سریال سرگذشت پدر بزرگ سوپرمن تعطیل شد

منبع: ایران آرت

102

1398/5/28

18:10


"کریپتون" مارس سال ۲۰۱۸ از Syfy پخش شد و به سرعت به یکی از پربیننده‌ترین عناوین شبکه تبدیل شد.

ایران آرت: فصل سوم سریال "کریپتون" (Krypton) در Syfy ساخته نمی‌شود. این شبکه اعلام کرد که سریال درام خود در مورد پیشینه‌ی شخصیت "سوپرمن" را تمدید نمی‌کند تا به این ترتیب اپیزود ۱۴ آگوست فصل دوم آخرین اپیزود سریال باشد. به دنبال کنسل شدن تولید این سریال، توسعه‌ی پروژه‌ی اسپین‌آف "لوبو" (Lobo) نیز متوقف خواهد شد.

شب گذشته گزارش شد که تهیه‌کنندگان به دنبال شبکه‌های دیگری برای تولید ادامه‌ی این سریال‌ که براساس شخصیت‌های دی‌سی ساخته شده خواهند بود. این احتمال وجود دارد که "کریپتون" در شبکه‌های اینترنتی DC Universe و یا HBO Max ادامه پیدا کند. فصل‌های قبلی این سریال در حال حاضر بر روی شبکه‌ی DC Universe قرار دارد.

به گزارش سی نما، "کریپتون" مارس سال ۲۰۱۸ از Syfy پخش شد و به سرعت به یکی از پربیننده‌ترین عناوین شبکه مبدل گشت. اپیزود اول از فصل اول سریال پربیننده‌ترین اپیزود ابتدایی در بین سریال‌های شبکه از سال ۲۰۱۴ و سریال "عروج" (Ascension) و نیز پربیننده‌ترین فصل در میان سریال‌های شبکه از سال ۲۰۱۵ و پس از "مقاومت" (Defiance) بود.

اما آمار بینندگان "کریپتون" با فصل دوم حدود ۵۰ درصد در روزهای پخش کاهش پیدا کرد. سریال "گستره" (The Expanse) با بازی "شهره آغداشلو" که مانند "کریپتون" توسط استودیویی غیر از یونیورسال به تولید رسیده بود، پس از کنسل شدن، در شبکه‌ی آمازون به حیات خود ادامه داد و اخیراً هم برای فصلی دیگر به تمدید رسیده است. بنابراین این احتمال وجود دارد که "کریپتون" هم سرنوشتی مشابه پیدا کند.

داستان سریال در مورد "کریپتون"، سیاره‌ی زادگاه "سوپرمن" و روزگار جوانی پدربزرگ او "سِگ-ال" است که باید سیاره‌اش را از نابودی نجات بخشد. "جورجینا کمپل"، "کامرون کاف"، "کالین سلمان"، "آن اوگبومو"، "آرون پی‌یر"، "راسموس هاریکر"، "بلیک ریستون" و "ایان مک‌الهینی" از جمله‌ بازیگران این سریال بودند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو