فیلم مخفیانه مریل استریپ و استیون سودربرگ

منبع: ایران آرت

110

1398/5/25

21:03


استیون سودربرگ فیلم "بگذار همه آن‌ها حرف بزنند" را ایده‌های نو با بازی مریل استریپ می‌سازد.

ایران آرت: استیون سودربرگ گزینه‌ای به عنوان استراحت ندارد و هر بار که به نظر می‌رسد بعد از پروژه‌ای با خودش خلوت کرده، در واقع به طور مخفیانه درگیر فیلمی تازه شده است!

به این ترتیب، در روزهایی که فقط دو هفته تا جشنواره فیلم ونیز و اولین نمایش جهانی اثر سودربرگ با عنوان "لاندرومت" / The Laundromat‌ زمان باقی است، این فیلم‌ساز پرکار به تعطیلات رفته تا فیلمی با نام "بگذار همه آن‌ها حرف بزنند" / Let Them All Talk را در سکوت خبری با ستاره‌ای چون مریل استریپ بسازد!

بیش‌تر جزییات فیلم نامشخص است اما منبعی آگاهی و نزدیک به پروژه به خبرنگار "پلی‌لیست" گفته است که بجز استریپ، جِما چان (بازیگر "آسیایی‌های خرپول" و "کاپیتان مارول") هم در فیلم بازی می‌کند؛ اما یکی از ویژگی‌های قابل توجه این فیلم بلند داستانی این است که با دوربین جدید RED Komodo Dragon فیلم‌برداری می‌شود که احتمالاً استاندارد جدید دوربین‌های دیجیتال خواهد بود.

به گزارش هنروتجربه، البته این اولین باری نیست که سودربرگ چنین ریسکی می‌کند و او در فیلم دوقسمتی "چه" (۲۰۰۸) هم به نمونه آزمایشگاهی تست دوربین‌های "رد وان" بدل شد! ناگفته نماند که دوربین‌های مدل کومودو قرار است در فیلم جدید دیوید فینچر "مانک" هم استفاده شوند که به سفارش نتفلیکس و با بازی گری اولدمن در نقش اصلی ساخته می‌شود.

اصلاً بعید نیست که "بگذار همه آن‌ها حرف بزنند" هم مثل دو فیلم آخر سودربرگ در نهایت به نتفلیکس برسد و آن‌ها پخش فیلم را بر عهده بگیرند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو