آموزش مش کردن مو با کلاه

منبع: بیتوته

467

1398/3/9

11:32


آموزش مش کردن مو با کلاه



مش کردن مو با کلاه‎

 

برای به وجود آوردن هایلایت روی موها روش های مختلفی وجود دارد که یکی از این روش ها استفاده از کلاه یا کپ است. هایلایت یا مش کلاهی روی هر نوع مویی قابل انجام بوده و می توان از این روش روی دسته های بزرگ و کوچکی از موها استفاده کرد.

وسایل مورد نیاز 

کلاه مش آبي نازک يا کلاه استاندارد سفيد(آمريکايي)

قلاب شماره 6سر طلايي

پودر دکلره سفيد يا آبي

اکسيدان 12% يا شماره 3 هم مارک با پودر

کيسه زباله نازک و رنگي، سشوار دستي، روغن زيتون، شانه دم دار پلاستيکي

 

روش کار: 

- اولین کاری که باید انجام دهید این است که موها را به خوبی شانه کنید تا اگر گره ای هست باز شود، موهای گره خورده از سوراخ کلاه بیرون نمی آید و دردناک خواهد بود.

 

- انتها و يک طرف کيسه زباله را پاره کرده و روي سر قرار مي دهيم بطوري که يک سمت آن بلندتر باشد .

 

- کلاه را روي سر قرار داده و خوب محکم مي کنيم و در قسمت تاج سر سنجاق سر را بصورت افقي از سوراخ بالاي کلاه فرو مي کنيم که کلاه در حين کار جا به جا نشود.

 

- موهایتان هرگز نباید خیس یا نم دار باشند حتما موهایتان را کاملا خشک کنید زیرا موهای خیس به سختی از سوراخ کلاه بیرون می آید مخصوصا اگر موهای بلندی دارید بهتر است آن ها را کمی کوتاه کنید.

 

- با قلاب موها را از کلاه بيرون مي آوريم و براي جلوگيري از خروج موي اضافي نوک انگشتمان را کنار سوراخ مي گذاريم.

 

آموزش مش کردن مو با کلاه‎

 

- هنگام بیرون کشیدن موها با قلاب لازم نیست خیلی محکم قلاب را به داخل فرو ببرید زیرا این کار باعث میشود قلاب به پوست سر برخورد کند و ایجاد زخم کند.

 

- مو هاي بيرون کشيده شده را شانه کرده و با دست مي کشيم که زير سوراخ جمع نشده باشد.

 

- شروع کنید به آماده کردن مواد مش، پودر مش را با اکسیدان 12 درصد یا همان نمره 3 مخلوط میکنیم تا مواد ما یه حالت ماست مانند پیدا کند مواد نه باید زیاد سفت باشه نه شل .

 

- از پشت سر مواد را از انتها به سمت مرکز سر مي زنيم سپس دسته هاي مو را از هم جدا کرده از انتها تا نوک مو به مواد آغشته مي کنيم.

 

- هر دسته مورا جمع کرده روي سوراخ خودش قرار مي دهيم.

 

- سمت بلند کيسه را روي سر گذاشته و روي موها را مي پوشانيم.

 

- بعد از اینکه مو به پایه رسید ان ها را میشوییم البته نباید نرم کننده بزنید و بعد از گرفتن آب اضافی موها رنگساژ مورد نظر را میزنیم .

 

- بعد از گذشت مدت زمان حدودا یک ربع رنگساژ را از روی موها میشوییم و یک کاندیشنر به موها میزنیم سپس کلاه رو بیرون میاوریم و موها را خشک میکنیم.

 

مش مو

 

نکته هایی برای مش کردن  

• در صورتی که در مورد مش موها تردید وجود داشته و یا رنگ هایلایت دلخواه مشتری نباشد، می توانید محض اطمینان یک دسته از موها را به آن رنگ در آورید.

 

• برای هایلایت یا رنگ کردن موها از یک پیشبند و یا لباس کهنه استفاده کنید تا لباس هایتان رنگی نشود.

 

• مدت زمان میانی بین رنگ کردن موها و یا انجام مش حداقل 6 هفته است و هر چه فاصله این بازه زمانی کمتر باشد، آسیب بیشتری به موها وارد می شود.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو