معرفی پارک آبی آتلانتیس دبی

منبع: تاپ ناز

271

1398/5/28

17:07


پارک آبی آتلانتیس دبی یکی از زیباترین و دیدنی ترین جاذبه های دبی به شمار می آید که با داشتن سرسره های متنوع خود توانسته توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند. بهترین زمان بازدید از پارک آبی آتلانتیس دبی فصل بهار و تابستان می باشد.

آیا تا کنون اسم پارک آبی آتلانتیس دبی را شنیده اید؟ آیا می خواهید در اولین فرصت به دست آمده از پارک آبی آتلانتیس دبی بازدید داشته باشید؟ از شما عزیزان دعوت میشود که ما را تا آخر مقاله پیش روی خود همراهی کنید تا اطلاعات جالبی  که توسط سایت “سفر باتو” آماده شده است ،را در مورد تفریحات موجود در این پارک به دست بیاورید.

شهر دبی یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین شهرهای موجود در خاورمیانه می باشد که با داشتن جاذبه های طبیعی و بشر ساخت خود توانسته است سالانه توجه میلیون ها گردشگر و مسافر را از سراسر کشورهای جهان به سوی خود جلب کند. یکی از بی نظیرترین و بهترین جاذبه های دست ساخت این شهر در رزرو تور دبی   پارک آبی آتلانتیس دبی می باشد که گردشگران و مسافران می توانند لحظات پر از هیجان و آدرنالین را در این پارک آبی تجربه کنند. پارک آبی آتلانتیس دبی توانسته است با امکانات و خدمات مدرن و شگفت انگیز خود در لیست بهترین و معروف ترین پارک های آبی جهان واقع شود. این پارک آبی از بخش های بسیار مختلفی از جمله آکواریوم، سرزمین دلفین، سرزمین شیرهای دریایی و وسایل بازی اشاره نمود. توجه داشته باشید که بسیاری از گردشگران و مسافران ماجراجو بازدید از این پارک را در اولویت های بازدید خود قرار می دهند تا بهترین یک روز پر از هیجان و نشاط را در این مکان برای خود به ارمغان بیاورند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد تفریحات و جاذبه های موجود در پارک آبی آتلانتیس دبی و نحوه دسترسی به این پارک توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

معرفی پارک آبی آتلانتیس دبی

تفریحات پارک آبی آتلانتیس دبی

تفریحات موجود در پارک آبی آتلانتیس دبی

به گزارش سفر باتو ، گردشگران و مسافران می توانند با رزرو تور دبی در بهترین زمان مکن از پارک آبی آتلانتیس دبی بازدید داشته باشند و بهترین لحظات را در این پارک تجربه کنند. هم چنین توجه داشته باشید که این پارک داری تفریحات و سرگرمی های بسیار متنوع و جذابی می باشد که از مهمترین این تفریحات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

–          سرسره آبی آکواکندا: یکی از طولانی ترین و شگفت انگیزترین سرسره های پارک آبی آتلانتیس دبی می باشد که طرفداران بسیار زیادی را دارد و این سرسره با سرعت بسیار بالایی از داخل تونل های پیچی شکل عبور می کند که گردشگران می توانند صدای فریاد سایر گردشگران و مسافران را به راحتی بشوند.

–          سرسره زوم رنگو: از دیگر بی نظیر ترین سرسره های پارک آبی مذکور، سرسره زوم رنگو می باشد که حال یو انگلیسی داشته و با داشتن تیوپ های یک یا چند نفره این فرصت را برای گردشگران می دهد که از ارتفاع بسیار بالا صعود خود را شکل دهند. توجه داشته باشید که هنگام سرخوردن پایتان زیر تیوپ نماند چرا که در این صورت دچار زخم خواهید شد.

–          سرسره انتقام خدای دریا: از دیگر پر هیجان ترین سرسره های پارک آبی آتلانتیس دبی به شمار می آید که گردشگران می توانند حس بسیار وحشتناک و عجیبی را تجربه کنند و بعد از گذشت دقایقی به آرامش مطلوبی دست پیدا کرده و لذت جنگیدن با آب را به دست بیاورند.

معرفی پارک آبی آتلانتیس دبی

هیجان در پارک آبی آتلانتیس دبی

سایر تفریحات در پارک آبی آتلانتیس دبی

از سایر تفریحات موجود در پارک آبی آتلانتیس دبی که با رزرو تور دبی نیز می توان به آنها دسترسی پیدا کرد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

–          سرسره رقابت: گردشگرانی که عاشق رقابت و هیجان مضاعفی هستند می توانند تفریح در سرسره رقابت را در اولویت های خود قرار دهند. این سرسره یکی از مدرن ترین سرسره ها در جهان می باشد.

–          اسکیت روی سرسره: بسیاری از گردشگران و مسافران برای قدرت نمایی و اجرای هنر خود، این تفریح را در اولویت های خود قرار می دهند و یک هیجان پر از خطر را تجربه می کنند.

–          رپیدز: در این قسمت از پارک گردشگران و مسافران با سوار شدن بر روی یک تیوپ مسافتی در حدود 1.6 کیلومتر را در آب های خروشان یک رودخانه طی می کنند.

–          سرسره حمله کوسه: در این قسمت از پارک آبی آتلانتیس دبی گردشگران از فاصله چند سانتی متی کوسه ها رد شده و با حملات متعدد آنها روی به روی می شوند. اوج هیجان و آدرنالین در این بخش از تفریحات بسیار بالا و بی نظیر می باشد.

از میان مطالب پیشین سایت: اگر به دبی سفر می کنید بخوانید!

 

دسترسی به پارک آبی آتلانتیس دبی

گردشگران و مسافرانی که با تور دبی از پارک آبی آتلانتیس دبی دیدن می کنند نگرانی از بابت دسترسی به این مکان را ندارند اما گردشگرانی که دوست دارند بهت نهایی سفر کنند می توانند با در دست داشتن آدرس پارک آبی آتلانتیس دبی به راحتی و با استفاده از نقشه گردشگری دبی خود را به این مکان پر از هیجان رسانده و لحظات بی نظیری را تجربه کنند. آدرس پارک آبی آتلانتیس دبی را نیز می توان به شکل زیر ارائه داد:

آدرس: دبی – پالم دبی – آتلانتیس – جاده ی کرسنت

گردشگران می توانند با استفاده از تاکسی خود را از فرودگاه به این پارک آبی برسانند و بی نظیرترین لحظات را تجربه کنند.

پایان رپورتاژ آگهی /

 

تعداد رای: 0 و امتیازات: 0

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو