فیلم The Matrix 4 با بازی کیانو ریوز ساخته خواهد شد

منبع: بلاکس آپ

156

1398/5/30

16:48


فیلم The Matrix 4 با بازی کیانو ریوز ساخته خواهد شد

براساس جدیدترین اخبار منتشر شده، ساخت قسمت چهارم فیلم The Matrix به صورت رسمی تایید و گفته شده که کیانو ریوز (Keanu Reeves) در آن حضور خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

مدتی پیش بود که خبر ساخت قسمت جدید ماتریکس اعلام شد، ولی آن خبر را برخی شایعه دانسته بودند. حال در تازه ترین اخبار کمپانی برادران وارنر ساخت فیلم 4 The Matrix (ماتریکس) را به صورت رسمی تایید کرده است. در خبری که منتشر شده حضور برخی بازیگران قسمت های قبلی تایید شده است. کیانو ریوز که پیش از این در سه قسمت اول این فیلم در نقش نئو حضور داشت، برای بازی در قسمت چهارم بازخواهد گشت و کری-ان ماس نیز که نقش ترینیتی را ایفا می کرد، در قسمت جدید حضور خواهد داشت. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ماتریکس 4 بر عهده لانا واچوفسکی خواهد بود. سری The Matrix توسط لانا و لیلی واچوفسکی خلق شده و اولین قسمت آن در سال 1999 منتشر شده است. توبی امریخ، مدیرعامل گروه برادران وارنر پیکچرز، در بیانیه منتشر شده گفت:

ما نمی‌توانیم بیشتر از اینکه قرار است دوباره با لانا در فیلم ماتریکس همکاری کنیم، هیجان زده باشیم. لانا یک فیلمساز خلاق واقعی و منحصر‌به‌فرد با یک دیدگاه حقیقی است و ما هیجان زده هستیم که او در حال نوشتن، کارگردانی و حضور به‌عنوان تهیه کننده در قسمت جدید فیلم The Matrix است.

واچوفسکی در بیانیه منتشر شده گفت:

بسیار از ایده‌هایی که من و لیلی در 20  سال پیش در مورد واقعیت ما در آن بررسی و جست‌وجو می‌کردیم، اکنون بسیار مناسب‌تر و بهتر از گذشته نیز شده است. من بسیار خوشحالم که این شخصیت‌ها را قرار است دوباره به زندگی خود برگردانم و سپاسگزارم که فرصت دیگری را برای همکاری با دوستان فوق‌العاده‌ام دارم.

همچنین جف داروو، طراح سه‌گانه The Matrix اعلام کرده که برای ساخت فیلم The Matrix 4 نیز حضور دارد و تایید کرد که بیشتر بازیگران اصلی در این فیلم باز خواهند گشت. همچنین ورایتی تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Matrix 4 از اوایل سال 2020 آغاز خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو