دانلود فیلم متری شیش و نیم

دانلود فیلم متری شیش و نیم


منبع: دانلود ها

831

1398/6/5

17:42


دانلود نسخه کامل فیلم متری شیش و نیم با لینک مستقیم و کیفیت BluRay 1080p

دانلود-فیلم-متری-شیش-و-نیم

نام فیلم: متری شیش و نیم – ۶٫۵ Toman per Meter

سال ساخت: ۱۳۹۷

سال انتشار: ۱۳۹۸

کارگردان: سعید روستایی

تهیه کننده: سید جمال ساداتیان

پخش: هنر اول

مدت زمان: ۱۳۱دقیقه

بازیگران: فرهاد اصلانی، پیمان معادی، نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار

ژانر: اجتماعی

ویکی‌پدیا

خلاصه داستان: در بزنگاه روزهای سخت، اعتیاد و مواد مخدر هم گریبان زندگی مردم این شهر را رها نمی کند. داستان «متری شش و نیم» داستان جستجوی پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیدا کردن فروشنده بزرگ شیشه در پایتخت است… چند تن از مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر به سردستگی صمد (پیمان معادی) به دنبال فروشندهٔ بزرگ شیشه در تهران به اسم ناصر خاکزاد(نوید محمدزاده) هستند.

متری شیش و نیم فیلمی به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی و تهیه‌کنندگی سید جمال ساداتیان و محصول سال ۱۳۹۷ ایران است.این فیلم نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به روی پرده رفت و موفق شد برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شود. بعد از ابد و یک روز، این فیلم دومین همکاری سعید روستایی با نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار و پیمان معادی است.

متری شش و نیم را به جرات می توان محصول هوش و پشتکار و مردم شناسی فیلمساز دانست. تقابل خیر و شر در متری شش و نیم آنقدر جذاب است و آنقدر مخاطب را در مواجهه با شخصیت های اصلی دچار قضاوت می کند که می توان تا آخرین لحظه حتی برای ناصر خاکزاد دلسوزی کرد و با او همراه شد. ناصر خاکزاد با بازی خوب و درخشان نوید محمدزاده یکی از ماندگارترین شخصیت های سینمایی است که تا امروز در سینمای ایران خلق شده است. ابعاد این ظرافت در شخصیت پردازی آنقدر جذاب و گیرا است که مجال مفصل تری را می طلبد تا بتوان آن را بهتر تحلیل کرد. شخصیتی که در اوج جوانی عمیق است و در جهان پیرامون خود یک ضد قهرمان دوست داشتنی به حساب می آید (نقد از علی نعیمی).

راهنمای نصب

راهنمای کیفیت ها:

کیفیت HQ_1080p: مناسب برای تماشا در نمایشگر LCD به صورت MP4

کیفیت 1080p: مناسب برای تماشا در رایانه شخصی و تلویزیون به صورت MP4

کیفیت 720p: مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت به صورت MP4

کیفیت 480p: مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل به صورت MP4

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو