آشنایی با بهترین مارک های ریمل و تست آن روی مژه

آشنایی با بهترین مارک های ریمل و تست آن روی مژه


منبع: زیبامون

1,023

1398/5/28

13:04


در این بخش از زیبامون با بهترین مارک های ریمل آشنا شوید و تست آن روی مژه رو ببینید و از این طریق بهترین انتخاب رو داشته باشید.

آشنایی با بهترین مارک های ریمل و تست آن روی مژه

ریمل رو میتونیم به عنوان یکی از اصلی ترین و ضروری ترین لوازم آرایش برای خانوم ها معرفی کنیم به طوری که تمام خانوم ها حداقل دو تا چند ریمل مختلف رو در کیف لوازم آرایش خودشون دارند! برای اینکه بتونید یک ریمل خیلی خوب و عالی رو انتخاب کنید لازم هست ابتدا با بهترین برندهای ریمل آشنا بشید و تست ریمل رو بر روی مژه ها ببینید و بعد بهترین و مناسب ترین ریمل رو خریداری کنید.

ما در این بخش از زیبامون دات کام، بهترین مارک های ریمل رو که توسط میکاپ آرتیست های حرفه ای مورد تایید قرار گرفته اند رو به شما معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.

 

ریمل مژه مارک Maybelline 

نام محصول: Maybelline Lash Sensational Washable Mascara

این ریمل داروخانه ای جز ریمل هایی هست که مگان مارکل استفاده میکنه و مورد تایید او نیز هست و میشه گفت جز ریمل های عالی و باکیفیت محسوب میشه. براش این ریمل با حالت منحنی شکلی که دارای خیلی سریع و راحت تمام قسمت های مژه رو پوشش میده و مژه هاتون رو پرپشت و عالی نشان خواهد داد.

 

ریمل مژه مارک Maybelline 

 

ریمل مژه از برند YSL 

نام محصول: YSL Mascara Volume Effet Faux Cils

اگر دوست دارید مژه هاتون فوق العاده کرکی، بلند و ضخیم به نظر برسند، این ریمل میتونه انتخاب مناسبی برای شما باشه. بعد از استفاده از این ریمل خیلی سریع چشم هاتون حالت شاداب و جذابی پیدا خواهند کرد.

 

ریمل مژه از برند YSL 

 

ریمل مژه مارک Benefit

نام محصول: Benefit BADgal BANG! Volumizing Mascara

این ریمل دارای ویژگی ضد آب و ضد لک هست که بلافاصله بعد از یک لایه ریمل زدن، مژه هاتون رو از هم دیگه جدا میکنه و رنگ خوبی رو بر روی مژه ها بر جای میگذاره.

 

ریمل مژه مارک Benefit

 

ریمل مژه از برند Lancome 

نام محصول: Lancome Hypnose Mascara Instant Full Body Volume

این ریمل جز ریمل های قدیمی اما باکیفیت هست که همچنان طرفدارن خیلی زیادی هم داره. این ریمل با ویتامین B5 غنی شده و باعث تقویت مژه ها نیز خواهد شد و بدون اینکه مژه ها رو به هم دیگه بچسبونه، ضخامت مژه ها رو افزایش میده. 

 

ریمل مژه از برند Lancome 

 

ریمل حجم دهنده از برند Maybelline 

نام محصول: Maybelline The Colossal Big Shot Mascara

اگر دوست دارید مژه هاتون حجم زیادی پیدا کنند حتما این ریمل از برند میبلین رو امتحان کنید. براش این ریمل به گونه ای هست که تمام قسمت های مژه از ریشه تا نوک مژه رو به خوبی پوشش میده و مژه هایی پرحجم و بلند رو براتون ایجاد خواهد کرد.

 

ریمل حجم دهنده از برند Maybelline 

 

ریمل مژه مارک Tarte 

نام محصول: Tarte Lights, Camera, Flashes Statement Mascara

این ریمل فوق العاده مشکی هست و بدون اینکه روی مژه ها جمع بشه، باعث میشه تا مژه هایی بلند و فر خورده داشته باشید. این ریمل میتونه یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده روزانه باشه و ظاهر طبیعی و خیلی زیبایی رو برای مژه ها ایجاد میکنه. 

 

ریمل مژه مارک Tarte 

 

ریمل مژه از برند Marc Jacobs

نام محصول:  Marc Jacobs Beauty Velvet Noir Major Volume Mascara

این ریمل حالت مخملی و خیلی جذابی برای مژه ها ایجاد میکنه و باعث پرحجم و ضخیم شدن مژه ها میشه. برس منحنی شکل این ریمل کمک میکنه تا حتی کوتاه ترین مژه ها رو هم به ریمل آغشته کنید و زیبایی بیشتری رو برای چشم هاتون به وجود بیارید.

 

ریمل مژه از برند Marc Jacobs

 

ریمل مژه مارک L’Oreal 

نام محصول: L’Oreal Lash Paradise

این ریمل یکی از ریمل های مورد استفاده Beyoncé هست و توسط او نیز مورد تاییر قرار گرفته است! این ریمل باعث میشه تا مژه هاتون بلندتر و پرحجم تر دیده بشن و رنگ فوق العاده سیاهی رو بر روی مژه ها ایجاد میکنه. 

 

ریمل مژه مارک L’Oreal 

 

مطالب پیشنهادی:

معرفی ریمل، بهترین ریمل برای مژه های کوتاه

معرفی ریمل برای چشم های حساس

معرفی بهترین ریمل چشم، انواع حالت دهنده، بلند کننده و حجم دهنده مژه

معرفی انواع ریمل و کاربردهایشان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو