نرم افزار ایجاد ستاپ InstallAware Studio Admin X9 v26.16.0.2019

نرم افزار ایجاد ستاپ InstallAware Studio Admin X9 v26.16.0.2019


منبع: دانلود ها

89

1398/6/5

17:42


نرم افزار InstallAware Studio Admin در زمینه ساخت فایل های Installer با قابلیت های مختلف می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند تا برای برنامه های نوشته شده خود فایل های نصب ایجاد نمایند. این نرم افزار برای ساخت فایل های setup ویژگی های مختلفی را به کاربران می دهد که از میان آن ها می توان به توانایی ساخت setup برای سیستم های ۶۴ و ۳۲ بیتی ، پشتیبانی از ویندوز ویستا ، قابلیت تنظیم شناسایی خودکار فایل setup در هنگام نصب بر روی سیستم عامل های نصب شده در ماشین های مجازی به منظور مدیریت فضا ، قابلیت طراحی پنجره های مراحل نصب ، توانایی قرار دادن DLL ها در setup ، توانایی استفاده از فایل های .REG که مربوط به رجیستری ویندوز می باشند و … اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت InstallAware Software می باشد.

دانلود-نرم-افزار-InstallAware-Studio-Admin

ویژگی‌های نرم افزار InstallAware Studio Admin:

  • امکان ساخت فایل های نصبی به بهترین شکل ممکن
  • محیط کاربری ساده
  • امکان استفاده و وارد کرد فایل های REG
  • پشتیبانی از سیستم های ۶۴ بیت و ۳۲ بیت برای تولید فایل نصبی
info

NEW InstallAware X6 – Install at the Speed of Extraction! We know setup at InstallAware. Build installers 40% the size and 200% the speed of the leading brand: Installation Tailoring: New Transformer builds MST transforms for MSI files. Configure Service, Failure Actions: New configuration and custom failure actions. Unicode Setup Capture with Stackable Filters: Three new filters to eliminate noise. Visual Studio 2017: One-click APPX, App-V creation with the new Visual Studio Extensions. Team Foundation Server 2017: Full-stack Microsoft support for the latest in collaboration.

سیستم مورد نیاز

Windows 10
Windows 8.1
Windows 8
Windows Server 2012
Windows 7
Windows Server 2008
Windows Vista
Windows Server 2003
Windows XP

راهنمای نصب

1) فایل InstallAware X9 With Runtimes را اجرا کنید ، از شما درخواست پسوورد می شود. عبارت “Nekhbet” به عنوان پسوورد است. این عبارت، در پوشه ی Patch در فایل Password.txt نیز قرار دارد.

2) بعد از نصب ، نرم افزار را اجرا نکنید ، و فایل Patch.exe را در محل نصب کپی کرده و آن را به صورت Run as Administrator اجرا کرده و Patch را بزنید.

3) نرم افزار را در فایروال قرار داده و از آپدیت شدن آن خودداری کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود نسخه X9 v26.16.0.2019 Build 8.22.19:

توجه! پک کامل Runtimes در فایل ستاپ شما قرار داده شده است و نیاز به دریافت جداگانه نیست.

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو