سعید سهیلی دوباره به سراغ گشت ارشاد می‌رسد

منبع: بلاکس آپ

133

1398/3/7

16:02


سعید سهیلی دوباره به سراغ گشت ارشاد می‌رسد

طبق تازه ترین اخبار سینمای ایران، سعید سهیلی کارگردان سری فیلم های «گشت ارشاد» قصد دارد قسمت سوم این فیلم را نیز بسازد. برای دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی می توانید به بخش دانلود قانونی فیلم سینمایی بروید. در ادامه خبر با ما باشید.

یکی از پرطرفدارترین فیلم های کمدی چند سال اخیر، فیلم سینمایی «گشت ارشاد» بود که توسط سعید سهیلی ساخته شد و با استقبال بسیار خوبی در گیشه ها روبرو شد. بعد از موفقیت های قسمت اول سهیلی قسمت دوم را نیز ساخت که این فیلم توانست بیش از 19 میلیارد تومان در سینما ها بفروشد. حال براساس تازه ترین اخبار سینمای ایران سعید سهیلی با همکاری تیمی پنج نفره در حال نگارش مراحل پایانی فیلمنامه «گشت 3» هستند. سعید سهیلی به زودی برای دریافت پروانه ساخت «گشت 3» اقدام خواهد کرد. این فیلم ایرانی پس از دریافت پروانه ساخت جلوی دوربین خواهد رفت. فیلم سینمایی «گشت 3» ادامه‌ای بر فیلم‌های «گشت ارشاد» و فیلم گشت 2 ساخته سعید سهیلی خواهد بود. طبق اخبار منتشر شده، در قسمت سوم این فیلم کمدی بجز سه بازیگر اصلی قرار است بازیگران جدیدی اضافه شوند، که در روز های آینده فهرست این بازیگران منتشر می شود.

در دو قسمت اول فیلم گشت ارشاد حمید فرخ‌نژاد، ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی بازیگران اصلی بودند. باید گفت که بیشتر موفقیت های قسمت های قبلی این فیلم مدیون بازی بسیار خوب فرخ‌نژاد بوده است. فیلم‌های «گشت ارشاد» روایت‌گر داستان سه خلافکار خرده‌پا هستند که با باج‌گیری از مردم و جعل نشان پلیس، سعی به گذراندن زندگی دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو