تصوایر جدید فیلم «Joker» با بازی واکین فینیکس منتشر شد

تصوایر جدید فیلم «Joker» با بازی واکین فینیکس منتشر شد


منبع: بلاکس آپ

557

1398/5/26

17:21


تصوایر جدید فیلم «Joker» با بازی واکین فینیکس منتشر شد

به تازگی کارگردان فیلم Joker (جوکر) تصاویری جدید از این فیلم منتشر کرده که در ادامه این پست می توانید آنها را تماشا کنید.

فیلم جوکر به کارگردانی تاد فلیپس را می توان یکی از مورد انتظار ترین فیلم های سال 2019 دانست، چرا که در این فیلم ما قرار است چهره ای دیگر از جوکر را ببینیم. چهره ای جدید که بر خلاف فیلم های دیگری که این شخصیت در آنها حضور داشته، بر روی شکل گیری شخصیت این فرد شرور تمرکز دارد. اولین نمایش این فیلم قرار است در هفتادوششمین دوره از جشنواره‌ سینمایی ونیز باشد که در تاریخ 29 آگوست (پنجشنبه، 7 شهریور ماه سال 1398) شروع می‌ شود. در جدیدترین اخبار تاد فیلیپس تصاویری جدید از این فیلم مورد انتظار منتشر کرده که در هر دو تصویر شاهد شخصیت جوکر با بازی  واکین فینیکس هستیم. این تصاویر قرار است برای مجله Il Venerdi ارسال شوند. در ادامه شاهد اولین تصویر هستید:

در تصویر دیگری که منتشر شده ما شاهد حضور شخصیت جوکر در اتاق گریم هستیم:

براساس اطلاعاتی که مدتی پیش منتشر شد، فیلم جوکر دارای زمان 122 دقیقه (2 ساعت و 2 دقیقه) خواهد بود و همچنین درجه سنی R را دریافت کرده که به معنی این است که تنها بزرگسالان می توانند این فیلم را در سینماها تماشا کنند. باید گفت با توجه به تصاویر و ویدیوهایی که منتشر شده به احتمالا زیاد شاهد فیلمی بسیار خوب خواهیم بود و احتمالا منتقدان نیز روی خوشی به فیلم نشان دهند. از طرفی دیگر تاد فیلیپس که نویسندگی و کارگردانی جوکر را برعهده داشته، یکی از معتبر ترین کارگردان های حال حاضر هالیوود است و کارگردانی فیلم The Hangover (هنگ‌اور)، فیلم War Dogs (سگ‌های جنگ) و فیلم Due Date (موعد مقرر) را برعهده داشته است.

واکین فینیکس در نقش آرتور فلک ملقب به جوکر، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، برت کالن در نقش توماس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی (مادر جوکر)، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج در نقش آلفرد پنی‌ورث، دانته پریرا اولسون در نقش بروس وین، شیا ویگهام و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker حضور دارند. فیلم Joker در تاریخ 4 اکتبر 2019 (12 مهر ماه 1398) اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو