احتمالا علی عسگری از صدا و سیما برود!

منبع: گهر

107

1398/5/28

15:06


ریاست صدا و سیما و احتمالا علی عسگری از صدا و سیما برود! خبرهایی شنیده می شود که احتمال دارد علی عسگری رئیس صدا و سیما از سمت خود کنار برود در این باره با مطلب امروز همراه ما باشید….

 

احتمالا علی عسگری از صدا و سیما برود!

aliAsgari احتمالا علی عسگری از صدا و سیما برود!

روزنامه آرمان ملی در شماره امروز خود از خداحافظی احتمالی علی‌ عسگری با صندلی ریاست سازمان صدا و سیما خبر داده است.

این روزنامه در ادامه نوشت:

* رفتارهای علی عسگری در ماه‌ های اخیر عجیب شده است به نحوی که از یک سو سعی در کم‌ رنگ کردن و حذف چهره‌های محبوب مردم مانند فردوسی‌پور و رشیدپور را دارد و از سویی اجازه پخش برنامه‌ای را می‌دهد که یک روحانی در انتقاد از ساخت‌ و ساز‌های مجلل می‌گوید که اشرافیت در زمان پهلوی، اجتماعی و در زمان ما مذهبی است!

مخاطب این روحانی آیت‌ا… صادق لاریجانی است که تا پیش از این از خطوط قرمز ثابت صدا و سیما محسوب می‌شد.

* این رفتارهای قابل تامل سبب شده تا تغییر ریاست سازمان صدا و سیما بیش از هر زمانی مطرح باشد.

 

* برخی منابع از تغییر رئیس سازمان صدا و سیما و نقل مکان علی‌ عسگری به ستاد اجرایی فرمان امام خبر می‌دهند. بنابراین گزارش‌ها، مدیری جوان جایگزین او خواهد شد.

احتمالا رفتن علی عسگری از صدا و سیما برود! 

* از سوی دیگر فرید مدرسی هم در توئیتی با طرح این پرسش که آیا « پایان عبدالعلی علی‌ عسگری » فرا رسیده است، می‌نویسد: « آنچنان ریاست را در صدا و سیما بی‌ تاثیر کردند تا خود در جلسات عالی به صراحت بگوید که به حرفم گوش نمی‌دهند؛ من گفتم، کاری دیگر کردند! حالا به بهانه نامدیریتی که خود آفریده بودند، می‌خواهند تغییرش دهند،؛ آیا معاونت سیاسی می‌گذارد .»

 

* آنچه به نقل از علی‌ عسگری منتشر شد به این معناست که در سطوح بالا هم رضایتی از عملکرد او وجود ندارد و برکناری او دور از انتظار نیست حذف عادل فردوسی پور، انتشار گزارش فروش نفت ایران به چین ، پخش سریال گاندو و همچنین ادعای جدید برادر رکن‌ آبادی علیه مذاکره کنندگان سازمان حج و زیارت موضوعاتی نیست که بتوان به‌ راحتی از کنار آنها عبور کرد و علی‌ عسگری را مقصر ندانست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو