گزارش باکس آفیس/ فیلم کمدی Good Boys در صدر جدول قرار گرفت

منبع: بلاکس آپ

424

1398/5/28

17:50


گزارش باکس آفیس/ فیلم کمدی Good Boys در صدر جدول قرار گرفت

در آماری که از فروش این هفته منتشر شده، فیلم کمدی Good Boys (پسران خوب) با کنار زدن فیلم سینمایی Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw (هابز و شاو) توانسته در صدر جدول فروش باکس آفیس قرار گیرد.

این هفته فیلم سینمایی Good Boys (پسران خوب) اکران خود را در 3,204 سالن سینمای آمریکای شمالی آغاز کرد و توانست فراتر از پیش بینی ها ظاهر شود و در رتبه نخست جدول باکس آفیس قرار گیرد. این فیلم با فروش 21 میلیون دلاری که داشت فیلم هابز و شاو از کمپانی یونیورسال را کنار زد و این ها در حالی بود که این فیلم کمدی با درجه R (فقط بزرگسالان می توانن فیلم را تماشا کنند) اکران شده بود. فیلم پسران خوب با فروشی که داشت به اولین فیلم کمدی درجه R تبدیل شد که از سال 2016 تا به الان توانسته در صدر جدول باکس آفیس قرار گیرد.

تهیه کنندگی فیلم Good Boys برعهده «ست روگن» و «اوان گلدبرگ» بوده و کارگردانی آن نیز برعهده جن استوپنیتسکی بوده است. این فیلم که با بودجه 20 میلیون دلاری ساخته شده در خارج از خاک آمریکا نیز توانسته 2.1 میلیون دلار بفروشد که با این حساب مجموعا در افتتاحیه 23.1 میلیون دلار فروش داشته است. در رتبه دوم جدول فیلم «هابز و شاو» قرار دارد که در این هفته توانست 14.1 میلیون دلار دیگر بفروشد و مجموع فروش جهانی خود را به رقم 437 میلیون دلار برساند. در رتبه سوم جدول باکس آفیس این هفته نیز فیلم سینمایی The Lion King (شیر شاه) قرار گرفته، که در آخر این هفته 11.9 میلیون دلار فروش داشت و مجموع فروش جهانی خود را به رقم 1.4 میلیارد دلار رساند. در ادامه شما شاهد تریلر رسمی فیلم پسران خوب هستید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو