فال روزانه ۲۸/ ۰۵/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۲۸/ ۰۵/ ۱۳۹۸


منبع: برترین ها

161

1398/5/28

02:49


فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه دوشنبه 28 مرداد 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 28 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی ماجراجو، حساس، جسور، منظم و سرحال و سرزنده هستید. وجود شما سرشار از شور و انرژی است و همیشه آماده ی کمک به دیگران هستید، با این حال باید سعی کنید که بی حوصلگی، تندخویی و خجالتی بودن را کنار بگذارید. فعالیت های حرفه ای جدیدی که امسال آغاز می کنید و همچنین شراکت های کاریتان با موفقیت همراه خواهند بود و سود زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت. اعتماد به نفس و اراده ی شما امسال در اوج خود قرار خواهند داشت. پول هایی که سال گذشته و حتی خیلی قبل تر از آن به دیگران قرض داده اید اما اشخاصی که به شما بدهکار بوده اند در باز پس دادن آنها بدقولی کرده اند امسال بالاخره به شما بازگردانده خواهند شد. سرمایه گذاری در بازار سهام و مسکن سود زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. آنهایی که برای دیگران کار می کنند و کسب و کار مستقلی ندارند امسال دوره ی کاری سخت و پرفشاری را پیش رو خواهند داشت و رفتار غیر قابل پیش بینی رئیسشان برای آنها دردسرساز خواهد شد. اگر پیش از این ازدواج کرده اید روابط عاطفی تان در سالی که پیش رو دارید به خوبی پیش خواهند رفت و همسرتان شما را مورد حمایت و محبت خود قرار خواهد داد. آنهایی که هنوز تنها هستند به احتمال زیاد پیش از پایان یافتن امسال شریک زندگی خود را پیدا خواهند کرد. برای شرکت در یک جشن و یا رفتن به یک مقصد زیارتی در نیمه ی دوم سال به مقصدی دوردست سفر خواهید کرد. ماه های آبان، اسفند، اردیبهشت و مرداد بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برای ایجاد تغییرات در محل کارتان زیاد روز خوبی نیست و پیش بینی اینکه کارهایتان دقیقا چه نتیجه ای خواهند داشت و یا بعد از آن چه خواهد شد کار بسیار سختی خواهد بود. شما می خواهید رفتاری صادقانه داشته باشید، اما نمی دانید به چه کسی باید اعتماد کنید. بهتر است در مورد افکار و عقایدتان تا زمانی که از طرف مقابلتان مطمئن نشده اید، صحبتی نکنید. هیچ چیز به اندازه ی سکوت به موقع نمی تواند به تقویت موقعیت شما کمک کند. در حال حاضر بخت با شما یار است و یا اگر بخواهیم طور دیگری بگوییم، فرشته ی نگهبانتان حسابی هوایتان را دارد. ار قصد ایجاد هر کار جدید و یا ایجاد تغییرات را دارید، برای این کار در زمان مناسبی به سر می برید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز روز نسبتا آرام و خوشایندی برای شما خواهد بود، حتی ممکن است از دوستان و یا اعضای خانواده تان هدایایی دریافت کنید که نشان دهنده ی عشق و محبت آنها نسبت به شماست. این کار آنها باعث خوشحالی و اطمینان خاطر شما خواهد شد. دیگران شجاعت و جسارت شما در رویارویی با ناشناخته ها را تحسین می کنند، اما خود شما با وجود اینکه سرتان درد می کند برای این کارها، گاهی دچار هراس می شوید. امروز تقریبا جای هیچ گونه نگرانی نیست و احتمال اینکه این کارهای برنامه ریزی نشده و ناگهانی شما عواقب بدی برایتان داشته باشند خیلی کم است. کمی ریسک کردن ارزش آنچه در مقابل به دست خواهید آورد را دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

همه این را به خوبی می دانند که اگر بخواهید کاری را انجام دهید یا چیزی را به دست بیاورید هیچ چیز نمی تواند جلویتان را بگیرد. به شرط آن که اطرافیانتان نیز با شما همراه باشند، خود شما هم از آنچه می توانید به انجام برسانید شگفت زده خواهید شد. با این حال، در این میان کارهایی هم خواهید داشت که چندان برایتان جذاب نیستند و کمک گرفتن از اطرافیانتان باعث خواهد شد خیلی زودتر از شر آنها خلاص شوید. امروز شما خیلی خوب می دانید که چه کسانی برایتان اهمیت بیشتری دارند، اما نگران اختلاف نظرهایی هستید که بین شما و آنها وجود دارند. شما می توایند با داشتن مکالمه ای همراه با منطق و آرامش از بروز مشکلات احتمالی پیشگیری کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شاید در فکر برنامه ریزی برای یک سفر و یا ترتیب دادن یک مهمانی دوستانه باشید. کنترل همه چیز با خودتان است و شاید لازم باشد خودتان تمام جزئیات را برنامه ریزی کرده و هماهنگی های لازم را انجام دهید، اما این موضوع برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد و به خوبی از پس تمام این کارها برخواهید آمد. امروز شاید مجبور باشید تغییر جهت هایی در مسیر خود ایجاد کنید، شاید این کار برایتان نگران کننده باشد، اما شما خیلی خوب می توانید بین خواسته های خودتان و انتظاراتی که دیگران از شما دارند تعادل برقرار کنید. امروز ایمیل های خود و یا بسته های پستی و پیام هایتان را با دقتی بیشتر از همیشه بررسی کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود، بچه های خانواده، از خواهر و برادرهای کوچکتان گرفته، تا فرزندان خودتان و خواهرزاده و برادرزاده هایتان انرژی خیلی زیادی دارند و نگه داری از آنها به عهده ی شما گذاشته شده است. در کمال تعجب شما به خوبی از عهده ی انجام این کار برخواهید آمد. شاید حتی این فکر به سرتان بزند که در یک مهد کودک، مدرسه یا هر محیط دیگری که شما را در ارتباط با کودکان قرار می دهد شروع به کار کنید. امروز همه ی کارهایتان خیلی خوب و از روی برنامه پیش خواهند رفت. شاید حتی در پایان روز انرژی و وقتی هم برای بودن در کنار دوستانتان داشته باشید و لحظات خوبی را در کنار آنها بگذرانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

یک روز فوق العاده در انتظار شماست. زندگی برای شما در حال حاضر با آزادی ها و شادی های زیادی همراه شده است. از این موقعیت استفاده کنید و کارهایی را انجام دهید که از آنها لذت می برید. خلاقیت شما در اوج خود قرار دارد، از آن به بهترین شکل ممکن بهره ببرید. اکنون می تواند فرصتی فوق العاده برای ثبت نام در کلاس های هنری باشد. یکی از روابط نزدیک شما در حال حاضر دارد با تحولاتی روبرو می شود و شما نمی توانید نسبت به آن بی تفاوت باشید. سعی کنید سر بحث را باز کرده و در مورد افکار و احساسات خود با طرف مقابلتان صحبت کنید. این کار باعث خواهد شد اگر رازی وجود دارد یا مشکلی در رابطه تان هست که از آن بی خبر هستید آشکار شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

آیا احساس می کنید در یک بازی کامپیوتری گرفتار شده اید و یک هیولای وحشتناک می خواهد شما را بخورد؟ خوب، راستش بهتر است بازی تان را عوض کنید و یک بازی دیگر انتخاب کنید که فشار و استرس کمتری را به شما وارد می کند! خواه پای زندگی شخصیتان در میان باشد، خواه زندگی حرفه ایتان، شما نیاز دارید از بار فشار و استرسی که به خودتان وارد می کنید کم کنید و کمی به خودتان استراحت بدهید و آرام باشید. شاید بد نباشد امروز به خانه ی دوستی صمیمی بروید و با هم یک فنجان چای گرم بنوشید و در مورد نگرانی ها و ناراحتی های خود با او صحبت کنید. وقتی خانه ی او را ترک کنید به طوری باورنکردنی احساس سبکی خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

بعد از چند روز احساس بی حوصلگی و بی انگیزگی امروز بار دیگر انرژی خود را باز خواهید یافت.خوشبختانه حس ششم شما هم قوی شده است و شما را به سوی افرادی هدایت می کند که می توانند به شما کمک کنند. امروز فرصت خوبی برای نوشتن گزارش کارهایتان و یا خاطراتتان می تواند باشد، زیرا همه چیز را با جزئیات کامل آن به یاد می آورید و هیچ چیزی از نظرتان دور نمی ماند. امروز اجازه ندهید انرژی منفی اطرافیانتان شما را تحت تأثیر قرار داده و قربانی امواج یأس و نا امیدی کند، همیشه افرادی پیدا می شوند که هر چند ناخواسته کاری جز انتقال انرژی منفی به دیگران ندارند.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر در انجام یکی از پروژه هایی که در دست انجام دارید با مخالفت ها و چالش های زیادی روبرو شده اید شاید بهتر باشد به کل بیخیال انجام این پروژه شوید. شما معمولا از آن دسته آدم هایی نیستید که کارها را نیمه کاره رها می کنند، اما در شرایط فعلی بدون شک بهتر است کارهایی را که با اهداف بلند مدت شما همخوانی ندارند و توجه شما را از اهداف اصلیتان منحرف می کنند کنار گذاشته و روی اهداف بزرگتر و مهمتر خود متمرکز شوید. شاید زمانی این پروژه برای شما ارزش و اهمیتی خاصی داشته است، اما حالا که اهدافتان تغییر کرده اند ادامه ی آن نتیجه ای جز منحرف کردن شما از مسیر اصلیتان نخواهد داشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

در حال حاضر و تحت شرایط کیهانی موجود شما باید دقت بیشتری به رژیم غذایی خود داشته باشید. شما باید بیشتر میوه بخورید و از مصرف غذاهای چرب و سرخ کردنی خودداری کنید. باور کنید آنچه در حالحاضر برای مراقبت از بدن خود انجام می دهید ظرف یکی دو هفته ی آینده نتایجی باورنکردنی را برای شما به همراه خواهد داشت. همچنین شما باید بیشتر بخوابید و به اندازه ی کافی استراحت کنید. اگر به مغزتان به اندازه ی کافی استراحت ندهید نمی توانید انتظار داشته باشید که به خوبی همیشه کار کند و آن ایده های نبوغ آمیز همیشگی را تولید کند. با مراقبت از بدنتان برای آینده ی خود سرمایه گذاری کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز روزی فوق العاده برای رفتن به استخر و سونا یا یک ماساژ آرامش بخش می تواند باشد. شما این اواخر تنش ها و استرس زیادی را پشت سر گذاشته اید و تلاش هایتان برای رسیدن به آرامش چندان موفقیت آمیز نبوده اند. درست است که هنوز تا آخر هفته زمان زیادی باقی مانده است، اما شما به کمی سکوت و آرامش نیاز دارید. از خواندن روزنامه ها و دنبال کردن اخبار خودداری کنید. سعی کنید حتی فکر نکنید! امروز فقط به خودتان و ذهنتان استراحت بدهید. شما آماده اید هر کاری کنید تا از این روند تکراری همیشگی که شما را در خود اسیر کرده است رها شوید، اما در این راه نباید خیلی ناگهانی و بدون تفکر و برنامه ریزی قدم بردارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر برای مدتی طولانی به فکر نقل مکان به شهر، استان و یا حتی کشور دیگری بوده اید امروز روز خیلی خوبی برای فکر کردن به این موضوع خواهد بود. ببینید این کار چه تأثیراتی روی زندگی حرفه ای، خصوصی و خانوادگیتان خواهد داشت و آیا اصلا بقیه ی اعضای خانواده دلشان می خواهد با شما همراه شوند. امروز شما هیچ زمانی برای از دست دادن ندارید زیرا اگر دست نجنبانید فرصتی که برای ایجاد تغییرات عمده در یکی از روابط مهم خود دارید را از دست خواهید داد. یادتان باشد فرصت های بزرگ وقتی به سراغ ما می آیند آنقدر محکم در نمی زنند که ما فکر کنیم فرقی با بقیه دارند و همین باعث می شود که بیشتر اوقات آنها را به راحتی از دست بدهیم.

فـال روزانـه - Daily Omen

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو