برندینگ سازمانی با استفاده از بج سینه

برندینگ سازمانی با استفاده از بج سینه


منبع: آسمونی

249

1398/5/30

13:05


 

بج سینه یا نشان سینه از جمله ابزارهای تبلیغاتی و برندنیگ است؛ که می‌تواند در فضای سازمانی شما به برندسازی و ایجاد یکپارچگی سازمانی کمک کند.

بج سینه یا نشان سینه، از جمله محصولات جذابی است که به کمک آن می‌توانید برند سازمانی خود را گسترش دهید. این روزها برندینگ و تبلیغات، از جمله بخش‌های جدا نشدنی هر کسب و کاری است. دنیای رقابت موجب شده است که در هر زمینه‌ای عرضه بسیار گسترش یافته و وجود حق انتخاب به افراد اجازه دهد به سراغ برندهای معتبرتر و مطرح‌تر بروند. در این رقابت همیشگی، فرد یا سازمانی برنده است؛ که بتواند از ابزارهای تبلیغات و برندسازی بیشترین استفاده ممکن را ببرد.

ابزارهای برندسازی و تبلیغات بسیار گسترده هستند. رسانه‌های چاپی و آنلاین، بیلبوردهای شهری، رسانه‌های ویدئویی و… همگی از جمله مواردی است که همه ما با آنها آشنا هستیم. اما این روش‌ها برای همه سازمان‌ها مفید و به‌صرفه نیست.

سازمان‌های بزرگی که همه این راه‌ها را انتخاب کرده‌اند؛ نیازمند پیگیری روش‌های خاص‌تر هستند؛ و سازمان‌های کوچک که بودجه تبلیغاتی محدودی دارند نیز، باید در روش‌های برندسازی ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر، به دنبال راه‌کارهای جذابی باشند.

در این میان محصولات تبلیغاتی از جمله ابزارهای قابل اعتنا و موثر در تبلیغات، در میان سازمان‌های بزرگ و کوچک است. در میان محصولات تبلیغاتی نیز، بج یا نشان سینه ، از جمله مواردی است که می‌تواند شخصیت برند سازمانی شما را بهبود بخشد.

بج یا نشان سینه چیست؟

این ابزار کوچک، یک نشان جذاب است که به وسیله یک گیره، روی لباس (معمولا کت) نصب می‌شود. این نشان در سازمان‌ها معمولا آرم، لوگو یا نام تجاری آن سازمان است. بج‌های سینه در اندازه، طرح، رنگ و جنس‌های متنوعی تولید می‌شود که هر کدام زیبایی خاص خود را دارد.

به طور کلی می‌توان دسته‌بندی‌های زیر را برای بج سینه متصور شد:

بج سینه مات یا براق اولین دسته است. این مدل معمولا از آلیاژ برنج تولید می‌شود؛ و به وسیله طلاکاری یا نقره‌کاری پوشش داده می‌شود. این بج‌ها را می‌توان به صورت مات یا براق تولید کرد.

دسته دیگر بج‌های سینه، بج‌های رنگی هستند. جنس این بج‌ها اجازه می‌دهد تا از هر رنگ دل‌خواهی روی آن استفاده کنید.

بج سینه ریخت‌گری نیز برای سازمان‌های بزرگ بسیار مناسب است. این بج‌ها نیز از آلیاژ برنج ساخته می‌شود؛ و هزینه تولید آن با توجه به روش ریخته‌گری، پایین‌تر است. همان‌طور که گفتیم بج سینه ریخته‌گری برای سازمان‌های مناسب است که تعداد کارکنان زیادی دارند.

 

مزایای تبلیغاتی بج یا نشان سینه

شخصیت سازمانی شرکت شما و همین‌طور شخصیت پرسنل، می‌تواند در بهبود دیدگاه مشتریان بسیار موثر باشد. تعریف لباس‌های فرم یک‌دست در بعضی سازمان‌های خدماتی (مثل آژانس‌های گردشگری) نیز به همین علت است. اما اگر چنین چیزی ممکن نیست؛ استفاده از بج سینه می‌تواند تا حدود بسیار زیادی موثر باشد.

نشان سینه به‌خصوص در مراودات تجاری کسب و کارها با یک‌دیگر بسیار موثر است؛ و دیدگاه طرف مقابل را به شما بهتر می‌کند.

مزیت دیگر نشان سینه به عنوان یک ابزار تبلیغاتی این است که شما یا سازمان مطبوع شما را بدون توضیح اضافه و به بهترین شکل ممکن به مخاطبان معرفی می‌کند. از این رو استفاده از نشان سینه در نمایشگاه‌ها و همایش‌های مرتبط می‌تواند بسیار موثر باشد.

اما فارغ از مزایای تبلیغاتی، نشان سینه می‌تواند در بهبود رفتار و انگیزه‌های پرسنل نیز بسیار موثر باشد. این نشان به نوعی باعث وابستگی و تعلق خاطر بیشتر کارکنان به سازمان مطبوع‌شان می‌شود. همین حس وفاداری و تعلق خاطر کمک می‌کند تا کارکنان با انرژی و انگیزه بیشتری فعالیت‌های کاری خود را پیگیری کنند.

به جز بج سینه، ابزارهای تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارد که توصیه می‌کنیم درباره آنها بیشتر بدانید. در این زمینه مطالعه روش  ساخت تندیس  و مزایای آن در وب‌سایت دیبانگار برتر را از دست ندهید.

 

 


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو