دانلود نسخه هک شده بازی Sleeping Dogs Definitive Edition برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی Sleeping Dogs Definitive Edition برای PS4


منبع: دانلود ها

548

1398/5/27

21:07


بازی Sleeping Dogs به معنای واقعی خوش ساخت و جذاب بود. عنوانی بی سر و صدا و باکیفیت که نه اعلام کرد می خواهد جی تی ای را شکست دهد و نه ادعای خاصی داشت ولی برخلاف همتای پر سر و صدایش که خیلی ادعاهای زیادی داشت و از نظر اسمی به هم شباهت زیادی دارند، توانست بی سر و صدا همه را راضی نگاه دارد و یک بازی جهان آزاد خاص و خیلی جذاب را برای ما به ارمغان آورد.

با موفقیت های بسیار خوبی که بازی Sleeping Dogs در نسل هفتم با آن ها روبرو شد و بارها توسط منتقدین و طرفداران و .. مورد تحسین قرار گرفت و متای ۸۳ را به خود اختصاص داد، اصلا دور از ذهن نبود که با ورود به نسل هشتم، کمپانی اسکوئر انیکس به فکر انتشار نسخه نسل هشتمی این بازی نیز بیافتد تا موفقیت آن را به نسل هشتم نیز انتقال دهد و کاربران نسل هشتم که از تجربه این بازی در نسل قبلی باز مانده بودند نیز بتوانند یک بازی خوش ساخت و خیلی جذاب و خاص را تجربه نمایند، آن هم با ارتقای گرافیکی و تمام بسته های الحاقی و … .

Sleeping Dogs Definitive Edition (CUSA-01004) PS4-DUPLEX

قابل اجرا بر روی Exploit 4.55 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Sleeping-Dogs-Definitive-Edition

به این شکل بود که نسخه Sleeping Dogs Definitive Edition به عنوان ورژن نسل هشتمی بازی پای به دنیای بازی ها گذاشت و برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در سال ۲۰۱۴ عرض گردید. داستان بازی همان طور که در زمان عرضه بازی اصلی در نسل هفتم نیز بسیاری به آن پرداختند، داستان بسیار جذاب و جالبی است و روند روایت خوبی نیز دارد که باعث می شود بازی سریع پیش برود و هرگز شما را درگیر وقت تلف کردن های بیهوده نمی کند و ماموریت های داستانی بازی یکی بعد از دیگری لذتبخش و مهم هستند و شباهت زیادی هم به واقعیت دارند.

در واقع باید گفت روایت داستان Sleeping Dogs ریتم مناسبی دارد و نه بیش از حد کش پیدا می کند و نه همه چیز را سرسری و بدون مقدمه چینی به خورد بازیباز می دهد. داستان به نوعی قصه کلنجار رفتن رفتن و درگیری های درونی فردی است که یک پایش در پلیس است و یک پایش در وسط Triad و مافیای هنگ کنگ. او مدام در فعالیت های مافیا فرو می رود و دوست پیدا می کند و می بیند که خیلی از وقت ها افراد مافیا که قرار است صرفا آدم بدها باشند، آدم های خوبی هستند و پلیس ها خیلی بدتر و کثیف تر از آنها عمل می کنند.

این نسخه کیفیت گرافیکی تقریبا بهتری نسبت به نسخه های نسل هفتمی این عنوان دارد و این موضوع با دقت زیاد قابل مشاهده است. تکسچرها و بافت‎های با کیفیت تر و بهتر، رنگ‎بندی جذاب تر و همچنین وضوح تصویر بالاتر از جمله بهبودهایی هستند که نسخه نسل هشتمی بازی به خود دیده است، اما… دقت کنید… اما این بهبودها اصلا به طور خیلی زیاد و بسیار چشمگیری نیستند که بخواهیم مثلا این بازی را در زمره برترین ریمسترهایی که در نسل هشتم داشته ایم از نظر گرافیکی قرار دهیم، بلکه تنها شاهد ارتقای گرافیکی و بصری و تکسچرها در حد نسبتا مناسبی هستیم و نه بیشتر.

info

The Definitive Edition of the critically acclaimed, award winning open-world action adventure, reworked, rebuilt and re-mastered for PlayStation®4.

All 24 previously available DLC extensions have been integrated into the game, including the story-extending episode Year of the Snake and the horror-themed Nightmare in North Point. Alongside a wealth of new technological, audio and visual improvements, Hong Kong has never felt so alive.

FEATURES:

• A mature, gritty undercover cop drama where a wrong decision can blow your cover at any time.

• Explosive action fuelled by a seamless mix of deadly martial arts, intense gunfights and brutal takedowns.

• Epic high-speed thrills: Burn up the streets or tear up the sea in a vast array of exotic cars, superbikes and speedboats.

• Hong Kong is your ultimate playground: Enter illegal street races, gamble on cock fights, or kick back with some karaoke. There are countless ways to entertain yourself in Hong Kong’s diverse districts.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.55 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو