مرگ دو کارگر در چاهک آسانسور

منبع: برترین ها

57

1398/5/26

16:38


روز گذشته دو کارگر نصاب آسانسور بر اثر سقوط به چاهک آسانسور در یک ساختمان نیمه کاره جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایسنا: روز گذشته دو کارگر نصاب آسانسور بر اثر سقوط به چاهک آسانسور در یک ساختمان نیمه کاره جان خود را از دست دادند.

 حوالی ساعت ۱۴:۰۵ روز گذشته شهروندان از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کردند که دو کارگر نصاب آسانسور حین انجام کار به داخل چاهک آسانسور سقوط کرده‌اند؛ پس از اعلام این موضوع بلافاصله یک ایستگاه آتش‌نشانی و یک گروه امداد و نجات به محل حادثه که یک ساختمان نیمه کاره در محله یوسف آباد بود، اعزام شدند.

طبق گفته شاهدانی که در این ساختمان حضور داشتند، این دو کارگر که نصاب کابین آسانسور بوده‌اند در طبقه سوم این ساختمان و در قسمت چاهک فعالیت می‌کردند که ناگهان به طبقه منفی دو سقوط می‌کنند.

آتش‌نشانان تیم نجات پس از ارزیابی حادثه به طبقه منفی دو ساختمان رفته و هر دو کارگر را از داخل چاهک خارج کردند، نجاتگران این دو نفر را برای انجام بررسی‌های لازم به عوامل اورژانس تحویل دادند اما پس از بررسی علائم حیاتی این افراد مشخص شد که بر اثر سقوط به داخل چاهک جان خود را از دست داده‌اند.

سازمان‌ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ضمن تایید وقوع این حادثه اعلام کرد که پس از پایان عملیات محل برای بررسی‌های بیشتر به عوامل انتظامی تحویل داده شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو