دانلود بازی Make War برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX

دانلود بازی Make War برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX


منبع: دانلود ها

393

1398/5/30

16:05


Make War شما را وارد بخشی از یک نبرد بزرگ می کند. نبرد به شما فرصت می دهد که در برابر بیگانگانی قرار بگیرید که به توالی زمانی دست پیدا کرده اند و عطش طبیعی خودشان را برای رهایی از زندگی کسل بار خود نشان می دهند. سلاح های متنوع همراه با نیروهایی با توانایی خاص به شما داده شده است و یک هیجان وصف نشدنی را برای ساعتی هم که شده تجربه خواهید کرد. این بازی با المان های دنیای سندباکس عرضه شده است و نبردها کاملا تاکتیکی دنبال می شوند. شما می توانید تسک های متعددی را با سلاح های خود انجام دهید و به صورت همزمان به ماموریت ها اعزام شوید. بخش اساسی بازی را می توانید در انبوه نبردها دانست و در این زمینه رویدادهایی نظیر نبرد با وایکینگ ها و رومی ها را هم خواهیم داشت.

Make War PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Make-War

بازی Make War شما را به جنگ جهانی دوم هم خواهد برد و باید درگیری ها را با کشتن سایبرپانک ها خاتمه دهید. هر لوکیشن در بازی اشاره به تاکتیک های جدید و سلاح های خاص دارد و باید جستجو در این محیط سندباکس را جز اولویت های خود قرار دهید. شما باید ترکیب چینش ارتش خود را تعیین کنید و رفتار آنها را برساس اچیومنت هایی که بدست می آورید، تغییر دهید. برای یک ماجراجویی مهیج آماده شوید و سعی کنید که هدف فعلی خود را خاتمه داده و سپس به دنبال یافتن ماموریت های جدید باشید. اطلاعات جالب و تسک های ناب در گوشه گوشه صفحه برای شما فعال می شود و به صورت حرفه ای کنترل همه چیز را به شما می دهد. محیط های بازی هم از حالت روز و شب بهره می برد و برف و باران را در نبردها خواهیم دید. انیمینش صحنه های نبرد هم چیزی کم و کسر ندارد و هیجان را به خوبی منتقل می کند.

info

Do you want to become part of great battles? Make War will give you opportunity to play for the aliens, which have an access to the march of time. Natural thirst for blood coupled with boredom from life force them send troops and place a great variety of weapons on the battlefield.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Windows 7 / 8 / 10

Processor: Intel Core i3

Memory: 2 GB RAM

Graphics: GeForce 600 Series

Storage: 300 MB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Windows 7 / 8 / 10

Processor: Intel i7

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce 700 Series

Storage: 300 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Make War-SiMPLEX با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو