آخرین تریلر فیلم مورد انتظار Rambo: Last Blood منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

185

1398/5/30

14:34


آخرین تریلر فیلم مورد انتظار Rambo: Last Blood منتشر شد

در تازه ترین اخبار کمپانی لاینزگیت آخرین تریلر فیلم Rambo: Last Blood (رمبو: آخرین خون) با بازی سیلوستر استالونه را منتشر کرده است. برای دیدن این تریلر در ادامه خبر با ما همراه باشید.

چند ماه دیگر تا اکران فیلم Rambo: Last Blood (رمبو: آخرین خون) باقی مانده و در جدیدترین اخبار شرکت لاینزگیت آخرین تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر جدیدی هستیم. در این تریلر همانند تریلر های قبلی شاهد نبرد رامبو با گروهی از انسانهای شرور هستیم. در ادامه شما شاهد آخرین تریلر فیلم رمبو: آخرین خون هستید:

در خلاصه داستان گفته شده که:

به محض اینکه دوست و همچنین یکی از کارمندان املاک به جان خبر می‌دهد که نوه دختری او بعد از رفتن به مکزیک برای یک مهمانی گمشده است، جان تصمیم می‌گیرد که به جنوب مرز برود و برای یافتن این دختر جوان تلاش کند. مدت زیادی طول نمی‌کشد که این ماجراجویی به یک جنگ و مبارزه جهنمی و خشونت‌بار تبدیل می‌شود. زیرا رمبو متوجه می‌شود که یک حلقه قاچاق انسان در آن‌جا وجود دارد. به همین دلیل با یک روزنامه‌نگار که خواهر خود او هم ربوده شده بود، متحد می‌شود تا این باند را افشا و نابود کنند. 

آدریان گرونبرگ، کارگردان فیلم Get the Gringo (بیگانه رو بگیر)، وظیفه کارگردانی فیلم Rambo 5 را بر عهده داشته است. سیلوستر استالونه، پاز وگا، آدریانا بارازا، یوت منیرال، سرجیو پریس منچتا، اسکار جانادا و خواکین کوسیو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Rambo V: Last Blood حضور دارند. علاوه بر بازی، استالونه به‌همراه مت سیرولنیک وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است. فیلم Rambo V: Last Blood قرار است در تاریخ 20 سپتامبر 2019 (29 شهریور 1398) اکران شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو