی کرد. صدای او در بخش‌هایی از «نیرو برمی‌خیزد» به کارگردانی «جی.جی. ایبرامز» نیز شنیده شد.

نقش «ابی-وان» فرزانه برای اولین بار در سال ۱۹۷۷ و فیلم «امید تازه» توسط «الک گینس» ایفا شد و او جان خود را برای «دارث ویدر» فدا کرد تا لوک اسکای‌واکر، لیا، هان سولو و چوباکا از ایستگاه فضایی «ستاره‌ی مرگ» فراری دهد.

شبکه‌ی دیزنی+ استودیوی دیزنی قرار است اواسط نوامبر آینده راه اندازی شود. این سرویس استریمینگ به زودی عناوینی چون انیمیشن «جنگ ستارگان مقاومت» که فصل دوم آن اکتبر آینده رونمایی می‌شود، و سریال‌های جدید مارول را به صورت انحصاری پخش می‌کند.

شایعه‌ی پیوستن مک‌گرگور به این پروژه اوایل ماه جاری میلادی شنیده می‌شد. این سریال بدون عنوان سومین سریالی «جنگ ستارگان» برای شبکه‌ی دیزنی+ یکی از رقبای اصلی نت‌فلیکس بوده و مخاطبین را به کهکشان‌های بسیار بسیار دور خواهد برد. بعضی از وبسایت‌های هوادارای نظیر Cinelinx گزارش داده‌اند که مک‌گرگور چند اپیزود را هم کارگردانی می‌کند. هالیوود ریپورتر می‌نویسد فصل اول سریال بین ۶ تا ۸ اپیزود خواهد داشت.

تابستان سال ۲۰۱۸ شایعه‌ی تولید فیلم اختصاصی «ابی-وان» با حضور مک‌گرگور و «استیون دالدری» هم به گوش رسید اما چند ماه بعد خود مک‌گرگور اعلام کرد که در حال حاضر برنامه‌ای برای توسعه‌ی چنین فیلمی وجود ندارد.

دیزنی+ و لوکاس‌فیلم در حال حاضر سریال اسپین‌آف «مندلوریایی» (The Mandalorian) را تولید می‌کنند. این سریال با بازی «پدرو پاسکال» همزمان با راه اندازی دیزنی+ پخش خواهد شد. «جان فاورو» کارگردان «مرد آهنی» و «شیر شاه» شورانر این مجموعه است. شبکه‌ی دیزنی+ سریال پیش‌درآمد دیگری را هم با بازی «دیگو لونا» و نویسندگی «استیون شیف» (The Americans) به تولید خواهد رساند.

دیزنی اواخر ماه آگوست اطلاعات بیشتری از این سه پروژه و دیگر عناوین جدید خود منتشر می‌کند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو