نویسنده سریال Game of Thrones از بدی های شهرت می گوید

منبع: بلاکس آپ

154

1398/5/28

16:23


نویسنده سریال Game of Thrones از بدی های شهرت می گوید

نویسنده سری کتاب های A Song of Ice and Fire (نغمه آتش و یخ) در رابطه با تبعات بد شهرت بر زندگی روزمره اش صحبت هایی داشته است. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

کسانی که سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) را دیده اند با نام نویسنده کتاب های این سریال، یعنی جرج آر. آر. مارتین آشنا هستند. مارتین نویسنده سری کتاب‌ های «نغمه آتش و یخ» است، او بعد از به شهرت رسیدن سریال بازی تاج و تخت نامش بر سر زبان ها افتاد و اکنون با نویسندگان بزرگ دنیا مقایسه می شود. طبق صحبت هایی که مارتین به تازگی داشته، این شهرت بخشی از زندگی اش را فلج کرده است و به گونه ای سریال برایش خوب نبوده است. اکنون سه ماه از به پایان رسیده فصل آخر سریال «بازی تاج و تخت» می گذرد و مارتین هنوز مجبور است به واکنش‌ های منفی به پایان بندی پاسخ بدهد، او در این رابطه می گوید:

همه را نمی‌شود راضی کرد، پس آدم باید خودش را راضی کند.

مارتین تاکید کرده که خودش را از جنجال‌های پایان بندی سریال دور نگه داشته:

خودم را از کل ماجرا بیرون کشیدم.

این نویسنده از پیامدهای معروفیت خود بعد از موفقیت سریال «بازی تاج و تخت» هم صحبت هایی داشته است:

دیگر نمی‌توانم به کتابفروشی‌ها بروم، در حالی که این محبوب‌ترین کار برایم در کل زندگی بود. این که بین قفسه‌ها پرسه بزنم، چند کتاب بردارم، کمی بخوانم و با کلی کتاب بیرون بروم که قبل از آمدن به مغازه هیچوقت درباره‌شان نشنیده بودم. حالا وقتی به یک کتابفروشی می‌روم، ظرف ده دقیقه شناسایی می‌شوم و کلی آدم دورم جمع می‌شوند. پس چیزهایی به دست می‌آوریم ولی چیزهایی هم از دست می‌دهیم 

مارتین همچنان در رابطه با بدی های مشهور شدن گفت:

دوست ندارم به مهمانی بروم و صف تمام نشدنی آدم‌هایی که می‌خواهند با من سلفی بگیرند تشکیل شود. چون دیگر مثل ایام قدیم باعث خوشی نیست.

این نویسنده در ادامه در رابطه با تاثیر سریال بر نوشته هایش گفت:

فکر می‌کنم سریال برایم خوب نبود. همان چیزی که باید به من سرعت می‌داد، حرکت من را کند کرد. هر روز می‌نشستم که بنویسم و حتی اگر روز خوبی بود، احساس خیلی بدی داشتم چون به خودم می‌گفتم: خدایا، باید کتاب را تمام کنم. من فقط چهار صفحه نوشته‌ام در حالی که باید چهل صفحه می‌نوشتم.

مارتین در آخر تایید کرده که پایان بندی سریال تاثیری بر دو جلد باقیمانده کتاب‌های «نغمه آتش و یخ» نخواهد گذاشت. هنوز تاریخ انتشار جلد پنجم با عنوان «بادهای زمستان» یا جلد ششم و پایانی با نام «رویای بهار» اعلام نشده است. برای دانلود سریال Game of Thrones می توانید به بخش دانلود سریال بروید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو