عقرب زنده در هواپیما مسافربری؟ + فیلم

منبع: نمناک

54

1398/5/29

13:24


یکی از مسافران بوئینگ 737 لاین ایر زمانیکه قفسه بالای سرش را باز کرد با صحنه ای وحشتناک روبرو شد!

عقرب زنده در هواپیما مسافربری؟ + فیلم

عقرب زنده در هواپیما مسافربری؟

روزانه ده ها و یا صدها پرواز در سرتاسر کره زمین انجام می شود تا انسان ها و یا کالاهای حیاتی را بتوانند به مقصد مورد نظر برسانند. از این رو همان گونه که مستحضر هستید، یکی از گران ترین وسایل نقلیه در جهان متعلق به هواپیماها می باشد که برای خرید بلیط آن می بایست به میزان زیادی هزینه نمایید.

اما بدون شک در مقابل هزینه ای که صرف پرواز با هواپیما می کنید، این انتظار را دارید تا بیشترین میزان امکانات نیز برای شما فراهم شود تا بتوانید در نهایت آرامش به مقصد مورد نظرتان برسید. از این رو مسئولین پروازها باید نهایت تلاش خود را بکار بگیرند تا چیزی در هواپیما منجر به رنجاندن مسافرین نگردد.

اما متاسفانه گاها برخی کم کاری ها رخ می دهند که می توانند سرنوشت مسافر و یا مسافرین یک هواپیما را به خطر بیندازند. برای مثال روز گذشته ویدیویی عجیب و باور نکردنی از هواپیما شرکت " Lion Air " در صفحات مجازی منتشر شد که توانست با حواشی و واکنش های متعددی روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

عقرب در هواپیما

روز گذشته یکی از مسافران بوئینگ 737 شرکت " Lion Air " زمانیکه سر پا ایستاد تا قفسه بالای سرش را باز کند، با عقرب سیاه و بسیار کشنده ای روبرو شد و بعد از متوجه شدن فورا خدمه هواپیما را برای از بین بردن این حیوان کشنده مطلع نمود و گویی این حیوان به مدت طولانی در هواپیما وجود داشته است چرا که خدمه از وجود آن مطلع بودند اما متاسفانه موفق به از بین بردن آن نشده بودند.

با این وجود شرکت " Lion Air " این گونه اعلام کرد :" این هواپیما هفته گذشته بصورت کامل اسپری شده است تا این حیوان مزاحم از بین برود و هم اکنون در حال بررسی و یافتن آن می باشیم".

ویدیو عقرب زنده در هواپیما مسافربری؟

عقرب زنده در هواپیما مسافربری؟ + فیلم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو