بزرگترین شهر بازی علمی (Science Park) در ایران

بزرگترین شهر بازی علمی (Science Park) در ایران


منبع: تاپ تراول

415

1398/5/26

10:51


خرید بلیط هواپیما

باغ علم نوجوان

در این مقاله از مجله گردشگری تاپ تراول درباره بزرگترین شهربازی علمی کشور در شهر تهران سخن خواهیم گفت . پس در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این شهربازی باغ علم نوجوان بدانید


  تبلیغات   

          | محل تبلیغ متنی  |


باغ علم نوجوان

مجموعه تفریحی و گردشگری باغ علم نوجوان در تیرماه ۱۳۹۶ در باغ کتاب تهران به عنوان بزرگترین مرکز علمی کشور در شهر تهران راه اندازی شد .  در این شهربازی یا مجموعه علمی که برای تمامی سنین از ابتدای تا متوسط و بزرگسالان در نظر گرفته شده است ، علاوه‌ بر مشاهده و تجربه‌ پدیده‌های جذاب علمی ، می‌توانید با آنها سرگرم شوید، بازی کنید و از دنیای شگفت انگیز علم لذت ببرید و چیزهای جدیدی را یاد بگیرید .

باغ علم نوجوان

 

باغ علم نوجوان دارای حدود ۴۰ دستگاه علمی جذاب در قالب ۳ سالن که شامل گالری‌ های مکانیک، پرواز، صوت، حیات، نور، نجوم، الکتریسیته و خطا دید است. هم‌ چنین این مجموعه مجهز به یک آسمان‌ نمای بسیار دیدنیست که شما می‌توانید با ورود به گنبد آسمان‌ نما به کهکشان‌ها سفر کنید و از مشاهده‌ی پدیده‌های شگفت‌ انگیز نجومی نهایت لذت را ببرید. در سالن نمایش‌ های علمی نیز آزمایش‌ های جذاب علمی (Science Show) برای بازدیدکنندگان گرامی اجرا خواهد شد.

باغ علم نوجوان

باغ علم نوجوان

حداقل زمان پیشنهادی ما برای بازدید از مجموعه علمی و تفریحی باغ علم نوجوان حداقل ۲ ساعت می باشد .

شاید برایتان جای سوال باشد که دقیقا در باغ علم چه اتفاقاتی در انتظارتان است ؟

میتوانید در شبیه ساز پرواز خلبان می شوید !، قوی می‌ شوید و یک ماشین را بلند می‌کنید ، یک تیرانداز حرفه‌ای می‌شوید آن هم با تفنگ لیزری!، با یک اسکلت عجیب و غریب آشنا می‌شوید!، درتالار آینه‌ ها چاق یا قد بلند می‌شوید !، نوازنده ‌می‌شوید آن هم با چنگ لیزری!، با نیروی عظیم الکتریسیته آشنا می‌شوید و صاعقه را از نزدیک می‌بینید!، در گالری خطای دید به چشم‌ هایت شک می‌کنید! و ده‌ ها دستگاه جذاب و پدیده‌ی علمی شگفت‌انگیز دیگر که از دیدن آن ها شگفت زده خواهید شد

 

هزینه ورودی برای هر دانش‌آموز در سال ۱۳۹۸ با تخفیف دانش‌آموزی به شرح زیر است:

مدارس دولتی: بدون نمایش علمی ۱۲ هزار تومان *** با نمایش علمی ۱۵ هزار تومان

مدارس غیر دولتی: بدون نمایش علمی ۲۰ هزار تومان *** با نمایش علمی ۲۵ هزار تومان

بازدید آزاد:  برای هر نفر ۳۰ هزار تومان.

باغ علم نوجوان

آدرس :برگزار شهید همت، مسیر شرق به غرب، بعد از خروجی بزگراه حقانی، خروجی باغ کتاب تهران طبقه اول. آدرس ۲: مترو حقانی، ۱۰ دقیقه پیاده‌ روی از میان باغ موزه دفاع مقدس، بعد از پل، باغ کتاب تهران طبقه اول(مسیر مستقیم)

شماره تلفن باغ علم نوجوان : ۹۶۰۴۵۷۵۱



 


  تبلیغات   

          |  اقامت اروپا


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو