معرفی و آشنایی با سواحل معروف ترکیه

منبع: تاپ ناز

92

1398/5/26

18:22


معرفی و آشنایی با سواحل معروف ترکیه

ساحل، یکی از جاذبه‌های محبوب در هر جای دنیا است. این شگفتی جذاب، در کشورهایی که در کنار آب هستند، نظر گردشگران را به خود جلب می‌کند.

ترکیه یکی از کشورهایی است که به دلیل داشتن سواحل معروف، شگفت‌انگیز و فوق‌العاده، هدف سفر بسیاری از گردشگران در تور ترکیه است. سواحل ترکیه، جزو خاص‌ترین مکان‌های دنیا برای گشت و گذار است. تجربه یک ساعت حضور در این سواحل زیبا و استراحت در آنها، می‌تواند بسیار آرامش بخش و لذت بخش باشد. با ما همراه شوید تا سواحل معروف ترکیه را به شما معرفی کنیم.

مارماریس

به گزاش سفر باتو ، مارماریس از سواحل معروف ترکیه است که دریای اژه و دریای مدیترانه را به هم وصل می‌کند. این ساحل زیبا، از طبیعت فوق‌العاده و امکانات زیادی برای تفریح برخوردار است. مارماریس از میراث فرهنگی غنی برخوردار است و در اطراف آن علاوه بر شهرهایی باستانی و تاریخی، اسکله‌هایی با طراحی مدرن برای استفاده گردشگران، ساخته شده است.

ساحل فتحیه

ساحل فتحیه یکی دیگر از سواحل معروف ترکیه است. این ساحل زیبا جزو مکان‌های دست نخورده ترکیه است. در این ساحل آثاری تاریخی از روزگار باستان بر جای مانده است. ساحل ترکیه یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریح و ورزش‌های آبی به شمار می‌رود. فتحیه تاریخی کم‌نظیر با امکاناتی پیشرفته دارد. در این ساحل، سرگرمی‌هایی فوق‌العاده با خلیج‌هایی جذاب و سواحل ماسه‌ای وجود دارد که سبب شهرت این مکان شده است.

آنتالیا

آنتالیا را شاید بتوان معروفترین ساحل ترکیه دانست. اکثر گردشگرانی که به ترکیه سفر کرده‌اند تجربه یک بار حضور در آنتالیا را دارند. ساحل آنتالیا از نظر توریست‌ها، تکه‌ای از بهشت است. در آنتالیا هم آثار تاریخی بسیار زیادی وجود دارد و هم مکان‌های تفریحی و طبیعی فوق‌العاده مثل آبشارها و غارهای بسیار زیاد، موجود هستند. در این ساحل زیبا، هتل‌های زیادی برای گردشگران ساخته شده است. شاید کمتر کسی باشد که به ترکیه برود و از دیدن سواحل آنتالیا لذت نبرد.

معرفی و آشنایی با سواحل معروف ترکیه

آلانیا

آلانیا یکی از پر رفت‌ و آمدترین سواحل ترکیه است. آلانیا سواحل زیادی دارد که استراحتگاه‌های بسیاری در آن،  برای گردشگران در نظر گرفته شده است. در این استراحتگاه‌ها، مغازه‌ها و رستوران‌های بسیاری برای استفاده گردشگران در نظر گرفته شده است.

از میان مطالب پیشین سایت: سفر به شهرهای زیبای ترکیه

کوش آداسی

یکی دیگر از سواحل معروف ترکیه، کوش آداسی است. این شهر باستانی منطقه‌ای بکر و دست نخورده است که آفتاب فوق‌العاده‌ای دارد. در کوش آداسی، می‌توانید خاطراتی فراموش نشدنی را برای خود خلق کنید. این مکان فوق‌العاده حتی در تاریخ گذشته ترکیه نیز اهمیت بسیاری داشته است به طوری که آن را مکان دوست داشتنی زئوس دانسته‌اند.

دیدیم

ساحل دیدیم از سواحل معروف ترکیه است که گردشگران آن را مکانی جذاب معرفی می‌کنند که آرامشی کم‌نظیر دارد. دیدیم جایی است که خلیج‌هایی زیبا دارد و چشم‌انداز آن فوق‌العاده زیباست. شهرهای مهمی که در این ساحل قرار دارند، دیدیما و میلتوس هستند. این ساحل جذاب یکی از جاهایی است که گردشگران برای کسب آرامش، از آن بازدید می‌کنند.

بلک

بلک از سواحل معروف ترکیه است که شهرت آن به خاطر داشتن مرکز گلف در این مکان است. اما ساحل بلک تنها به این مرکز گلف خلاصه نمی‌شود. در این مکان، جاذبه‌های بسیار دیگری نیز وجود دارد. بلک از سواحل ماسه‌ای زیادی برخوردار است که هر کدام خاص و منحصر به فرد هستند. سواحل شنی و کوه‌هایی که در این ساحل زیبا واقع شده‌اند، چشم‌انداز کم‌نظیری را در این ساحل، ایجاد کرده‌اند. در این ساحل زیبا، گونه‌هایی از گیاهان نایاب و حیات وحش قرار دارد که آن را برای دوست داران محیط زیست جذاب‌تر می‌کند. از امکانات تفریحی موجود در ساحل بلک، می‌توان به تفریحات ورزشی و چشمه‌های درمانی اشاره کرد. در این مکان هتل‌هایی نیز برای استفاده گردشگران، تعبیه شده است که گردشگران از آنها استفاده می‌کنند.

بودروم

شاید نام بودروم را کمتر شنیده باشید. این مکان از سواحل معروف ترکیه است که از اهمیت زیادی برخوردار است. بودروم طرفداران خاص خود را دارد. این ساحل زیبا از لحاظ آب و هوایی و طبیعت فوق‌العاده، اهمیت زیادی دارد. شاید آنچه این ساحل را برای گردشگران جذاب کرده است، سرگرمی‌های موجود در آن باشد. در این ساحل، مراسم‌ها و جشن‌های شبانه کم نظیری برگزار می‌شود. گاهی این جشن‌ها گردشگران را تا صبح، جذب خود می‌کنند. در این ساحل، هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی برای استفاده گردشگران ساخته شده است.

کمر

ساحل کمر نیز از سواحل معروف در ترکیه است. این ساحل تمیز در کنار مدیترانه، توانسته است جایزه پرچم آبی را به دلیل پاکیزگی از آن خود کند. ساحل کمر از سنگریزه و صخره تشکیل شده است. از تفریحات موجود در این ساحل تمیز، تفریحات و ورزش‌های آبی است که برای استفاده گردشگران تدارک دیده شده است.

ساید

این ساحل نیز از سواحل معروف در ترکیه است که شن های خاص طلایی و نور خاص موجود در آن، سبب شهرت آن شده است. این ساحل مورد علاقه گردشگران بسیاری است. توریست‌ها، از پیاده روی بر روی ماسه‌های کنار دریا لذت می‌برند. کسانی که به تاریخ و هنر علاقه دارند، گشت و گذار در خرابه های باستانی این ساحل را می‌پسندند. این ساحل زیبا، همه توریست‌ها با سلیقه‌های مختلف را راضی نگه می‌دارد. برای دیدن سواحل زیبای ترکیه با تور ترکیه همراه شوید.

پایان رپورتاژ آگهی /

 

 

تعداد رای: 0 و امتیازات: 0

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو