فیلم Spider-Man: Far From Home پرفروش ترین فیلم سونی پیکچرز شد

منبع: بلاکس آپ

257

1398/5/28

13:50


فیلم Spider-Man: Far From Home پرفروش ترین فیلم سونی پیکچرز شد

براساس جدیدترین اخبار Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) پرفروش ترین فیلم سونی پیکچرز شده است. شما برای دیدن جدیدترین فیلم ها می توانید به بخش دانلود فیلم سینمایی بروید. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

فیلم سینمایی Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) مدتی پیش اکران خود را آغاز کرد و در همان ابتدا فراتر از انتظارات ظاهر شد و افتتاحیه ای بسیار خوب را پشت سرگذاشت. این فیلم ابرقهرمانی چند هفته پیش فروشش از مرز 1 میلیارد دلار گذشت و با این اتفاق اولین فیلم از سری اسپایدرمن شد که یک میلیارد دلار فروش داشته است. حال اعلام شده که این فیلم رکوردی جدید را به ثبت رسانده است. مرد عنکبوتی: دور از خانه در پایان این هفته توانسته 1 میلیارد و 109 میلیون دلار بفروشد و با گذشتن از فیلم سینمایی Skyfall (اسکای فال) با فروش 1 میلیارد و 108 میلیون دلار، پرفروش ترین فیلم تاریخ کمپانی سونی پیکچرز در سراسر جهان شده است.

همانطور که گفتیم فیلم Spider-Man: Far From Home یک میلیارد و 109 میلیون دلار در کل دنیا فروش داشته که 376.6 میلیون دلار آن مربوط به فروش در آمریکا و 733 میلیون دلار دیگر مربوط به فروش در دیگر کشورهای جهان بوده است. فروش خوب مرد عنکبوتی: دور از خانه باعث شد که سازندگان به سرعت به سراغ ساخت Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) بروند و انتظار می رود که به زودی شروع ساخت این فیلم به صورت رسمی تایید شود.

داستان «مرد عنکبوتی: دور از خانه» بعد از ماجراهای فیلم انتقام جویان: آخر بازی می‌ گذرد و این بار پیتر پارکر با بازی تام هالند برای یک سفر مدرسه‌ای به اروپا سفر کرده و نیک فیوری او را به کار می‌گیرد تا در قالب مرد عنکبوتی با تهدید یک دنیای موازی مقابله کند. تام هالند،  جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، مایکل کیتون، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، گوئینت پالترو، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی.بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)  حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌ اند. مانند قسمت اول، کارگردانی دنباله فیلم Spider-Man نیز بر عهده جان واتس، بوده است و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو