بهترین کرم ضد چروک؛ معرفی ۶ کرم پرطرفدار در بازار

بهترین کرم ضد چروک؛ معرفی ۶ کرم پرطرفدار در بازار


منبع: ستاره

275

1398/5/26

19:09


معمولا توصیه می‌شود که بعد از گذشتن از سن سی سالگی، با استفاده از بهترین کرم ضد چروک و همچنین با رعایت کردن نکات آرایشی و بهداشتی، جوانی و شادابی پوست خود را حفظ کنید.

بهترین کرم ضد چروک


ستاره | سرویس آرایش و زیبایی - همه‌ ما می‌دانیم که پیر شدن پوست امری طبیعی بوده و جلوگیری از آن غیرممکن است. اما امروزه روش‌ها و کرم‌های بی‌شماری وجود دارند که می‌توانند این امر را به تعویق انداخته و تا حدودی باعث رفع چین و چروک پوست شوند. استفاده از انواع ماسک برای صورت نیز می‌تواند زیبایی صورت را چند برابر کند؛ اما کرم‌های ضد چروکی نیز در بازار وجود دارند که برای جلوگیری و درمان چروک‌های پوست عرضه شده‌اند، که به دلیل تنوع زیاد در آن‌ها، انتخاب بهترین کرم ضد چروک، شاید کمی سخت به نظر بیاید. ما در این مقاله با معرفی بهترین و بدترین کرم‌های ضد چروک، کار را برای شما آسان‌تر کرده و به شما کمک کنیم تا کرم مناسب پوست خود را خریداری کنید.
 

بهترین کرم‌ ضد چروک موجود در بازار چیست؟

بهترین و مطمئن‌ترین کرم‌های ضد چروک موجود در بازار را در این قسمت به شما معرفی خواهیم کرد.

۱. کرم اولای

این کرم محیط اطراف چشم را آبرسانی کرده و چین و چروک پوست را کم می‌کند و ظاهری جوان و پوستی نرم و لطیف به شما ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین مواد تشکیل‌دهنده این کرم می‌توان به دی اکسید تیتانیوم اشاره کرد که باعث محافظت از پوست در برابر اشعه UVA و UVB می‌شود. همچنین این کرم دارای ویتامین E و B۳ است که خواص محافظتی داشته و باعث رشد مجدد سلول‌های پوست می‌شوند. قیمت این کرم از هشتاد هزار تومان تا صد هزار تومان متغییر است.

بهترین کرم ضد چروک

۲. کرم مای

این کرم مناسب چروک‌های سطحی پوست بوده و به راحتی آن‌ها را از بین می‌برد و از عمیق شدن خطوط که بعد‌ها به چروک تبدیل می‌شوند جلوگیری می‌کند. در ترکیبات این محصول از مواد مرطوب‌کننده‌ قوی و ویتامین E استفاده شده تا خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد. کرم ضد چروک مای مناسب پوست صورت و گردن است و قیمت آن بین پنجاه هزار تا هفتاد هزار تومان متغیر است.

بهترین کرم ضد چروک

۳. کرم سینره

شرکت ایرانی سینره (Cinere) با تولید کرم‌های ضد چروک متناسب با سن و جنسیت افراد توانسته نیاز مصرف‌کنندگان داخلی را تامین کند. کرم ضد چروک سینره برای خانم‌های بالای ۲۵ سال مناسب است. در این محصول یکی از قوی‌ترین مهارکننده‌های کلاژناز (آنزیمی از دستۀ متالوپروتئازها) استفاده شده که این آنزیم می‌تواند میزان کلاژن پوست را افزایش داده و با پیری پوست مبارزه کند. آنتی‌اکسیدانها فوق‌العاده در حفاظت از ساختمان پوست و حذف رادیکال‌های آزاد موثر هستند و به همین دلیل از ویتامین E (نوعی آنتی اکسیدان) و کوانزیم Q۱۰ هم در این کرم استفاده شده‌است. قیمت این محصول نیز بین شصت تا هفتاد هزار تومان است.

بهترین کرم ضد چروک


۴. کرم پریکاتن

در کرم ضد چروک پریکاتن - Parikatan - از عصاره‌ فیتوپلانکتون‌ها با استفاده از فناوری بیوپلاسما استفاده شده‌است. کرم زیبایی پریکاتن برای خانم‌ها و آقایان از سنین ۳۰ تا ۷۰ سال مناسب بوده و تنها در مدت ۵۶ روز می‌تواند پوست شما را تا حدی جوان و شفاف کرده و چین و چروک‌های پوست را از بین ببرد. قیمت این کرم از صد و چهل هزار تومان شروع شده و تا صد و شصت هزار تومان متغیر است.

بهترین کرم ضد چروک

۵. سی گل

خاصیت روشن‌کنندگی این کرم به شفافیت پوست صورت کمک شایانی خواهد کرد. این کرم حاوی آلفاهیدروکسی اسید (A.H.A)، اسید‌های گلیکولیک (نیشکر)، اسید تارتریک (انگور)، اسید لاکتیک (شیر)، اسید مالیک (سیب)، اسید سیتریک (لیمو)، اسید اسکوربیک (پرتقال)، اسیدسالسیلیک، سرامید، رتینول و ویتامین C و E است. قیمت این کرم بین بیست و پنج هزار تا پنجاه هزار تومان است.

بهترین کرم ضد چروک


۶. کرم لیراک

این کرم کلاژن و الاستین پوست شما را افزایش داده و لایه محافظ پوست را تقویت می‌کند. این محصول از برند فرانسوی Lierac بوده که به داشتن کیفیت بالا معروف است. این کرم عالی، با عصاره بادام شیرین و ویتامین E غنی‌شده و پوست شما را بازسازی کرده و آب‌رسانی عمقی روی آن انجام خواهد داد. برای نتیجه‌گیری بهتر، این کرم را صبح و شب روی پوست تمیز ماساژ دهید. قیمت این کرم بین پانصد هزار  تا یک میلیون تومان است.

بهترین کرم ضد چروک

توجه: در زمان خرید کرم باید به سن، جنس، نوع پوست و رنگ پوست خود توجه کرده و کرم مناسب با این فاکتور‌ها را تهیه کنید. همچنین هیچ کرمی در عرض چند دقیقه نمی‌تواند تاثیری روی پوست شما داشته باشد و کرم‌های درمانی صرفا چیزی حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد در کم کردن و پیشگیری از چروک‌های پوستی تاثیرگذارند.
 

بدترین و پر عارضه‌ ترین کرم‌ های ضد چروک

در این قسمت کرم‌های ضدچروکی را که نتوانسته‌اند رضایت مشتری را جلب کنند یا علی‌رغم قیمت بالا، بازدهی لازم را نداشته‌اند، معرفی می‌کنیم.
۱) کرم درمولند
۲) کرم دکتر ژیلا
۳) کرم مدیلن
۴) کرم کوزارت
 

بدترین و پرعارضه‌ترین کرم‌های ضد چروک


با وجود اینکه برای این کرم‌ها تبلیغات زیادی می‌شود، اما متاسفانه دارای کیفیت مطلوبی نبوده و بسیاری از مصرف‌کنندگان تغییرات محسوسی را بعد از استفاده از آن‌ها مشاهده نکرده‌اند. همچنین این کرم‌ها می‌توانند دارای عارضه‌هایی چون تیرگی پوست و ایجاد لک روی پوست باشند. بنابراین هیچ‌گاه گول تبلیغات را نخورید.


سخن پایانی

امروزه دلایل زیادی مانند اشعه خورشید، آلودگی هوا، کمبود خواب، استرس و مصرف بیش از حد الکل و سیگار باعث ایجاد چین و چروک روی پوست می‌شوند. اما در مقابل خبر خوب این است که راه‌های زیادی نیز برای مقابله با چروک‌ها وجود دارد؛ از راه‌حل‌های ارزان و ساده مانند ماسک‌های خانگی گرفته تا رفع چین و چروک پوست صورت با لیزر و بهترین کرم‌های ضدچروکی که در این مقاله به شما معرفی شد. پس با استفاده از این روش‌ها، همواره می‌توانید پوستی شفاف و جوان داشته باشید.
در پایان خواندن مطالب «انتخاب کرم ضد چروک دور چشم» و «جوانسازی و رفع چین و چروک صورت بدون بوتاکس» را نیز در ستاره به شما پیشنهاد می‌کنیم.
بهترین کرم ضد چروک از نظر شما چیست؟ لطفا تجربیات و نظرات خود را با ما و سایر کاربران ستاره در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو