امشب در شبکه چهار؛ مسائل حقوقی هنرمندان تئاتر روی میز «شب تئاتر» می‌رود

منبع: سینما پرس

56

1398/5/26

13:13


سینماپرس: برنامه «شب تئاتر» امشب ۲۶ مرداد ماه به سراغ موضوع حقوق هنرمندان یکی از مباحث مهم عرصه تئاتر می‌رود.

آرم شبکه چهار سیما*

سینماپرس: برنامه «شب تئاتر» امشب ۲۶ مرداد ماه به سراغ موضوع حقوق هنرمندان یکی از مباحث مهم عرصه تئاتر می‌رود.

به گزارش سینماپرس، برنامه «شب تئاتر» امشب ۲۶ مرداد ماه به سراغ موضوع حقوق هنرمندان یکی از مباحث مهم عرصه تئاتر می‌رود. منوچهر اکبرلو مجری این برنامه شبانه، امشب میزبان محمودرضا رحیمی سخنگوی خانه تئاتر و کاوه رضوانی راد حقوقدان می‌شود و با آن‌ها در خصوص ابعاد مختلف مسائل حقوقی هنرمندان تئاتر گفتگو می‌کند.

حقوق هنرمندان، مسئله داوری (توسط مرکز، خانه تئاتر و شورای تماشاخانه ها)، قراردادهای شفاهی و ضمنی و کتبی، بررسی قوانین حقوق مولف و پیشنهادهایی برای بستن قرارداد، پیگیری حقوق از طریق قرادادها، پیامک‌ها و فایل‌های صوتی و دیگر اسناد مجازی از جمله موضوعاتی است که در این برنامه به نقد کشیده می‌شود.

در این برنامه همچنین مهدی قلعه بازرس خانه تئاتر و مهدی کوهیان رییس شورای داوری انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران به صورت تلفنی دیدگاه‌های خود را مطرح خواهند ساخت.

اخبار و تحلیل رویدادهای تئاتر تهران و استان ها، معرفی نمایش‌های روی صحنه و معرفی کتاب‌های نمایشی از دیگر بخش‌های مجله تلویزیونی «شب تئاتر» است.

«شب تئاتر» از مجموعه «شب‌های هنر» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که شنبه‌ها ساعت ۲۳ به صورت زنده روی آنتن می‌رود. تهیه کنندگی این برنامه را امین اشرفی برعهده دارد و سردبیری و اجرای آن را منوچهر اکبرلو عهده دار است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو