مدت زمان رسمی فیلم It: Chapter 2 اعلام شد

منبع: بلاکس آپ

216

1398/5/26

15:33


مدت زمان رسمی فیلم It: Chapter 2 اعلام شد

در جدیدترین اخبار سینمای هالیوود، مدت زمان رسمی فیلم It: Chapter 2 اعلام شده است. برای دانلود فیلم ترسناک می توانید به بخش دانلود فیلم سینمایی بروید. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

مدتی پیش بود که اولین تریلر رسمی فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) منتشر شد و ما با فضای این فیلم ترسناک آشنا شدیم. حال نیز که دیگر زمان زیادی تا اکران دنباله فیلم It باقی نمانده، زمان رسمی آن اعلام شده است. هیئت رده بندی سنی فیلم های بریتانیا اعلام کرده که فیلم It: Chapter 2 با مدت زمان 169 دقیقه و 11 ثانیه، معادل 2 ساعت و 49 دقیقه بر روی پرده های سینما خواهد رفت. این تایم برای یک فیلم ترسناک بسیار زیاد است و تا به الان شاهد کمتر فیلمی در این ژانر با مدت زمان بالا بوده ایم. مدت زمان بالای یک فیلم معمولا باعث خستگی تماشاگران فیلم در سالن سینما می شود، اندی موشیاتی، کارگردان فیلم It: Chapter 2 اما نظری متفاوت دارد و می گوید:

هیچ کدام از افرادی که فیلم را دیده اند، شکایتی بابت مدت زمان آن نداشته اند.

نکته ای که وجود دارد این است که صحنه های ساخته شده برای فیلم It: Chapter 2 حدودا 4 ساعت بوده و در ابتدا قرار بود که ما شاهد نسخه ای به مراتب طولانی تر از 2 ساعت و 49 دقیقه باشیم، که بعد سازندگان خیلی از صحنه ها را حذف کرده اند تا نسخه ای کوتاه تر را بر روی پرده بیاورند.

در قسمت جدید فیلم It بازیگرانی چون جسیکا چستین، جیمز مک‌ آووی، بیل هیدر، جیمز رانسون، اندی بین، آیزاها مصطفی، جی رایان، تیچ گرانت، زاویر دولان، ویل بینبرینک، جس ویکسلر، جیدن لیبرهر، سوفیا لیلیس، جرمی ری تیلور، فین ولفهارد، چوسن جیکوبز، وایات اولف، جک دیلان گریزر و بیل اسکارشگورد در نقش دلقک شیطانی پنی وایز ایفای نقش دارند. همانند قسمت اول کارگردانی این فیلم برعهده اندی موشیاتی بوده است. فیلم سینمایی It: Chapter 2 قرار است در تاریخ 6 سپتامبر 2019 (15 شهریور 1398) اکران شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو