مدل موی چتری روی هر فرم صورت باید چه شکلی باشد ؟

منبع: نمکستان

264

1398/5/26

19:21


مدل موی چتری روی هر فرم صورت باید چه شکلی باشد ؟

مدل موی چتری روی هر فرم صورت باید چه شکلی باشد ؟

نمکستان : مدل موهای چتری شرایط خاص خودشان را دارند و جزو مدل موهایی هستند که در کل یا یکی آن ها را میپسندد و یا از آن ها خوششان نمی آید. شما باید بدانید که با توجه به فرم صورتی که دارید چه مدل موی چتری برای صورتتان انتخاب کنید و چگونه آن را بر روی صورتتان حالت دهید. با در ادامه ی این مقاله همراه باشید تا با مدل های مختلف چتری برای فرم های مختلف صورت آشنا شوید :

اگر صورت گردی دارید، بهتر است از چتری مدل کج روی صورتتان استفاده نمایید. حواستان باشد که برای صورت های گرد بهتر است که چتری پر و حجیم باشد چرا که این مدل چتری به صورت شما بعد میدهد و بهترین گزینه چتری برای صورت گرد شماست.

افراد دارای صورت های مربعی بهتر است به دنبال چتری های صاف و کمی کوتاه بروند. همانطور که میدانید صورت های فرم مربعی دارای زاویه های زیادی هستند. برای اینکه زوایای چهره ی شما نرم تر به نظر برسد، بهتر است چتری تان صاف و کمی کوتاه باشد و وسط چتری تان را کمی باز بگذارید تا این حالت باز وسط یک المان جذاب در صورت شما ایجاد کند. در مورد کوتاهی چتری نیز باید بگویم اندازه ی آن تا ابروهایتان مناسب است.

افراید صورت های مستطیلی شکل دارند، از آنجایی که این مدل کمی زاویه دار و درشت است گذاشتن یک چتری یا گوشه های بلند لطافت و ظرافت زیادی به چهره ی شما اضافه میکند. بنابراین سعی کنید موهایتان را برای چتری تا زیر ابروهایتان کوتاه نمایید.

افراد دارای صورت های بیضی شکل میتوانند یک چتری پر پشت و ضخیم را با خیال راحت بر روی صورت خود نمایان کنند و مطمعن باشند که انختاب خوبی را برای صورت خود بر گزیده اند. همچنین اشخاص دارای صورت های قلبی شکل بهتر است چتری هایی لایه لایه و نامنظم داشته باشند تا توجه عطوف به چشم هایشان شود. سعی کنید تا از چتری کج برای صورت قلبی شکل خودتان استفاده نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو