بیوگرافی صدف بیوتی، تاثیر گذار ترین اینفلوئنسر جهان

بیوگرافی صدف بیوتی، تاثیر گذار ترین اینفلوئنسر جهان


منبع: زیبامون

1,350

1398/5/30

13:40


در این پست با زیبامون، با تاثیر گذار ترین اینفلوئنسر جهان و بلاگر موفق ایرانی، صدف بیوتی آشنا شویم.

بیوگرافی صدف بیوتی، تاثیر گذار ترین اینفلوئنسر جهان

صدف مسائلی که با نام صدف بیوتی شناخته می شود، بی شک یکی از موفق ترین بانوان ایرانی در عرصه ی آرایش و زیبایی است. این بلاگر مشهور ایرانی با قرار دادن ویدئو های آموزشی آرایش و مراقبت از پوست در اینستاگرام و یوتیوب توانست شهرت جهانی پیدا کند. در ادامه با زیبامون همراه باشید تا با هم بیشتر به زندگی حرفه ای و بیوگرافی صدف بیوتی بپردازیم.

 

صدف بیوتی

 

صدف متولد تیر سال 1368 است و از کودکی به آرایش علاقه ی زیادی نشان می داده و همیشه در رویاهای خود به شغل اش در آینده فکر می کرده است. اما در ایران در رشته ی شیمی مشغول به تحصیل می شود با این تفکر که شاید بتواند محصولات بی ضرر آرایشی تولید کند، اما بعد از مهاجرت از ایران، رشته ی پرستاری را ادامه می دهد. او چندین سال است که به همراه خانواده ی خود به آمریکا مهاجرت کرده است. صدف و همسرش علی در سال 96 عروسی کردند و صدف، همسرش را یکی از دلایل موفقیت خود می داند. علی در رشته ی موسیقی تحصیل کرده است و در همین رشته مشغول به کار است. علی در بسیاری از ولاگ ها و ویدئو های صدف حضور دارد و موزیک های ویدئوهای صدف را شخصا به عهده می گیرد. علی و صدف صاحب سگی به نام فندق هستند که حتی فندق هم از معروفیت خوبی برخوردار است و در اینستاگرام پیج شخصی دارد.

 

صدف بیوتی و همسرش

 

آغاز فعالیت و موفقیت های صدف بیوتی

صدف بیوتی با بررسی در یوتیوب و اینستاگرام متوجه ی این مسئله شد که با وجود میلیون ها بلاگر در سراسر جهان، در ایران بلاگر حرفه ای آرایشی وجود ندارد و خودش که دوره های حرفه ای آموزش آرایش را در آمریکا گذرانده بود در تابستان سال 95 کار حرفه ای خود را آغاز کرد و توانست در مدت کوتاهی بدون تبلیغ و تنها با ارائه ی ویدئو های آموزشی با کیفیت تعداد فالوور های خود را به یک میلیون برساند. او هم اکنون بیش از 2 میلیون فالوور دارد و مدتی قبل توانست تیک آبی Verified Badge  اینستاگرام را دریافت کند.

 

پیج اینستاگرام صدف بیوتی

 

یکی از بزرگ ترین دلایل موفقیت صدف رابطه ی گرم، موثر، صمیمی و صادقانه با فالوور هایش است. او همیشه مسائل شخصی اش را با طرفدارانش درمیان می گذارد و آن ها را دوستان خود می داند و به گفته ی هوادارانش آن ها نه تنها آرایش و مراقبت از پوست را از صدف یاد گرفتند بلکه در خیلی از زمینه های دیگر اطلاعات مفیدی را به دست آوردند. صدف بیوتی هم بارها در مصاحبه های رسمی خود اعلام کرده است که اگر فالوور هایش نبودند هیچ وقت به این درجه از موفقیت نمی رسید. حضور پر انرژی، پر رنگ، فعال و پویای دنبال کنندگان صدف بیوتی برای همه دنیا واضح و مبرا است.

 

صدف بیوتی

 

صدف با برند آتوسا همکاری کرد و سه نوع مژه را با ظرافت تمام انتخاب کرد که با اسم صدف بیوتی ادیشن به فروش رسید و قرار بر این بود که فقط یک بار این لاین به تولید برسد. بعد از اعلام صدف برای آغاز فروش، در کمتر از 24 ساعت تمامی مژه ها به فروش رسید و این امر نشان گر خیلی از مسائل بود. از همان جا قدرت دنبال کننده های صدف که به بچه بیوتی معروف هستند بیش از پیش به همگان ثابت شد و یک اتفاق بی نظیر را رقم زد.

 

صدف بیوتی

 

همچنین مدتی قبل صدف با برند مشهور و محبوب سیگما قرداد همکاری بست که تصمیم به تولید و پخش براش های صدف بیوتی گرفته شد. این بار هم تنها در کمتر از چند ساعت تمامی ست های براش صدف بیوتی  به فروش رسید و وارد مرحله ی دوم تولید شد. به گفته ی  خودش این یکی از مهم ترین اتفاقات زندگی شخصی و کاری صدف محسوب می شود.

 

ست براش صدف بیوتی

 

از دیگر موفقیت های صدف بیوتی می توان به دعوت شدن به ایونت های آرایشی بزرگ دنیا و ملاقات با افراد مشهور و بلاگر های موفق جهان اشاره کرد. شرکت در کلاس های آموزشی، برگزاری ورکشاپ، مصاحبه با شبکه های مختلف بین المللی، برگزاری میت انگریت که دیدار فالوور ها با صدف است در این ایونت ها انجام می شود.

 

صدف بیوتی

 

بیوتی کان و صدف بیوتی

بیوتی کان بزرگ ترین گردهمایی برند های موفق و مشهور سراسر جهان است که در لس آنجلس برگزار می شود. از جدید ترین فعالیت های صدف، بلاگر و اینفلوئنسر ایرانی می توان به شرکت در بیوتی کان سال 2019 اشاره کرد.

 

صدف بیوتی

 

تاثیر گذار ترین اینفلوئنسر دنیا در سال 2019

و اما بزرگ ترین موفقیت این بلاگر ایرانی تا اکنون انتخاب شدن به عنوان تاثیر گذار ترین اینفلوئنسر جهان محسوب می شود. جیمز چارلس اولین جایگاه تاثیر گذار ترین اینفلوئنسر سطح جهان را به خود اختصاص داده است. جیمز به علت داشتن کانال یوتیوب با بیش از 16 میلیون فالوور توانست در حوزه ی زیبایی به عنوان تاثیر گذار ترین فرد در جهان شناخته شود و عکس این مرد جوان سال 2016 بر روی مجله ی کاور گرل چاب شد. بعد از آن صدف بیوتی در فهرست منتشر شده ی فوربز به علت کیفیت و تولید محتوا و مشارکت کاربران به عنوان تاثیر گذار ترین اینفلوئنسر دنیا شناخته شد.

 

صدف بیوتی و فندق

 

در ادامه چند مدل از آرایش های صدف بیوتی را ببینیم.

 

صدف بیوتی

 

صدف بیوتی با گریم

 

صدف بیوتی

 

صدف بیوتی با گریم

 

صدف بیوتی

 

صدف بیوتی با سایه ی جدید تابستانی

 

صدف بیوتی

 

صدف بیوتی با آرایش شاینی

 

صدف بیوتی

 

مژه ی آتوسا با نام صدف بیوتی ادیشن

 

صدف بیوتی

 

صدف بیوتی با سایه های نئونی

 

صدف بیوتی

 

صدف بیوتی با سایه ی نارنجی

 

صدف بیوتی

 

صدف بیوتی با لنز

 

صدف بیوتی

 

صدف بیوتی با آرایش پاییزه

 

صدف بیوتی

 

صدف بیوتی با آرایشی دلنشین

 

صدف بیوتی

 

صدف بیوتی با آرایشی لایت

 

صدف بیوتی

 

صدف بیوتی با آرایش تابستانی

 

صدف بیوتی

 

مطالب پیشنهادی:

بیوگرافی هدی بیوتی + معرفی محصولاتش

معرفی محصولات جدید کایلی اسکین

بیوگرافی جنیفر آنیستون

بیوگرافی نیکی میناژ + عکس

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو